Politički progon Srba u BiH, jedini koji nemaju imunitet

dragon x

Legenda
Poruka
51.963
Protiv predsjednika Republike Srpske u BiH pokrenuta je nova istraga i Tužilaštvo BiH će tražiti njegovo hapšenje i pritvor, obzirom da se neće odazvati novom pozivu na saslušanje.
Tražiće se hapšenje i predsjednika Narodne skupštine Republike Srpske i predsjednika Vlade Republike Srpske.

Dakle, progone se institucije Republike Srpske progonom parlamenta pa je za očekivati da i narodni poslanici postanu mete.
To dovoljno govori da se u optužnici protiv predsjednika Dodika ne radi o "jednom čovjeku" već o progonu regularno i većinskom voljom izabranih predstavnika vlasti od strane srpskog naroda.

Srpski predstavnici vlasti u Republici Srpskoj su optuženi po članu 203a zakona koji je nametnuo tzv. visoki predstavnik u BiH kojim je zaprijećena kazna zatvora do 5 godina.
Većina parlamentaraca i državnih funkcionera u okolini a i Evropi ima tzv. poslanički imuniitet koji ih štiti od krivične odgovornosti do 5 godina zatvora. Tako je u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji itd.
Samo u BiH nemaju imunitet. U većini evropskih država ima, negdje ga čak i parlamentu mogu oduzeti što u BiH nije slučaj.

Na ovom linku postoji više informacija o imunitetu:

https://www.parlament.ba/Publicatio...anova-parlamenta-i-drugih-duznosnika&pageId=0

Dakle, sasvim je jasno da se i pored svog ludila koje je u tom procesu, pravnog ludila, radi o političkom progonu i egzekuciji te najgorem obliku tiranije koja je ukinuta još od XII vijeka.
Ovim je objavljen i progon Srba i njihovih prava, Evropa je donijela demokratski mrak za Srbe i ako je suditi prema EU Srbi će javno ovim biti obilježeni kao ljudi niže vrijednosti i građani drugog reda.

Da li ćemo to dozvoliti? Ovo je ropstvo drugim riječima, u srcu Evrope.
 

Objavljujemo Nacrt novog ustava RS-a: Republika Srpska može sklopiti (kon)federaciju sa susjednim zemljama​

Piše:
Redakcija
11.03.2025

Narodna skupština Republike Srpske sutra će odlučivati o Nacrtu novog ustava RS-a. Istraga.ba objavljuje najvažnije djelove. Po novim odredbama ustava RS, ukoliko budu usvojene, Republika Srpska može uči u federalni ili konfederalni odnos sa drugim državama, RS je država srpskog naroda, a uvodi se i Vojska Republike Srpske. Također, odredbama je određeno da imovina pripada RS-u.

U preambuli ustava Republike Srpske navodi se da RS ima kontinuitet sa 9. januarom 1992. godine.

“Ustavno uređenje Republike Srpske zasniva se na pravnom kontinuitetu od 9. januara 1992. godine kao dana proglašenja Republike Srpske i 28. februara 1992. godine, kada je donesen prvi Ustav Republike Srpske; na istorijskom kontinuitetu srednjovjekovne državnosti zemalja kojima su vladale dinastije Nemanjića, Kotromanića i druge”, navodi se u preambuli Nacrta ustava

preambula.png


U članu 1. predloženog ustava navodi se “Republika Srpska je suveren, jedinstven i nedjeljiv ustavnopravni subjekt, potvrđen voljom naroda i Opštim okvirnim sporazumom za mir u Bosni i Hercegovini, kao međunarodnim ugovorom, te Ustavom BiH”.

“Republika Srpska je suverena na svom kopnenom području potvrđenom i Opštim okvirnim sporazumom za mir u Bosni i Hercegovini, kao i rijekama, jezerima i vazdušnim prostorom iznad tih područja”, stoji u članu 2.

Ukida se konstitutivnost u RS-a

U članu 3. se navodi da je Republika Srpska država srpskog naroda i svih naroda i građana koji u njoj žive i ravnopravno i bez diskriminacije učestvuje u vršenju vlasti.

