- Poruka
- 81.623
Nešto razmišljam..
Ako već 20 ili 30% učenika ima disleksiju, zbog čega se ne napravi jedno
odeljenje gde će biti deca sa disleksijom? Umesto da budu raštrkani po
odeljenjima gde će učitelji i nastavnici morati posebno da se bave jednim
učenikom. Neka ih bude 5, 10, 15, zavisno od veličine škole, ali da se njima
stvarno neko bavi. Za srednju školu je kasnije lakše. Do tada se čitanje
dovoljno uvežba.
Ovako ne znam zašto uopšte roditelji koji imaju disleksičnu decu šalju decu
u školu. Svakako sve moraju sa njima kod kuće da rade. Učitelji i nastavnici
samo pripisuju sebi rezultate roditeljskog rada.
Ako već 20 ili 30% učenika ima disleksiju, zbog čega se ne napravi jedno
odeljenje gde će biti deca sa disleksijom? Umesto da budu raštrkani po
odeljenjima gde će učitelji i nastavnici morati posebno da se bave jednim
učenikom. Neka ih bude 5, 10, 15, zavisno od veličine škole, ali da se njima
stvarno neko bavi. Za srednju školu je kasnije lakše. Do tada se čitanje
dovoljno uvežba.
Ovako ne znam zašto uopšte roditelji koji imaju disleksičnu decu šalju decu
u školu. Svakako sve moraju sa njima kod kuće da rade. Učitelji i nastavnici
samo pripisuju sebi rezultate roditeljskog rada.