Osnovne škole stupaju u potpunu obustavu rada u znak podrške studentima

Kako volim ovako argumentovane diskusije...
Kad pokažeš nekome koliko nije u pravu i koliko se nalupetao,
počnu prozivanja tipa "sendvičar", "botina" i slično.
Zato ćeš ti da pokažeš kako se argumentovano diskutuje tako što ćeš da mi loviš pravopisne greške i udaraš lično na moj profesionalni status :mrgreen:
 
Kako volim ovako argumentovane diskusije...
Kad pokažeš nekome koliko nije u pravu i koliko se nalupetao,
počnu prozivanja tipa "sendvičar", "botina" i slično.
Ako neko zaključuje o "stanju u prosveti" a ne uzme u obzir ništa što je bitno, nego samo ono što je totalno nebitno - kako bi ga ti nazvao....

Hajde pomozi mi, možda nešto naučim.
 
Zato ćeš ti da pokažeš kako se argumentovano diskutuje tako što ćeš da mi loviš pravopisne greške i udaraš lično na moj profesionalni status :mrgreen:
Ne lovim ja ničije pravopisne greške, ja ih samo vidim i bodu mi oči.
Osim toga, to nije bila pravopisna greška, to je bila skroz nepismeno
formulisana rečenica, apsolutno smušena i nedostojna nekoga ko sebe
naziva prosvetnim radnikom.
Nebitno što si kasnije promenila poruku...
2024-12-18_012208.png

A što se tiče argumentovane diskusije:
Ovde ispaljuješ parole tipa "deca koja nemaju budućnost" i očekuješ da te neko
shvati ozbiljno?
 
Ako neko zaključuje o "stanju u prosveti" a ne uzme u obzir ništa što je bitno, nego samo ono što je totalno nebitno - kako bi ga ti nazvao....

Hajde pomozi mi, možda nešto naučim.
Evo, da probam:
Gde si ti video da ja tvrdim da je stanje u prosveti dobro ili bolje od toga?
Gde si ti video da ja tvrdim da su prosvetni radnici adekvatno nagrađeni ili
stimulisani za svoj rad?
Ja visoko cenim predane prosvetne radnika (a većina jeste) ali ne mislim
da ih treba dizati u nebesa, ima mnogo zanimanja koja su odgovornija ili teža.
Dajte malo objektivnosti - kao što nisu svi iz "oporbe" izdajnici, kao što nisu
svi iz SNS-a lopovi, tako nisu ni svi prosvetni radnici sveci.
Ali ovo priključivanje "prosvjedima" nakon ispunjenja studentskih zahteva i
zloupotreba dece u te svrhe, to je dno dna...
 
U prosveti je istina na sredini.

I to valja prihvatiti. I kao takvo popravljati.

Ima losih nastavnika. Ima dobrih nastavnika. Ima napadnih roditelja. Ima dobrih roditelja.
Ima dobre i lose dece.

Ja samo primecujem da se u skoli slabo radi.
Zasto, ko je svemu tome kriv, da li je tako u svim skolama, da li je tako u svim gradovima, da li je tako u svim razredima? Ne znam.
Ali kako ne znam JA, tako ne zna NIJEDAN pojedinac.
Bio taj pojedinac ucitelj, vaspitac, dete ili roditelj. I zato je nefer uopstavati.

Ja nisam zadovoljna kako se uci.
Recimo, sutra je slava i cela skola - NE RADI.
Casovi su skraceni, ne zna se ko od nastavnika dolazi, deca mogu ali ne moraju, ne zna se gde ce deca boraviti i do kada, nema upisivanja u dnevnik i nema zvanicne nastave jer veliki broj nastavnika - slavi.

U petak se ne zna da li se radi. Saopstenja - nema.

U ponedeljak se ne zna da li je strajk. Saopstenja - nema.

I tako je svake godine, tako je svaki put pred raspust, tako je svaki put kada je strajk. Informacija - nula.

Odluke se istresu preko viber grupa.
U osam uvece se na grupi pojavi - sutra nema skole. Kao da smo okaceni o zvonce!

Mislim, klinci su sada ispali super, ali ja moje misljenje o "subjektima" skolskog sistema ne menjam. Skolovanje nije rutinirano, nema pravila, za dobru decu nema nagrada, za losu nema kazni, ne predaje se ozbiljno, nema ozbiljnih testova i ocene se poklanjaju. Kada se ocene zakljucuju - sve je moguce!

