Problem sa driverom za modem

Demograf

Početnik
Poruka
4
Potrebna mi je pomoć il sugestija, naime tvz majstor za kompjutere mi je nedavno oborio sistem i instalirao novi Windows xp, pri tom mi nije adekvatno onstalirao drivere, odnosno driver za modem, njegov odgovor je bio da ne moze da nađe driver za modem koji ja imam. Ja sam pokušavala da skeniram komp, na osnovu toga da prepoznam o kom modemu je reč i ovo su podaci kojima raspolažem : ID (general purpose I/O controler), vendor : tiger jet network inc., Oem : intel corporation.
Da li na osnovu ovih informacija mogu pronaći driver za ovaj modem, i šta dalje, potrebne su mi instrukcije kako bih to mogla samostalno da odradim!!

Hvala svima, unapred

Cvrle bg, predlog za driver nije uspeo, ono sto sam uradila je da sam instalirala, ipak sam početnik u svemu ovome, trebale bi mi detaljnija uputstva. Kao drugo, kako pronalazim modem u komponentama, kad mi program skenira (:lol:, glupog li pitanja,al šta ću), kao treće imam kablovski net, da li je osim instaliranja drivera za modem potrebno jos nesto da uradim pre nego sto prikljucim usb? Zahvalna svima na pomoći :D

Back