odgovori se dele na valjane i pogrešne. a ne osnovnoškolske i fakultetske.Ala si ga nacifrao ..!
Ali tema nije osnovnoškolska - zašto treba učiti,
već dilema ( srednjoškolska ) da li se ubijamo kada učimo ?
Očekujem fakultetski odgovor !
( to su oni koji znaju i zašto i kako i učenje tretiraju kao rad - zreli ljudi )
![]()
učimo i delamo da bi izgradili i biće i svet.
to je.isti odgovor i za obdanište i sadržaj doktorata.i starinski i novi. istovremeno uzdizanje i življenje. i sebe i sveta.
tako i um. bolje učiti neki dobar zanat nego ništa. svaka je zanatska struka protkana istom logikom. pa se tako razvija procesivnost uma. koji posle isto ponašanje preslikava i na drugo.
najopasnije je za čoveka učiti pogrešno učenje. izmišljotine drugih nazovi visokoumnih ljudi. idola. u tako što bi mogli svrstati i mnoge kulturološke pa i civilizacijske tekovine. jeste takova učenja često doprinose povećanju mentalnog tora. no to povećanje tora ne samo da zna biti beskorisno no je problem što čovek u startu ne može primetiti pogubnost nekog učenja. pa sledujući neistinit nauk isti, po pravilu, plaća kad je dockan: i izgubljenim vremenom. i ulubljenošću. i neplodnošću...
Poslednja izmena:





Za Kapelana
Za Ozimana
Za sve ostale