Quantcast

Problem sa erekcijom

asuss

Primećen član
Poruka
905
Moj drug se zali da ne moze da postigne erekciju i ima manjak seksualne zelje u poslednjih mesec dana.On uglawnom svaki dan onanise i to po 2-3 puta na dan.ja smatram da je to u pitanju.Mislim da svako preterano onanisanje dovodi do impotencije ili manajk seksualne zelje.Sta vi mislite?
 

QueenOfClubs

Veoma poznat
Poruka
10.064
Moj drug se zali da ne moze da postigne erekciju i ima manjak seksualne zelje u poslednjih mesec dana.On uglawnom svaki dan onanise i to po 2-3 puta na dan.ja smatram da je to u pitanju.Mislim da svako preterano onanisanje dovodi do impotencije ili manajk seksualne zelje.Sta vi mislite?
Тако је, потпуно си у праву.
Сад он мора да паузира бер шест месеци пре него што опет буде могао.
Добро, не мора бар шест, ал до Нове године сигурно. :rtfm:
 

ludopileglodjekosku

Buduća legenda
Poruka
27.368
U vezi je sa jednom curom mesec dana i ima taj problem
Možda u se devojka ne sviđa dovoljno ili mu se dopada i previše (pa od silne želje "sagori" pre vremena).....Ili se plaši da se neće pokazati kao dobar ljubavnik, što takođe dovodi do problema sa erekcijom....
Rešenje je da se tvoj prijatelj opusti, prestane da misli šta i kako, i uživa u maženju sa devojkom....A erekcija će sama doći.....;)
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.