Profesionalno sportsko klađenje i škola klađenja...

Ateist484

Primećen član
Poruka
817
Ova je tema da skupa na jednom mjestu skupimo temeljna znanja o sportskom klađenju, da podučavamo jedni druge o profesionalnom klađenju, nudimo edukaciju, učimo, dajemo savjete, dajemo prijedloge o klađenju i dijelimo informacije...

Inače sam se kladio amaterski oko 13-14 godina, i neke četiri godine profesionalno. I sada se više ne kladim uopće.

Svi koji imaju bilo kakvog iskustva u klađenju u domaćim kladionicama ili online, mogu napisati kako su se kladili i koliko dugo, kako se pravilno kladiti i biti u plusu, mogu podijeliti svoja iskustva i edukaciju, davati prijedloge o klađenju uz provjerene informacije i napisati izvor... Što god tko želi.

Svi koji misle da su prepametni, da imaju pravo sebično zadržati svoje iskustvo u klađenju ili naplatiti ga, ne moraju uopće sudjelovati u raspravi. Ja smatram da svi ljudi trebaju biti povezani, jer vjerujem da je društvo jače i naprednije od pojedinca. Zašto se onda ograničavati...

Svi koji imaju znanja o "školi klađenja" mogu nesebično podijeliti svoje znanje i pomoći drugima, i osvijestiti ih o psihologiji sportskog klađenja...

Mislim ono fora da li si ušparao neku finu svoticu, da bi se sve gledali kao investicija, tipa 10.000e?

Baš nešto razmišljam u zadnje vreme da probam da sagledam klađenje kao investiranje, ova tvoja tema me podsetila :think:

Al problem što ne mogu da nađem nikakvu održivo logiku investiranja u sportsku prognozu, jel imaš ti neki jednostavan tip?

Mislim ono fora da li si ušparao neku finu svoticu, da bi se sve gledali kao investicija, tipa 10.000e?

Baš nešto razmišljam u zadnje vreme da probam da sagledam klađenje kao investiranje, ova tvoja tema me podsetila :think:

Al problem što ne mogu da nađem nikakvu održivo logiku investiranja u sportsku prognozu, jel imaš ti neki jednostavan tip?
Trebaju ti pare.

Da placas profesionalne tipove.