Predlozi učenika

Промене реформе, не можеш покренути са старим људима и старим гарнитурама.

То је увек показано да је немогуће. Можеш да им изнудиш реформу, коју ће они симулирати у већ постојећем и успостављеном импровизоријум

Капиш?
Značajne promene i reforme mogu samo onda da se uvedu ako se većina slaže, ako ih većina izglasa. Manjina ne može da promeni društvo, može samo da utiče na većinu da promeni mišljenje, a samim tim i dobije želju za reformama i promenama.

Ili mora da se čeka da ta mlađa manjina, jednom, prirodnim putem, postane većina.
 
Ne radi se o brizi ili o tome da deca treba da se bore za plate nastavnika.
Radi se o predlozima dece.

Meni imponuje ako su to deca predložila.
Želim da verujem i verujem da su to njihovi predlozi i utisci.


Ne podržavam da se oni bori za plate prosvetara.

Veliko je pitanje da li budžet takav kakav je uopšte može da znatno poveća plate prosvetnih radnika.
Budžet za kulturu je takođe u velikom problemu. Premalo se izdvaja za kulturu.
Onda je ostala još Lagerta da se složi sa većinom.
 
Značajne promene i reforme mogu samo onda da se uvedu ako se većina slaže, ako ih većina izglasa. Manjina ne može da promeni društvo, može samo da utiče na većinu da promeni mišljenje, a samim tim i dobije želju za reformama i promenama.

Ili mora da se čeka da ta mlađa manjina, jednom, prirodnim putem, postane većina.

Увек мањина врши моћ, па и реформе !
 
Економија се распада, јер им је модел препун рупа од монетарне ек. до микроекономије, тако да од реформи и неких заокрета у овој гарнитури не надајте се, осим симулакрума и фолирања импровизоријума
 
Tu je narod, gde je njegova odgovornost?

"Само слободан човек је одговоран човек и обрнуто"

Народ нема одговорност у цивилном друштву. Има је у грађанском и традиционалном друштву. Цивилно друштво прописима одузима слободу зарад безбедности.

Замењена је слобода за безбедност. а, Самим тим данашњи припадник цивилног друштва нема одговорност јер не одлучује слободно.

Одлучивање се свело на симулакрум фузије тираније демократије.

Владалац је вешто спојио тиранију и цивилно друштво.

То се види код Ане Брнабич, која је из НАЛЕДА/НВО дошла за премијерку.
 
Не чекамо Лагерту, јер нећа да призна себи, да је ова тема импровизоријум Владаоца.

Треба вратити институције, а деца нам не требају у реформама
 
Ne znam na šta aludiraš već više puta, ali mi nije ni bitno. Odmah mogu da ti kažem da nastupam isključivo kao forumaš i jedinka, da nemam nikakve skrivene interese, jedino želju/potrebu da se borim za prava dece da budu deca. Na to sam veoma osetljiva, bez obzira o kojoj oblasti ugrožavanja njihovih prava se radi.

Алудирам на то да шириш неку своју личну мржњу коју покушаваш да прикријеш агендом да деца треба да буду деца. И још покушаваш да представиш да су им тиме што су ученици рекли нешто за своје добро, заправо угрожена права.
 
Jasno mi je, ali ko je doveo tu decu u takvu situaciju? Ko je tvorac društva u kojem su oni rođeni i odrastaju? Pa odrasli ljudi. Na njima je odgovornost, oni biraju, odlučuju, sprovode, oni su ranije birali, odlučivali i sprovodili, a radiće tako i u budućnosti...sve što postoji i dešava se u društvu je rezultata njihovog rada/nerada. Na njima je da nešto menjaju, ako žele, i umeju. Ta deca, kad su već punoletna, raspolažu istim mogućnostima kao i odrasli, mogu da glasaju, da rade, da doprinose menjanju društva. Legalnim putevima. Školsku decu, gimnazijalce, upetljati u sve to je zaobilaženje demokratskih puteva odlučivanja.
Дакле, ако неко изрази своје мишљење о томе шта је добро за њега, то више није демократија и нелегално је? 🙄 И прекини да их називаш децом. Нису деца, него ученици, а деца нису више ни по закону. И само упорно коришћење тог термина је индикативно, јер ово су одрасли људи, пунолетни, који имају једнака права ако и ти, немају више никаквог разлога да се улизују наставницима, и од свих предложених мера немају лично ништа јер ускоро напуштају школе.


