Quantcast

pilula za dan posle

schatje

Buduća legenda
Poruka
34.874
Rizican odnos (i nije bio tako rizican, ali ajde...) je bio 8. dana ciklusa. Isti dan sam uzela Postinor, i jednu sutradan. Medjutim, krvarenje se javilo posle 6 dana. Da li su se to hormoni uzburkali, ili...? Dobijam na oko 30 dana, dan gore-dole. Da li je neko imao slicno iskustvo sa ovom pilulom, posto nisam bas zagrizeni korisnik :)
 

schatje

Buduća legenda
Poruka
34.874
Ok, ok, znaci u redu je. Samo me je zacudio to sto se slabo krvarenje javilo posle 6 dana, tj, 14 dana posle pocetka prethodne mentruacije.
I jos jedno pitanje - ovo krvarenje kratko traje, ili ne?
 

Lollypop

Početnik
Poruka
45
Hmm meni to 'vandredno' krvarenje prvi put trajalo 3 dana, ali sada drugi put (razmak izmedju 2 upotrebe postinora 3 godine) mi je trajalo duze, oko 5 dana, kao prava mest. i bilo je dosta uobilno u pocetku... nakon toga sam dobila nakon 24 dana i opet je bilo obilno prvih 3 dana (ustvari, kao sto je i inace).
Znaci moram kod lekara...
 

Makiskish

Početnik
Poruka
3
Imala sam nezasticen odnos 2. dana menstruacije,tacnije 2.avgusta(sto znaci da nisu bili plodni dani),pritom nije doslo do ejakulacije unutar vagine,ali sam ipak popila pilulu Escapelle(posle oko 60 sati nakon odnosa,a 72 je najkasnije),posle par dana se doslo do blagog krvarenja(sto je i uobicajeno posle pilule) ali do danas jos uvek nisam dobila,a 39. je dan ciklusa.Ciklusi su mi obicnp redovni,najduzi je 35 dana otprilike,pa sam zato zabrinuta.Ali mislim da su sanse za trudnocu realno nikakve!Cula sam da je nekima posle pilule menstruacija kasnija i 2 nedelje pa i vise!Zanima me vase misljenje!Pozdav!
 

***Saint***

Buduća legenda
Poruka
33.302
nije trebalo da piješ jer su ti i ovako šanse za trudnoću bile baš baš male u toku menstruacije i još što nije došlo do ejakulacije.
verovatno si zeznula hormone, valjda će to da se stabiliše ali u svakom slučaju odi kod ginekologa, pa popričaj sa njim o svemu da budeš sigurna.
 

MJfan

Domaćin
Poruka
3.506
Imala sam nezasticen odnos 2. dana menstruacije,tacnije 2.avgusta(sto znaci da nisu bili plodni dani),pritom nije doslo do ejakulacije unutar vagine,ali sam ipak popila pilulu Escapelle(posle oko 60 sati nakon odnosa,a 72 je najkasnije),posle par dana se doslo do blagog krvarenja(sto je i uobicajeno posle pilule) ali do danas jos uvek nisam dobila,a 39. je dan ciklusa.Ciklusi su mi obicnp redovni,najduzi je 35 dana otprilike,pa sam zato zabrinuta.Ali mislim da su sanse za trudnocu realno nikakve!Cula sam da je nekima posle pilule menstruacija kasnija i 2 nedelje pa i vise!Zanima me vase misljenje!Pozdav!
kao sto pishe i u postu ispod tvog, nije trebalo da pijesh pilule ako nije doslo do ejakulacije unutar vagine.
Te pilule nisu za zezanje ... mogu da poremete hormonski status a onda i menst., kozu (za ovo znam iz iskustva).
Ne bi bilo lose da isproveris hormone ...
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.