U članu 4. stavu 1. navodi se da Republika Srpska samostalno obavlja svoje usavropravne, zakonodavne, izvršne i sudske funkcije, te da joj pripadaju sve državne funkcije i nadležnosti, osim onih koje su članom 3. Ustava Bosne i Hercegovine izričito predviđene kao nadležnosti institucija Bosne i Hercegovine.

U članu 5. stavu 1. stoji da RS može istupiti iz sporazuma na nivou BiH.

“Republika Srpska suvereno odlučuje o svojim ovlašćenjima, zadržavajući pravo da svojom slobodnom voljom istupa iz sporazuma (na nivou BiH)”, stoji u stavu 1. ovog člana, dok u stavu 2. stoji da se sporazum iz stava 1, može potvrditi referendumom u RS-u.

prvi-dio.png


U članu 6. stav 2. se navodi da Narodna skupština i Vlada RS mogu obustaviti primjenu bilo kojeg akta, mjere ili aktivnosti organa i institucija na nivou BiH a koji nemaju usnov u Ustavnu Bosne i Hercegovine.

U stavu 3. istog člana Prijedloga Ustava navodi se da zakoni koji nisu u isključivoj nadležnosti Bosne i Hercegovine ili koji nisu proistekli iz sporazuma entiteta ne proizvode pravno dejstvo u RS-u.

U stavu 4. navodi se da će zakoni koje donese Parlamentara skupština BiH primjenjivati na teritoriji RS-a nakon što ih potvrdi Narodna skupština RS-a.

Mogućnost samopredjeljenja

Član 9. daje mogućnost RS na samopredjeljenje.

“Republika Srpska ima pravo na opredjeljenje”, stoji u stavu 1. člana 9..

“Republika Srpska može uspostavljati specijalne paralelne veze, udruživati se u složene državne zajednice federalnog ili konfederalnog uređenja sa susjednim i drugim državama ili grupom država”, stoji u stavu 2. istog člana.

dio-tri-.png


U prijedlogu također stoji da je glavni grad RS-a Banja Luka, a prijestonica je Istočno Sarajevo, sa sjedištem u Palama.

U članu 37. stavu 2. ograničava se političko djelovanje.

“Zabranjeno je političko organizovanje i djelovanje usmjereno na ugrožavanje demokratije, narušavanje integriteta Republike Srpske, kršenje ustavom zagarantovanih prava i sloboda i raspirivanje nacionalne, rasne ili vjerske mržnje i netrpeljivosti”, stoji u stavu 2. ovog člana.

U članu 59.stav 1, se navodi da RS samostalno i bez ograničenja upravlja i raspolaže imovinom, koja se ne može otuđiti, osim u slučaju propisanim zakonom.

U članu 76. stav 8. se navodi da Republika Srpska uređuje i obezbjeđuje “bankarski i poreski sistem”.

Osniva se Vojska RS-a

U prijedlogu ustava članu 77. navodi se da RS izbornim zakonom uređuje izbor i imenovanje poslanika Narodne skupštine RS-a, predsjednika RS-a, delegata Doma naroda Parlamentarne skupštine BiH iz RS-a.

U članu 89 stav 7. se navodi da predsjednik Republike Srpske predlaže ambasadore i druge međunarodne predstavnike Bosne i Hercegovine iz Republike srpske.

Prijedlogom ustava Republika Srpska osniva vojsku čiji vrhovni komandant je predsjednik RS-a.

U Članu 116. navodi se da Republika Srpska ima svoju vojsku te da RS može proglasiti vojnu neutralnost ii odlučiti o vojnom savezu sa drugim državama (član 115.).

Cijeli dokument možete pročitati na slijedećem linku.
 
