Prokletstvo učenja - da li se ubijamo ?

Ala si ga nacifrao ..!
Ali tema nije osnovnoškolska - zašto treba učiti,
već dilema ( srednjoškolska ) da li se ubijamo kada učimo ?

Očekujem fakultetski odgovor !
( to su oni koji znaju i zašto i kako i učenje tretiraju kao rad - zreli ljudi )
:think:
odgovori se dele na valjane i pogrešne. a ne osnovnoškolske i fakultetske.

učimo i delamo da bi izgradili i biće i svet.

to je.isti odgovor i za obdanište i sadržaj doktorata.i starinski i novi. istovremeno uzdizanje i življenje. i sebe i sveta.
bolje gurati kamen uz brdo i niz brdo nego lenčariti i degradirati telo. od bodi bildinga je svakako korisniji rad na proizvodnji hrane. naprimer. za nagradu se dobija i potencija i hrana.

tako i um. bolje učiti neki dobar zanat nego ništa. svaka je zanatska struka protkana istom logikom. pa se tako razvija procesivnost uma. koji posle isto ponašanje preslikava i na drugo.


najopasnije je za čoveka učiti pogrešno učenje. izmišljotine drugih nazovi visokoumnih ljudi. idola. u tako što bi mogli svrstati i mnoge kulturološke pa i civilizacijske tekovine. jeste takova učenja često doprinose povećanju mentalnog tora. no to povećanje tora ne samo da zna biti beskorisno no je problem što čovek u startu ne može primetiti pogubnost nekog učenja. pa sledujući neistinit nauk isti, po pravilu, plaća kad je dockan: i izgubljenim vremenom. i ulubljenošću. i neplodnošću...
 
Poslednja izmena:
...
bolje gurati kamen uz brdo i niz brdo nego lenčariti i degradirati telo.
od bodi bildinga je svakako korisniji rad na proizvodnji hrane. naprimer.
za nagradu se dobija i potencija i hrana.

tako i um. bolje učiti neki dobar zanat nego ništa.
svaka je zanatska struka protkana istom logikom.
pa se tako razvija procesivnost uma.
koji posle isto ponašanje preslikava i na drugo.
...

To je to !
To treba sebi reći u slučaju obeshrabrenja
i neverovanja u vrednost učenja.

E sad,
a da li ubijamo radoznalost u sebi ?
 
Poslednja izmena:
Све те три речи означавају владајућу касту. Ону мањину за коју сужњи раде и којој служе.

A што се тиче те aсоцијације на господа у свима њима, она потиче из оне психологије која је утувљивана робљу кроз векове а чија је суштина исказана у делу "Patriarcha" из шеснаестог века Роберта Филмера, чији назив све говори: "Одбрана природне власти краљева од неприродне слободе народа", а где дотични доказује да владајућа мањина влада по природном праву датом од бога.

Одатле господ... господин... да подсети робље да то што мањина влада а они робују има свој основ у милосноме богу, или религији, која је руљи утувљена у главе баш из тог разлога. Да би владари владали а робови остали робови.

Сада, данас, све је то замаскирано у нека наводна права човека, једнакост а у основи тога и даље је олигархија која и даље влада. Данас 99 процената светских ресурса држи 5 посто богатих.

Шта вам то говори?

Е, тих 5 посто су господа и гсоподари... ми остали смо њихове слуге и робље. А господ је ту да њихову владавину оправда у очима наивних.

zato cesto kazem da je vera sredstvo kontrole mase.

ucenjem bi se mozda i ubijali kada bi mozak sve pamtio i kada bismo sve primecivali.

ali mi zaboravljamo i ne primecujemo mnogo toga oko nas.
 
učenje je osnovno oruđe dobiti obrazovanja kao i za oblikovanje individualnih radnih sposobnosti i za nove životne šanse...Doživotno učenje je ključna riječ..doživotno učenje razbija granice na koje smo navikli..striktna podjela u jedan za drugim nastavljajuća poglavlja školskog obrazovanja u ovakvoj formi više ne postoji ...na dugo vrijeme dobija se jedna široka ponuda profesionalnog daljeg usavršavanja i/ili dodatnih kvalifikacija.... dobija se širina izbora, ja bih rekla, što se može shvatiti i kao sloboda (izbora)..... ko se za doživotno učenje odluči taj ima od toga mnogo koristi...
 
Nekovrsni umni mazohizam je to beskrajno učenje...No,nova sinapsa -utrven novi put u mozgu dobija
dopaminsku i serotoninsku nagradu za pravilnu dedukciju (kad se poklope slike-olakšanje i opuštanje
u poplavi srećnog osećaja...:mrgreen:)...Imbecilizam nove ,intelektualne vrste:luda glava puna kao
merica znanjem koje možeš mačkama o rep pokačiti...
S tim znanjem možeš štošta uraditi,ali ga ni krionički ne možeš sačuvati...
U knjigama?
Pa to su hvatači prašine...Nema šanse da više pišem za "pokolenja"...
Ne znaju ljudi da cene prostu glupost...:lol:
 
A sad još i beskonačne mogućnosti interneta ...
:D
I nedostatak vremena ...
:(
Stignem ja svuda kud namerim i ne žalim se da mi nedostaje vreme...Dobra organizacija...:mrgreen:
Nego su ljudi lenji i slabo pokretni...Ja, recimo,"visim " na forumu,ali "visim" na još tri mesta...:mrgreen:
Nisu mi deca više mala pa mi se može...:hahaha:
A Internet...Ma ovi ajfoni-kud god-enciklopedije ti pri ruci...Sveznanje samo treba veština da se koristi...
 
Čini mi se da svežina proističe iz neupućenosti.
Gospod svakoj generaciji dade prazan mozak,
i svakom novom podmlatku život je interesantan.

A onda čovek izmisli pismo ...


ucenje nam podmladjuje duh i to je jedino istinsko podmladjivanje
sve je to u prirodi uma i naseg duha, kakvi cemo biti.
pogon odredjuje dinamiku, mnogi naucni radnici i umetnici je imaju, jer ih je ista time i nacinila
 
Poslednja izmena:

Back
Top