Deca su ostavljena na milost i volju roditelja.
Koliko se roditelji trude, toliko ce deca biti uspesni djaci. Hajde djaci, to i nije toliko bitno. Opste obrazovanje je bitnije ali ono skolu ne zanima.

Da...i traze nam do petka saglasnost za nastavu u prirodi. Cena 47 000 dinara za sest dana u decjem odmaralistu. Ako ima neka zena troje dece, neka preracuna zbir ta tri putovanja plus ekskurzije!

To sto su u strajku - nije njihova stvar, saglasnost na sunce! Putem mail-a! Do petka, 20. XII za nesto sto je tek juna, ali mora da se zna na cijih 47 000 se racuna odmah!

Tesko je imati postovanje. Koliko god da se trudimo, tesko je.
Od svih sam cula da je osnovna skola najgora i da je kasnije sve bolje i bolje...kako deca odmicu kroz gimnaziju ka fakultetima.
Za osnovne skole se citav narod saglasava, nesto tu mnogo ne valja.
 
Ne lovim ja ničije pravopisne greške, ja ih samo vidim i bodu mi oči.
Osim toga, to nije bila pravopisna greška, to je bila skroz nepismeno
formulisana rečenica, apsolutno smušena i nedostojna nekoga ko sebe
naziva prosvetnim radnikom.
Nebitno što si kasnije promenila poruku...
Pogledajte prilog 1659113
A što se tiče argumentovane diskusije:
Ovde ispaljuješ parole tipa "deca koja nemaju budućnost" i očekuješ da te neko
shvati ozbiljno?
Ja umem da kažem kada pogrešim, za razliku od mnogih. Nije prvi put da kada sam u žaru rasprave, napišem nebulozu, ne odvojim zarezom pa je rečenica nejasna. Ako to znači da sam nestručna za radi u svojoj profesiji, svaka čast svim ostalim stručnjacima. Ne zanima kako ćeš me ti shvatiti kada kažem da sa ovakvim obrazovnim sistemom teško da će budućnost biti svetla. Postoje i oni oni će shvatiti, nadam se. Navikli smo već na kritike i pljuvanja, mislim na osnovne škole.
 
Kada pročitam: od svih čujemo da su osnovne škole najgore, ne treba nam ni AV ni ministarka, dovoljno su takvi poznavaoci našeg rada koji svojim "znanjem" o načinu našeg rada mogu da se prijave kao ispomoć vladi da nas što pre svedu na privatnike, pa kada takvi budu plaćali po nekoliko hiljada evra školovanje svoje dece, nadam se da će biti zadovoljni radom osnovnih škola. I još nešto, potezanje priče o ekskurzijama, nastavom u prirodi, pokazuje koliko lako mogu da manipulišu vama. Da naglasim, jedinu stvar koju znate u vezi izvođenja ekskurzija i nastave u prirodi su NAŠE DNEVNiCE. Sve ostalo je nepoznanica i nemate pojma šta kome plaćate, ali opet, vi pljujete nastavnike umesto da zapitati odgovorne zašto? I da bojkotujete, na kraju krajeva.
 
Ne zanima kako ćeš me ti shvatiti kada kažem da sa ovakvim obrazovnim sistemom teško da će budućnost biti svetla.
Vidi ovako:
Ja sam osnovnu završio u Beogradu, a srednju i faks u Nemačkoj.
Pošao sam tamo u prvi razred srednje, nisam znao ni reč nemački,
prvo polugodište sam imao 3 kao najbolju ocenu, u drugom polugodištu
sam imao skoro sve dvojke (osim iz nemačkog i hemije, taj predmet nisam
nikada voleo).
Ali zato sam ostale 3 godine imao sve jedinice.
I mogu da ti kažem da smo učili u drugoj godini ono što se kod nas
učilo u sedmom i osmom razredu.
Što se tiče stručnog znanja, tu nas švabe šiju debelo, ali što se tiče
opšteg znanja, naš obrazovni program je za njih misaona imenica.
Ne kažu švabe za džabe da iz njihovih škola i fakulteta izlaze "Fachidioten",
znači znaju perfektno ono za šta se školuju, ali mimo toga je tuga Božija...
Zato, nemoj da kritikuješ naš obrazovni sistem, on je dobar, na vama, nastavnicima
i profesorima je da decu motivišete za učenje i da im prenosite znanje tako
da ih zainteresujete za učenje.
Suvoparno recitovanje lekcije iz udžbenikai teranje dece da uče napamet, nije to što ja
podrazumevam pod dobrim nastavnikom ili profesorom.
Ovako kako pišeš na forumu, sumnjam da si ikada uzela da diskutuješ sa učenicima
o nečemu, da (bar pokušaš) da ih vidiš kao sebi ravne, inteligentne osobe...
 