Kako bi ti reagovao na to da ti neki stranac u državi hapsi parlamentarce i sam donosi zakone?
Ako je ta drzava na izlasku iz rata koji je zavrsen uz pomoc medjunarodne zajednice i nakon sporazuma koje su potpisale sve zaracene strane, opet nakon cega je UN postavio specijalnog izaslanika... Naravno da to treba slediti i podrzavati...Bez postavljanja tog coveka tamo bi bio haos, koji bi bio resen jedino nasiljem i ratom..Nastavkom proteravanja i ubijanja...To je covek postavljen od strane sveta i zaradjene strane su se slozile... E sad sto mi u zelji da rascepimo tu drzavu izmisljamo nekakvo ropstvo, to je nas problem....
 

Objavljujemo Nacrt novog ustava RS-a: Republika Srpska može sklopiti (kon)federaciju sa susjednim zemljama​

Piše:
Redakcija
11.03.2025

Narodna skupština Republike Srpske sutra će odlučivati o Nacrtu novog ustava RS-a. Istraga.ba objavljuje najvažnije djelove. Po novim odredbama ustava RS, ukoliko budu usvojene, Republika Srpska može uči u federalni ili konfederalni odnos sa drugim državama, RS je država srpskog naroda, a uvodi se i Vojska Republike Srpske. Također, odredbama je određeno da imovina pripada RS-u.

U preambuli ustava Republike Srpske navodi se da RS ima kontinuitet sa 9. januarom 1992. godine.

“Ustavno uređenje Republike Srpske zasniva se na pravnom kontinuitetu od 9. januara 1992. godine kao dana proglašenja Republike Srpske i 28. februara 1992. godine, kada je donesen prvi Ustav Republike Srpske; na istorijskom kontinuitetu srednjovjekovne državnosti zemalja kojima su vladale dinastije Nemanjića, Kotromanića i druge”, navodi se u preambuli Nacrta ustava

preambula.png


U članu 1. predloženog ustava navodi se “Republika Srpska je suveren, jedinstven i nedjeljiv ustavnopravni subjekt, potvrđen voljom naroda i Opštim okvirnim sporazumom za mir u Bosni i Hercegovini, kao međunarodnim ugovorom, te Ustavom BiH”.

“Republika Srpska je suverena na svom kopnenom području potvrđenom i Opštim okvirnim sporazumom za mir u Bosni i Hercegovini, kao i rijekama, jezerima i vazdušnim prostorom iznad tih područja”, stoji u članu 2.

Ukida se konstitutivnost u RS-a

U članu 3. se navodi da je Republika Srpska država srpskog naroda i svih naroda i građana koji u njoj žive i ravnopravno i bez diskriminacije učestvuje u vršenju vlasti.

U članu 4. stavu 1. navodi se da Republika Srpska samostalno obavlja svoje usavropravne, zakonodavne, izvršne i sudske funkcije, te da joj pripadaju sve državne funkcije i nadležnosti, osim onih koje su članom 3. Ustava Bosne i Hercegovine izričito predviđene kao nadležnosti institucija Bosne i Hercegovine.

U članu 5. stavu 1. stoji da RS može istupiti iz sporazuma na nivou BiH.

“Republika Srpska suvereno odlučuje o svojim ovlašćenjima, zadržavajući pravo da svojom slobodnom voljom istupa iz sporazuma (na nivou BiH)”, stoji u stavu 1. ovog člana, dok u stavu 2. stoji da se sporazum iz stava 1, može potvrditi referendumom u RS-u.

prvi-dio.png


U članu 6. stav 2. se navodi da Narodna skupština i Vlada RS mogu obustaviti primjenu bilo kojeg akta, mjere ili aktivnosti organa i institucija na nivou BiH a koji nemaju usnov u Ustavnu Bosne i Hercegovine.

U stavu 3. istog člana Prijedloga Ustava navodi se da zakoni koji nisu u isključivoj nadležnosti Bosne i Hercegovine ili koji nisu proistekli iz sporazuma entiteta ne proizvode pravno dejstvo u RS-u.

U stavu 4. navodi se da će zakoni koje donese Parlamentara skupština BiH primjenjivati na teritoriji RS-a nakon što ih potvrdi Narodna skupština RS-a.

Mogućnost samopredjeljenja

Član 9. daje mogućnost RS na samopredjeljenje.

“Republika Srpska ima pravo na opredjeljenje”, stoji u stavu 1. člana 9..

