- Poruka
- 9.371
Пробајмо хипотетички да замислимо немили догађај:
Наставник узме мобилни ученику на часу, ученик се не сложи са тим и физички насрне на наставника, овај инститивно га смири, али ученик наставља и наставник да би избегао даљи сукоб напушта учионицу док ученик и даље трчи за њим.
А, НЕ, овако код нас никако не може, ни хипотетички, то МОРА да буде ОБРАЧУН, БАЦИО ГА НА КАТЕДРУ, ДОБАР ЈЕ НАСТАВНИК АЛИ ТО НИЈЕ СЕБИ МОГАО ДА ДОЗВОЛИ,...
Готово да нема новине која нема овакав став, а и директор је разочарење...
https://ziginfo.rs/drustvo/direktor...WwP7ddYLlYV1lInG3Znac9Zpr7389LCoiH6WbHXSNy1lg
Наставник узме мобилни ученику на часу, ученик се не сложи са тим и физички насрне на наставника, овај инститивно га смири, али ученик наставља и наставник да би избегао даљи сукоб напушта учионицу док ученик и даље трчи за њим.
А, НЕ, овако код нас никако не може, ни хипотетички, то МОРА да буде ОБРАЧУН, БАЦИО ГА НА КАТЕДРУ, ДОБАР ЈЕ НАСТАВНИК АЛИ ТО НИЈЕ СЕБИ МОГАО ДА ДОЗВОЛИ,...
Готово да нема новине која нема овакав став, а и директор је разочарење...
https://ziginfo.rs/drustvo/direktor...WwP7ddYLlYV1lInG3Znac9Zpr7389LCoiH6WbHXSNy1lg