Vidi ovako:
Ja sam osnovnu završio u Beogradu, a srednju i faks u Nemačkoj.
Pošao sam tamo u prvi razred srednje, nisam znao ni reč nemački,
prvo polugodište sam imao 3 kao najbolju ocenu, u drugom polugodištu
sam imao skoro sve dvojke (osim iz nemačkog i hemije, taj predmet nisam
nikada voleo).
Ali zato sam ostale 3 godine imao sve jedinice.
I mogu da ti kažem da smo učili u drugoj godini ono što se kod nas
učilo u sedmom i osmom razredu.
Što se tiče stručnog znanja, tu nas švabe šiju debelo, ali što se tiče
opšteg znanja, naš obrazovni program je za njih misaona imenica.
Ne kažu švabe za džabe da iz njihovih škola i fakulteta izlaze "Fachidioten",
znači znaju perfektno ono za šta se školuju, ali mimo toga je tuga Božija...
Zato, nemoj da kritikuješ naš obrazovni sistem, on je dobar, na vama, nastavnicima
i profesorima je da decu motivišete za učenje i da im prenosite znanje tako
da ih zainteresujete za učenje.
Suvoparno recitovanje lekcije iz udžbenikai teranje dece da uče napamet, nije to što ja
podrazumevam pod dobrim nastavnikom ili profesorom.
Ovako kako pišeš na forumu, sumnjam da si ikada uzela da diskutuješ sa učenicima
o nečemu, da (bar pokušaš) da ih vidiš kao sebi ravne, inteligentne osobe...
Ovako, kada budeš u prilici da pogledaš plan i program rada u OŠ možda će ti nešto biti jasnije. Nisam očekivala da se na forumu trebam spustiti na nivo osnovaca, moja greška, očito. Mada bi se i tada našli kritičari mog načina iznošenja svog mišljenja. Inače, sve što napišem, mogu argumentovati činjenicama i potkrepiti radnim iskustvom od oko 20 god, što kao prof srpskog jezika, što kao prof razredne nastave. Plan i program obrazovnog sistema nam nije dobar, to mogu da potvrdim koliko god puta hoću. Inače, nemaš neko iskustvo sa našim školama, koliko sam shvatila? Ali imaš čvrst stav da bolje od mene shvataš problem? I tematiku? I nedostatke? Ja sebi nikada ne bih dozvolila da ubeđujem nekog frizera, recimo, kako se drže makaze, samo zato jer ja tako smatram da treba.
 
Inače, nemaš neko iskustvo sa našim školama, koliko sam shvatila?
Pa i nemam, mada mislim da je bitnije iskustvo sa profesorima, a ne sa školama.
Nije slučajno što postoje rang liste univerziteta, a one se ne prave prema
nastavnom planu i programu, već prema kvalitetu nastavnog osoblja.
Tako da... pre nego što zakukate na državu, pogledajte prvo u svoje dvorište...
 
Pa i nemam, mada mislim da je bitnije iskustvo sa profesorima, a ne sa školama.
Nije slučajno što postoje rang liste univerziteta, a one se ne prave prema
nastavnom planu i programu, već prema kvalitetu nastavnog osoblja.
Tako da... pre nego što zakukate na državu, pogledajte prvo u svoje dvorište...
I ja imam silna iskustva sa doktorima, pa nema šanse da mogu komentarisati njihovu profesionalnost na osnovu neformalnih razgovora sa mnom. Mogu reći da mi se neko ne sviđa kao sagovornik, ali dok se ne uverim, pristuvom njegovom času ili čemu god, ne mogu za nekoga samo zbog piskaranja na nekoj društvenoj mreži reći da je loš radnik u bilo kojoj profesiji. Inače, naše dvorište je sve manje, nema studenata koji bi da studiraju nastavničke fakultete. Da ponovim, ne veličam ja sve prosvetne radnike, ima i zalutalih, kao i u svakoj profesiji, ali ne videh da se neka profesija više javno pljuje, da je više izložena proceni i kritici javnosti od strane onih koji i ne rade u prosveti, već imaju posredna iskustva.U prevodu, svi bolje znaju da rade naš posao, od nas samih....
 