“Republika Srpska može uspostavljati specijalne paralelne veze, udruživati se u složene državne zajednice federalnog ili konfederalnog uređenja sa susjednim i drugim državama ili grupom država”, stoji u stavu 2. istog člana.

dio-tri-.png


U prijedlogu također stoji da je glavni grad RS-a Banja Luka, a prijestonica je Istočno Sarajevo, sa sjedištem u Palama.

U članu 37. stavu 2. ograničava se političko djelovanje.

“Zabranjeno je političko organizovanje i djelovanje usmjereno na ugrožavanje demokratije, narušavanje integriteta Republike Srpske, kršenje ustavom zagarantovanih prava i sloboda i raspirivanje nacionalne, rasne ili vjerske mržnje i netrpeljivosti”, stoji u stavu 2. ovog člana.

U članu 59.stav 1, se navodi da RS samostalno i bez ograničenja upravlja i raspolaže imovinom, koja se ne može otuđiti, osim u slučaju propisanim zakonom.

U članu 76. stav 8. se navodi da Republika Srpska uređuje i obezbjeđuje “bankarski i poreski sistem”.

Osniva se Vojska RS-a

U prijedlogu ustava članu 77. navodi se da RS izbornim zakonom uređuje izbor i imenovanje poslanika Narodne skupštine RS-a, predsjednika RS-a, delegata Doma naroda Parlamentarne skupštine BiH iz RS-a.

U članu 89 stav 7. se navodi da predsjednik Republike Srpske predlaže ambasadore i druge međunarodne predstavnike Bosne i Hercegovine iz Republike srpske.

Prijedlogom ustava Republika Srpska osniva vojsku čiji vrhovni komandant je predsjednik RS-a.

U Članu 116. navodi se da Republika Srpska ima svoju vojsku te da RS može proglasiti vojnu neutralnost ii odlučiti o vojnom savezu sa drugim državama (član 115.).

Cijeli dokument možete pročitati na slijedećem linku.
To je radna verzija, trebaće još vremena da se dopuni i izmjeni ali sve to će zavisti od toga koliko će trajati progon Srba u BiH.
 
Ako je ta drzava na izlasku iz rata koji je zavrsen uz pomoc medjunarodne zajednice i nakon sporazuma koje su potpisale sve zaracene strane, opet nakon cega je UN postavio specijalnog izaslanika... Naravno da to treba slediti i podrzavati...Bez postavljanja tog coveka tamo bi bio haos, koji bi bio resen jedino nasiljem i ratom..Nastavkom proteravanja i ubijanja...To je covek postavljen od strane sveta i zaradjene strane su se slozile... E sad sto mi u zelji da rascepimo tu drzavu izmisljamo nekakvo ropstvo, to je nas problem....
Država nije na izlasku iz rata jer je on završen prije 30 godina.
UN nije postavio Kristijana Šmita za visokog predstavnika.

Ima li još pitanja?
 
Ako je ta drzava na izlasku iz rata koji je zavrsen uz pomoc medjunarodne zajednice i nakon sporazuma koje su potpisale sve zaracene strane, opet nakon cega je UN postavio specijalnog izaslanika... Naravno da to treba slediti i podrzavati...Bez postavljanja tog coveka tamo bi bio haos, koji bi bio resen jedino nasiljem i ratom..Nastavkom proteravanja i ubijanja...To je covek postavljen od strane sveta i zaradjene strane su se slozile... E sad sto mi u zelji da rascepimo tu drzavu izmisljamo nekakvo ropstvo, to je nas problem....
Човече, избор Шмита није потврђен у Савету безбедности и Русија и Кина су против његовог именовања! Дакле, у свакој нормалној држави сви становници те државе се не би сложили са доласком Шмита у Сарајево али муслимани га подржавају јер је део Западне завере да се Републици Српској укине што више надлежности како би се потом утопила у унитарну БиХ.
Таква БиХ би онда ушла у НАТО а Срби то неће ни по коју цену.
Додик се терети по основу новог закона који је сам тај Шмит дописао у БиХ. Дакле, он је нелегални Високи представник а мења законе у држави! Па, где то још има?

