Pitanje u vezi akademskog rada

laaazo

Početnik
Poruka
42
Poštovani , ja sam student na master studija Akademije umetnosti Novi Sad - na smeru Muzička pedagogija. Potrebna mi je pomoć u vezi pisanja bibliografije iz predmeta Poznavanje horske literature. Naime , moja tema bibliografije je naš domaći kompozitor - Marko Tajčević. E sad , ono što mene zanima su više szvari : kako treba da izgleda kompletan redosled - ajde da nazogem koncept mog rada? Na početku bibliografije treba da stoji sledeće : internet adrese , literatura - iz kojih sam se knjiga služio itd. Tu se podrazumevaju muzičke enciklopedije , leksikoni , članci u šasopisima - i to sve treba da bude navedeno na početku , a radim po Čikago stilu , a ima i neka druga dva stila , ali sam zaboravio kako se zovu. E sad , ono što mene zanima je - da li posle tog silnog navođenja literature ide biografija kompozitora - pretpostavljam da moram iz neke knjige da je pišem , pa njegovo stvaralaštvo?-pretpostavljam da da. I da li treba posle toga da KRATKO navedem npr. neku njegovu kompoziciju i šta je on u toj kompoziciji istakao? Naravno , snimak te kompozicije - kada je prvi put izvedena? Koje su njegove odlike? Stil? Šta je specifično u njegovom zvuku? I na kraju ide PRETPOSTAVLJAM zaključak o njegovom načinu , stilu , čemu je konkretno doprineo u muzici? I šta znači pisati bibliografiju po azbučnom redu? Eto toliko...

Lazo bre, to je trebalo već da naučiš kako se radi.
Ako ne možeš da pitaš profesora, ako te sramota da pitaš, pitaj drugare sa faksa.

Све је то превазиђено.
Вештица (Вештачка Интелигенција) је толико моћан другар, пријатељ, учитељ, стручњак ...

Још се нисмо навикли,
али укључиш микрофон и питаш као кад би питао другара.

О било чему !
Јуче су ме заинтересовали ветрогенератори.

Људи моји, ја сам је давио сат времена, потпуно све зна !

Како се прорачунавају. где се производе,
какве је Србија купила, како се инсталирају,
висина, тежина, снага ... материјали, исплативост.