Quantcast

Odnos prema dogadjajima u Blajburgeru

MOST6

Veoma poznat
Poruka
10.994
Tako je! Da razmišlja o tome, možda bi im sinulo da je nešto od tih 700 000 Srba POBILA bravareva zločinačka banda, a sve je pripisano ustašama i Nemcima radi veće reparacije? A to nije zgodno, mnogo je državnika bilo na njegovom pogrebu, kako bi to sada izgledalo!? :zcepanje:

Nema nikakvih 700.000 ubijenih Srba. To je pogrešan izračun i to je odavno dokazano. Također, i direktor Muzeja žrtava genocida u Beogradu je odbacio taj broj žrtava kao apsurdan.
 
Poslednja izmena:

snouden

Veoma poznat
Poruka
10.303
Nema nikakvih 700.000 ubijenih Srba. To je pogrešan izračun i to je odavno dokazano. Također, i direktor Muzeja žrtava genocida u Beogradu je odbacio taj broj žrtava kao apsurdan.
dabome. trebalo je nadoknaditi veliki gubitak hrvata u ustašama.pa je tito u jasenovačku cifru strpao i pobijene ustaše. takodje su u tu cifru uračunati i srbi klani i bacani u jame s početka rata. jasenovačka cifra je smišljena da pokrije gubitak u ljudstvu.
 
Poslednja izmena:

zauvek branilac

Aktivan član
Poruka
1.190
Ne treba biti ustaški nastrojen da bi se izvršila istorijska revizija Jasenovca, prosečan hrvat tvrdi da su u Jasenovcu ubijeni Hrvati.
Srebrenica i Jasenovac ni u kom slučaju ne mogu biti upoređeni. Ne kažem da nije bilo ubijenih u Srebrenici, i svakako da su ti ljudi žrtve, al genocida tu nije bilo. To je medijska manipulacija. Kao i sam broj likvidiranih.

Jasenovac je logor smrti , gde se brojka po međunarodnoj komisiji kreće preko 700 000 ubijenih Srba! Po izvorima Vermahta i preko 1 200 000. To je genocid.

Kada je muslimanska vojska 1995 nasilno ušla u grad Sanski Most, koji je bio deo međuratne Republike Srpske, su Muslimani masovno streljali zarobljene Srbe ali u ovom slučaju niko iz takozvane samozvane "međunarodne zajednice", koja je naoružala pomenute Muslimane iz bivše BiH, nije video ni genocida, a ni ratnih zločina! CCCC :rtfm: 👀👂👂
 

Khal Drogo

Domaćin
Poruka
4.786
... Na teritoriji citave NDH ustase su likvidirale 300-400 hiljada Srba...
Човјек ти фино постави питање
Odakle ti podaci da su ustaše na celoj teritoriji NDH likvidirale samo 300 000 -400 000 Srba?!
и умјесто да одговориш, образложиш или даш своје мишљење, ти форумашу солиш памет о демоградским губицима и жртвама рата.
Тако да не знамо јеси ли чуо те бројке, или оно да нешто напишеп. Могуће је да си чуо, истина јесте да неколико мутних типова на државним јаслама у земљи Србији промовише и афирмише ту бесрамну мамтру лако је у НДХ страдало шестина Срба (и помињу те бројке) од оних који су битисали у априлу 1941.године, и мантра која опасно мирише на неоусташки образац сталног умањивања српских жртава, миц по миц.

Мотивисан жељом да се разбију те манипулације и лагарије отворио сам двије теме; Демографски губици и жртве у Југославији током другог свјетског рата и Геноцид над Србима у НДХ, на којима сам приложио списе, пописе жртава, радове демографе, студије по том теми итд.
Елем, да не смарам, кад већ имамо попис жртава, он уз све мањкавости мора бити неки почетни основ да би стекли увид о стварним жртвама. По попису који је довршен 1964.године, на територију НДХ имамо пописане 443.645 жртава рата, именом и презименом, од који 282.760 Срба (63,7%).

Пописна комисија се оградила да то није коначан број жртава, већ они до чијих имена се могло доћи и дали прорачун да је пописано 56-59% жртава од оних којих је требало. Слиједећи тај аршин (а који мора бити исти за све, не за Србе користити попис као коначни број, а код страдања Муслимана и Хрвата множити са 3 или 4 што се перфидно ради и гдје Срби олаким прилазом проблематици дају допринос) у НДХ је убијено 479.000 до 505.000 Срба.

Лично мислим да је прорачун који је дала ЦК од 56-59% превисок и да су студије Драгољуба Тасића и Долфе Вогелника ближе истина, те да је број Срба убијених у НДХ већи, доста већи, но по овом уважавању прорачуна пописне комисије број убијених Срба у НДХ је пуно већи него ли то неки кругови у земљи Србији афирмишу.
 

Khal Drogo

Domaćin
Poruka
4.786
Иначе, у овој насљедници ендехазије, у сврху неоусташке пропаганде како на путевима од Блајбурга није скончала усташка жгадија већ фини, културни Хрвати који су се ту наивни случајно затекли, снимили су 1999.године и играни филм "Четвероред" (ово он лајн смеће се може погледати на ју-тјубу).
Филм је требао имати пропагандну сврху да прикаже Хрвате редом као фино васпитане, културне, а партизане као гомилу садиста, психопата и неписмених ниткова уз понеког четничког пребјега у њиховим редовима, тешко да је испунио ту сврху, набацане и неповезане сцене и дијалози, често збркано само да се прикаже дивљаштво и садизам негативаца, реално нема шансе и да малоумни и најзагриженији домољуби издрже до пола филма.
 

Bren

Elita
Poruka
16.912
Nema nikakvih 700.000 ubijenih Srba. To je pogrešan izračun i to je odavno dokazano. Također, i direktor Muzeja žrtava genocida u Beogradu je odbacio taj broj žrtava kao apsurdan.

Da. Prava reč za to je zaista , apsurdan. Matematički , to nije moguće ako se uzmu popisi iz 31 i 46. Jedino, ukoliko Karađorđevići nisu namerno prepolovili broj Srba u Hrvatskoj i Bosni.
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.