Parkiranje pod nagibom

WhiteWarg100

Iskusan
Poruka
5.511
Treba mi neko da mi objasni za parkiranje pod nagibom. Živim u zgradi ispred koje je vukoiebina od "parkinga" i svako parkira gde stigne ali je sve bukvalno pod nagibom. Juče sam parkirala auto upravno i izbacim iz brzine i povučem ručnu. Stoji auto sve ekstra. Bila sam budna celu noć imam problema sa alergijom i pošto mi terasa gleda na taj "parking", celu noć do 6 ujutru je stajao auto. Da bi u 8 kad sam se probudila videla da je auto unazad otišao i zadnji točkovi spali sa tog uspona.

Ja sam vozač početnik, privikavam se na ovaj auto već 4 dana ga vozim svugde jer smo ga tada registrovali pošto je stajao dugo pre toga.

E sad, čitala sam da treba da se ubaci u prvu brzinu i povuče ručna kada je nagib i kad hoće unazad da ode. I u rikverc da se ubaci kako pod nagibom ne bi otišao u napred ako je tako parkiran.

Samo mi nije jasno kako ja njega u prvoj da ostavim? Povučem ručnu i pustim kvačilo i kočnicu? Zar neće svejedno krenuti?

A treba obavezno da odvezem auto kod majstora jer mi ručna izgleda debelo ne radi kako treba

A i komšije se parkiraju kao sardine to se pribije nema šta, tako da mi živci idu sto na sat, nek se moj auto uništi zabole me, i ovako mi sad dođe da ga zapalim. Nego što će ne daj Bože udariti u neki drugi auto ako se pokrene.

Samo mi nije jasno kako ja njega u prvoj da ostavim? Povučem ručnu i pustim kvačilo i kočnicu? Zar neće svejedno krenuti?

A treba obavezno da odvezem auto kod majstora jer mi ručna izgleda debelo ne radi kako treba

A i komšije se parkiraju kao sardine to se pribije nema šta, tako da mi živci idu sto na sat, nek se moj auto uništi zabole me, i ovako mi sad dođe da ga zapalim. Nego što će ne daj Bože udariti u neki drugi auto ako se pokrene.
parkiravaj na ravno. Bolje par metara peske do kuce nego ovi problemi.

A što mora u rikverc da se ubaci na nizbrdici, pa valjda ga kada je menjač ubačen u brzinu drži da ne krene?
Zbog losih vozaca