Сваки Високи представник се буквално иживљавао над РС. Нема шта нису радили. Наметали су законе против РС, сменили Председника Поплашена а све је превршило меру када су одлучили и да одузму имовину РС и укњиже је под имовину БиХ.

Преко 80 надлежности је под притиском и уценама одузето Републици Српској. РС већ деценијама говори о свом неравноправном положају али покварени Запад се не узбуђује због тога.

У Уставном суду БиХ седе 2 муслимана, 2 Србина, 2 Хрвата и 3 странца! Та тројица странаца су до сада увек гласали исто као и двојица муслиманских судије и увек на штету РС! Многе одлуке у том назови Суду су донешене прегласавањем 5:4 (и у многим случајевима судије Хрвати су гласали исто као и судије Срби). Јбш ти Уставни суд где се судије морају прегласавати. Какав је то лицемеран суд када законе, које мора да тумаче, виде потпуно различито!?

Ако то није ропство онда ја не знам шта је! Уопште ми није јасан твој коментар јер, чини ми се, уопште не познајеш ситуацију у БиХ.
 
Država nije na izlasku iz rata jer je on završen prije 30 godina.
UN nije postavio Kristijana Šmita za visokog predstavnika.

Ima li još pitanja?
Nije na izlasku iz rata, niti sam to mislio, vec sam rekao da je na izlasku iz rata normalno da ce biti specijalnih izaslanika koji su se smenjivali do danas....
A naravno da savet bezbednosti legitimizuje specijalnog izaslanika(nemoj lupati leba ti heheh :mrgreen:)...Josje Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija odbio predlog Rusije i Kine da se to mesto ukine i skine Smit....Ima li jos glupih pitanja?
 
Човече, избор Шмита није потврђен у Савету безбедности и Русија и Кина су против његовог именовања! Дакле, у свакој нормалној држави сви становници те државе се не би сложили са доласком Шмита у Сарајево али муслимани га подржавају јер је део Западне завере да се Републици Српској укине што више надлежности како би се потом утопила у унитарну БиХ.
Njihov predlog o ukidanju te pozicije Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija je odbio...Sta ti tu nije jasno? I to tako sto su samo te dve drzave glasale za to...Ej....
 
Nije na izlasku iz rata, niti sam to mislio, vec sam rekao da je na izlasku iz rata normalno da ce biti specijalnih izaslanika koji su se smenjivali do danas....
A naravno da savet bezbednosti legitimizuje specijalnog izaslanika(nemoj lupati leba ti heheh :mrgreen:)...Josje Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija odbio predlog Rusije i Kine da se to mesto ukine i skine Smit....Ima li jos glupih pitanja?
Vidi budale...pa ako se rat završio prije 30 godina onda nije propisano da visoki predstavnik ostane privremeno već vječno.
Savjet Bezbjednosti potvrđuje rezolucijom izbor visokog predstavnika.
Što se tiče Šmita, to se nije desilo. A ako misliš da jeste onda nam napiši - kada?
 
Njihov predlog o ukidanju te pozicije Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija je odbio...Sta ti tu nije jasno? I to tako sto su samo te dve drzave glasale za to...Ej....
Ne piše o tome, ti veze nemaš šta ti piše u odgovoru.
Izbor visokog predstavnika potvrđuje SB UN čime mu daje legitimitet i pravnu snagu.
Šmita nije potvrdio, znači nije ga postavio.
Kontaš?
 
Njihov predlog o ukidanju te pozicije Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija je odbio...Sta ti tu nije jasno? I to tako sto su samo te dve drzave glasale za to...Ej....
Шта мени није јасно?

Човече, Шмитов избор није потврђен у Савету безбедности! И Русија и Кина су против! Шмит је најобичнији илегалац у БиХ и како теби то није јасно?

Где си био када је РС од првог појављивања Шмита указивала на чињеницу да он нема потврду од СБ да може да буде Високи представни?
 