Da ponovim, ne veličam ja sve prosvetne radnike, ima i zalutalih, kao i u svakoj profesiji, ali ne videh da se neka profesija više javno pljuje, da je više izložena proceni i kritici jacnosti od strane onih koji i ne rade u prosveti, već imaju posredna iskustva.
Aman, ko pljuje po prosvetnim radnicima, ko tvrdi da im je sve sjajno i bajno?
 
Aman, ko pljuje po prosvetnim radnicima, ko tvrdi da im je sve sjajno i bajno?
Moguće da nisi bio u prilici da pratiš medije, niti da čitaš komentare javnosti. Do skoro, nije bilo medija koji nije izbacivao članke o ''lošim prosvetnim radnicima'', čak i vesti stare po nekoliko godina. Medijska hajka traje neku deceniju i neko je dao zeleno svetlo da se to radi. Nemoj da pogrešno zaključiš da sam u nekim teorijama, ovo su ti realna dešavanja u ovoj zemlji. Možda da prelistaš neke teme i pročitaš komentare.A možeš i proveriti koliko je dece upisalo nastavničke fakultete pa da se zapitaš zašto je tako mali broj studenata.
 
I evo...upravo je stigla poruka roditeljima u radno vreme da sutra nema skole, da ne salju decu. Bez objasnjenja, sa visine.

I od ponedeljka ima skole 30 minuta. Da nema petog casa.

Napominjem da je sutra zakazan pismeni iz matematike i prihvat ocena iz gramatike.

Nema objasnjenja kada ce se pismeni odrzati.
Nema objasnjenja kada ce se ocene iz gramatike podeliti i eventualno popraviti.

Nema objasnjenja jer roditelji ne zasluzuju objasnjenje. Od danas za sutra, u radno vreme.
Za decu koja ne mogu da budu sama po zakonu devet sati dnevno.

I kome se lomi ocena - moze samo da se obesi ili da prihvati sta mu daju.

Vazno je da se dostave saglasnosti za 47 000 dinara i pozoriste za 750 dinara, da se donese poklon za tajnog Deda Mraza i da se uvezba sa roditeljima predstava za decu nastavnika.

I posle zasto se bune roditelji...mozda zato sto placaju kao stoka, a deca ni zakazani kontrolni nemaju.
I zivo me zanima kako ce pismeni iz matematike raditi poslednje nedelje skole, kada ce se ocene zakljuciti i kada ce eventualno deca popravljati ocenu sa poslednjeg pismenog. I sve to za 30 minuta, koliko cas traje!
 
Poslednja izmena:
Valjda matematika nije bitna.

Ako su znali da ce biti strajka - kontrolni su mogli da imaju danas!

Ali ne. Danas slave i nema skole!

Pismeni iz gramatike je radjen u prosli petak. Zbog SLAVE nije donet do ovog petka, a kako je strajk bice donete ocene sledece nedelje...u nekom momentu.

Sledeca nedelja je poslednja.

E, tako se radi po nasim skolama.

Ako znas da strajkujes, doneses ocene deci pre slave koju slavis i odrzi pismeni iz matematike bar sest dana pre raspusta.

Sramota.
 
Draga gđo, obratite se vladi koja nas je od ponedeljka ekspresno poslala na raspust, bez ocenjivanja, bez roditeljskih i slično. Idite kod njih pa nastavite zajedno sa njima da nas pljujete.Hvala.
Telefoni su se usijali, i deca i roditelji pitaju šta će biti zaključeno iz predmeta tog i tog, šta sa ovim-onim domaćim, oni su računali na kontrolni u ponedeljak, ovi na odgovaranje u utorak...
Ludnica od dana, Sveti Nikola je postao spredna stavka.
Sveti Aleksandar okadio elektronski dnevnik i nema gde da se upiše ni čas, ni ocena.
 

Back
Top