Deca mogu da protestuju i zahtevaju zaštitu svojih prava, da nastupe protiv nasilja u školama, i svega što im utiče na kvalitet nastave i bezbednost boravka u školama. Ali nije njihov posao, ni pravo, da se bore za plate nastavnika. Iako je to povezano. Ne ide da se oni bore za prava ljudi koji su stvorili takvo društvo. Deca ne treba da se bore za odrasle, nego za svoje pravo da žive život dece.

Опет и поново, јер се очигледно ово намерно радиш. Ученици се не боре за плате и права наставнике наставника него дају предлоге везано за себе.
 
Onda je ostala još Lagerta da se složi sa većinom.
Па ни ја се не слажем. Ти масовно користиш замене теза,false dilemma и остале логичке погрешке.

Покушаваш да представиш да овде деца нешто раде, а уствари нису деца него ученици, који су по својој прилици одрасли и пунолетни.

Даље покушаваш да представиш да се ученици боре за нешто, а уствари се не боре. Излагање предлога није борба.

Даље покушаваш да представиш да се ученици боре за права просветара. Уствари се залажу за своју добробит. То што има и секундарних бенефитора тог предлога, је твоја замена теза.


Ја се слажем са тиме да том предлогу овде није место, а из простог разлога што комплексност његове реализације малициозни појединци могу да искористе као изговор да успоре брзу реализацију осталих предлога, а не због тога што ти намишљаш.
 
Не чекамо Лагерту, јер нећа да призна себи, да је ова тема импровизоријум Владаоца.

Треба вратити институције, а деца нам не требају у реформама
Teško , da je sa te strane naručena, bila bi kritika prosvetnog sistema, davno je vlast dala zeleno svetlo da se juriša na prosvetu . I kome još trebaju obrazovani , poboguu :mrgreen:
 
I šta je problem?

Проблем је што је сада очигледно да нас је замајавала претходних пет страна. Могла је одмах лепо да каже да мисли да просветари не заслужују веће плате, а не да нас замајава овде кријући се иза деце.
 
Проблем је што је сада очигледно да нас је замајавала претходних пет страна. Могла је одмах лепо да каже да мисли да просветари не заслужују веће плате, а не да нас замајава овде кријући се иза деце.

Од бесконачних писанија нема ништа.

Лагерта је то укапирала, али не може да одоли...

--
Форум је неудобан за бесконачна образлагања, јер нема могућност фусноти и референци.

На страним форумима има могућности статуса, референци, фуснота које се највише цитирају итд... може и да Ауторим домаћини теме означе постове за неприкладне и брисање итд...

Зато овај окамењени Форум цркава са нашом генерацијом, као и Србија.
 
На страним форумима...

На страним форумима је начин разговора прилично другачији. Они изгледа стварно уче културу дијалога у школама. Масовног замајавања, извртања, иронисања и логичких смицалица код њих нема, осим можда док се не појаве наши људи. 🙃
 
На страним форумима је начин разговора прилично другачији. Они изгледа стварно уче културу дијалога у школама. Масовног замајавања, извртања, иронисања и логичких смицалица код њих нема, осим можда док се не појаве наши људи. 🙃

Овде не ваља модел Форума, уствари пресликано као из Коминтерне.
 
Овде не ваља модел Форума, уствари пресликано као из Коминтерне.
Preteruješ, niko ti ne brani da pišeš svoje mišljenje, kao što upravo i radiš . Čak mi ne smeta ni kada me nazovu nevaspitanom, bezobraznom čobanicom, jer svako ovde pokazuje sebe u nekom svetlu. Meni lično je jako nepristojno, kada postavljač teme može pročitati nešto što nema veze sa temom , spamovanje .
 
Preteruješ, niko ti ne brani da pišeš svoje mišljenje, kao što upravo i radiš . Čak mi ne smeta ni kada me nazovu nevaspitanom, bezobraznom čobanicom, jer svako ovde pokazuje sebe u nekom svetlu. Meni lično je jako nepristojno, kada postavljač teme može pročitati nešto što nema veze sa temom , spamovanje .

Ако мислиш на мене причињава ти се... :kafa:
 

Back
Top