Quantcast

nesto o kontraceptivnim pilulama

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

YoYoVoLiPeZ

Početnik
Poruka
5
hej ljudi ja vas stvarno molim za pomoc. opisacu vam svoj slucaj i nadam se da postoji neko ko moze da mi kaze nesto vise o tome i da mi da savet sta da uradim.
pre izvesnog vremena,na pocetku poslednjeg menstrualnog ciklusa, tj pre nekih 17 dana,ja sam pocela da koristim Yasmine kontracept. pilule. Osim napetosti u grudima u prvoj nedelji,nista od nezeljenih dejstava mi se vise nije ispoljavalo. do druge nedelje. tad sam primetila promenu u sekreciji vagine... depresivno raspolozenje...
da bi mi se ove,trece nedelje tj danas pojavilo iregularno menstrualno krvarenje. ja vas molim da mi kazete, da li da prestanem sa konzumiranjem tih pilula (buduci da mi je ostalo jos 4 do kraja kutije)...? planiram da prestanem sa konzumiranjem tih pilula ono, forever and ever, dosta mi je...
 
stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Top