"otemna" prostitutka - to ne postoji....

deveti ratnik

Obećava
Banovan
Poruka
77
Ja bi da objasnim forumašima
da po logici
koju je ustanovio Aristotel, do koga je meni jako stalo
ne može da postoji suprotnost istovremeno u istoj supstanci
tj. suštini...

Dakle, ako je ku.rva, onda se automatski odrekla toga da bude otmena...dakle, NIJE SVE MOGUĆE.
DA LI VI MISLIT DA PROSTITUTKA MOŽE DA BUDE OTMENA: KAKO MAjKE TI mile?

Nauci li ti sta je to faktorijal broja? Posto Aristotel nikako ne bi voleo da njegovi sledbenici ne znaju neke elementarne stvari :mrgreen:
Ja nisam imao potrebe da citam tako nesto...mozda ja to i znam kako se vadi samo ne znam kako se zove...a ti zavidnice jedan sto sam najbolji programer u CG samo zaviditi mozes, nisam ja reko da sam najbolji matematicar

Ja nisam imao potrebe da citam tako nesto...mozda ja to i znam kako se vadi samo ne znam kako se zove...a ti zavidnice jedan sto sam najbolji programer u CG samo zaviditi mozes, nisam ja reko da sam najbolji matematicar
Moguce je da si najbolji programer u CrnU GorU ( a to je mala zemlja pa moze lako da se bude najbolji), ali ti
ne razumes da je otmenost urodjena osobina, stav, to sa uslugama ( pa i programerskim) koje pruzas za pare, nema nikakve veze.
Moze i qrva da bude otmena , moze i kasirka, prosjak, kod politicara vec to nije slucaj.

Moguce je da si najbolji programer u CrnU GorU ( a to je mala zemlja pa moze lako da se bude najbolji), ali ti
ne razumes da je otmenost urodjena osobina, stav, to sa uslugama ( pa i programerskim) koje pruzas za pare, nema nikakve veze.
Moze i qrva da bude otmena , moze i kasirka, prosjak, kod politicara vec to nije slucaj.
Ne moze, moze "selektivna ku.rva" * ali koja je razlika izmedju selektivne ku.rve i obicne zene - ako je selektivna, nikakva. I ti sa programiranjem nemaš blage veze...