Човече, избор Шмита није потврђен у Савету безбедности и Русија и Кина су против његовог именовања! Дакле, у свакој нормалној држави сви становници те државе се не би сложили са доласком Шмита у Сарајево али муслимани га подржавају јер је део Западне завере да се Републици Српској укине што више надлежности како би се потом утопила у унитарну БиХ.
Таква БиХ би онда ушла у НАТО а Срби то неће ни по коју цену.
Додик се терети по основу новог закона који је сам тај Шмит дописао у БиХ. Дакле, он је нелегални Високи представник а мења законе у држави! Па, где то још има?

Сваки Високи представник се буквално иживљавао над РС. Нема шта нису радили. Наметали су законе против РС, сменили Председника Поплашена а све је превршило меру када су одлучили и да одузму имовину РС и укњиже је под имовину БиХ.

Преко 80 надлежности је под притиском и уценама одузето Републици Српској. РС већ деценијама говори о свом неравноправном положају али покварени Запад се не узбуђује због тога.

У Уставном суду БиХ седе 2 муслимана, 2 Србина, 2 Хрвата и 3 странца! Та тројица странаца су до сада увек гласали исто као и двојица муслиманских судије и увек на штету РС! Многе одлуке у том назови Суду су донешене прегласавањем 5:4 (и у многим случајевима судије Хрвати су гласали исто као и судије Срби). Јбш ти Уставни суд где се судије морају прегласавати. Какав је то лицемеран суд када законе, које мора да тумаче, виде потпуно различито!?

Ако то није ропство онда ја не знам шта је! Уопште ми није јасан твој коментар јер, чини ми се, уопште не познајеш ситуацију у БиХ.
Veze nema, nego eto lupeta tek tako da bi nešto lupetala.
 
Vidi budale...pa ako se rat završio prije 30 godina onda nije propisano da visoki predstavnik ostane privremeno već vječno.
Savjet Bezbjednosti potvrđuje rezolucijom izbor visokog predstavnika.
Što se tiče Šmita, to se nije desilo. A ako misliš da jeste onda nam napiši - kada?
Bimboje, savet bezbednosti odredjuje koliko dugo ce biti visokog predstavnika,
ne ti i dodojevci...
A sto se tice mnogih odluka one se i legitimizuju naknadno.. Pa tako ni bombardovanje SR Jugoslavije nije bilo legitimno, ali je kasnijim odlukama dobilo UN legitimitet...I tvoja Rusija ce dobiti delove Ukrajine i to ce mozda dobiti legitimitet, ako dobije priznanje bez obzira sto je akcija bila nelegitimna...Savet bezbednosti uzima Smita kao svog specijalnog izaslanika ne glasajuci da ga smeni i glasajuci protiv svake njegove smene...Jel toliko ne mozes da shvati? Ne kapiras?
 
Шта мени није јасно?

Човече, Шмитов избор није потврђен у Савету безбедности! И Русија и Кина су против! Шмит је најобичнији илегалац у БиХ и како теби то није јасно?

Где си био када је РС од првог појављивања Шмита указивала на чињеницу да он нема потврду од СБ да може да буде Високи представни?
Ma gde ti znas sta je legitimno, a sta ne...Objasnio sam u prethodnom postu...Ti ces reci da ni Tito nije bio legitiman predsednig Jugoslavije, jel da?
 
Bimboje, savet bezbednosti odredjuje koliko dugo ce biti visokog predstavnika,
ne ti i dodojevci...
A sto se tice mnogih odluka one se i legitimizuju naknadno.. Pa tako ni bombardovanje SR Jugoslavije nije bilo legitimno, ali je kasnijim odlukama dobilo UN legitimitet...I tvoja Rusija ce dobiti delove Ukrajine i to ce mozda dobiti legitimitet, ako dobije priznanje bez obzira sto je akcija bila nelegitimna...Savet bezbednosti uzima Smita kao svog specijalnog izaslanika ne glasajuci da ga smeni i glasajuci protiv svake njegove smene...Jel toliko ne mozes da shvati? Ne kapiras?
A landrasa...pa kako može SB UN da smjeni čovjeka kojeg nije ni postavio?

:hahaha: :hahaha: :hahaha:
 

Back
Top