Postiplomske studije u Austriji

Danilche

Početnik
Poruka
23
cuo sam da Srpski studenti imaju neke beneficije za studiranje u Austriji,apsolvent sam na Akademiji umetnosti u Novom Sadu pa sam mislio da nastavim skolovanje u inostranstvu,ali slab sam sa ovim internetom pa ne mogu da nadjem bas prave informacije,bio bih vam puno zahvalan svaka informacija mi je od koristi.ubih se trazeci po netu:dash:

Taj zakon još važi, a donet je za vreme Austru-ugarske, svi studenti sa njihove teritorije imaju pravo na beneficirano studiranje, sad je semestar oko 10 € :mrgreen: E sad zavisi da li si iz Vojvodine ili Srbije pošto Srbija nije bila u AU monarhiji :think:
Ima dosta ljudi koji studiraju tamo a ne znaju za tu foru pa plaćaju skupim novcima. :hahaha:
Najbolje ti je da nađeš nekog ko zna nemački neka ti malo procunja po netu u vezi škole. Međutim da bi ti mogao studirati MORAŠ znati Nemački. Pa počni da učiš dok je vreme. :bye:

hvala ti puno,na informaciji,razmisljao sam da krenem sa ucenjem cuo sam da im je univerzitet jako dobar,ja bi isao na master a cuo sam i da u Gracu cak imaju predavanja na srpskom,da li je to tacno?A nasao sam na netu da je od ove godine nesto izmenjeno pa da srbi placaju mnogo vise?

Poslednja izmena:

Back