Nepravedno ocenjivanje

Ženska Glava

Početnik
Poruka
29
Verujem da se većina nas susrela sa ovim problemom tokom školovanja, mada evo tačno u čemu je problem kod mene.

4. sam godina srednje škole. Sa profesokom srpskog se zapravo nikad nisam slagala baš najbolje iz nekih ličnih razloga i nesuglasica oko mišljenja. Zadnjih par dana škole prošle godine sam uglavnom izbegavala njene časove, jer više nisam mogla da slušam neke njene izjave, tj. maltene ceo razred zadnjih par dana nije dolazio na zadnji čas koji smo uglavnom imali kod nje.
E sad, dolazimo mi u 4. godinu, radimo lektiru, za sledeći čas ona najavljuje da će ispitivati i ocenjivati sastave o istoj, ali da će pitati samo one koji žele da čitaju, odnosno dobrovoljce. Dolazimo na čas, dolazi i ona, upisuje odsutne i kreće da pita. Dobrovoljci se javili, mada ona okreće dnevnik i lista učenike te prozove mene prvu (niti sam na početku strane, niti na kraju, ne znam po kojoj logici me prozvala, mada nije ni bitno). Ja kažem da nisam uradila, da mi 1 i nastavi da pita dalje. Da ne dužim još par učenika je dobilo 1, neki su i dobili dobre ocene.
Okej, nisam se raspravljala, jer nisam imala razloga. Nisam uradila, zaslužila sam 1 i to je to.
Sutradan na čosu gledamo dnevnik da vidimo šta je kome dala i zapazimo da je nekim učenicima 1 upisala hemijskom, a nekim sa kojima je u dobrim odnosima upisala olovkom, kako bi kasnije istu ocenu mogli da poprave. Dakle, da je poprave u potpunosti, tako što će sledeći put kad budu odgovarati tu ocenu izbrisati i upisati drugu, dok će nama ostalima ta ocena ostati, a ostale koje dobijemo pisaće se pored te naravno.
Ovo nije prvi put da se ovako nešto dešava kod te profesorke, dešavalo se i prošlih godina, mada se niko nije bunio. Ne znam da li ima takvih slučaja u drugim razredima kojima ona predaje.

Nemam nameru da oštetim te učenike koji su "povlašćeni", jer nije njihova krivica, već njena što ne tretira sve učenike jednako pri ocenjivanju, pa me zanima šta bi se desilo ukoliko bih podnela žalbu na neprofesionalan rad te profesorke? Da li bi se proveravale i ocene iz prethodnih godina i kod mene i kod drugih učenika i kako bi uopšte tekao ceo taj proces?
Ili imate savet kako da sve ovo rešim na neki drugi "mirniji" način?

Inače za ove 4 godine stekla sam utisak da je profesorka veoma konzervativna i da baš nije raspoložena da posveti pažnju tuđim mišljenjima i komentarima, tako da njoj još uvek nisam saopštila ništa od ovoga.
 
Nemam neki poseban savet da ti dam, sem da ovaj problem koji imas ne ostane na tome, vec da isteras svoje.
Moje odeljenje je bilo do skoro u slicnoj situaciji, s tim sto ta nasa profesorka nije bila zainteresovana cak ni da predaje kako treba, a tek koliko puta nas je slala kod psihologa ako se zacuje i sapat dok ona 'izlaze' svoje. Mi smo se raspitali malo o tuzbi i shvatili da necemo nista dobiti time, nego da probamo taj mirniji put. Seli smo jedan cas oko nje i iskreno izlozili sta mislimo o njoj i da cemo je tuziti jer imamo osnova za to i dokaze. Nakon toga, promenila je i rad i ocene je delila kako treba, postovala je nasa misljenja, kakva god da su. Takodje je konzervativna i zivi u nekom drugom vremenu, davno proslom.
Zelim ti srecu, bice ti potrebno mnogo zivaca :)
 
Договори се са разредом па се пожалите прво разредној, па онда директорици, мада не верујем да ће уродити плодом, јер они углавном неће једни на друге.
 
Uuuuuu što sam ja imao klinički slučaj od žene koja je na početku predavanja otvoreno svima rekla
Bog zna za 5, ja za 4 a vi od 1 do 3
Imala politička ledja i obarala po pola odeljenja kom je bila razredni starešina i to iz srpskog

Nemam pojma šta su nalazili u mojim pismenim radovima ali su čitani od svih profesorki iz srpskog pa i od onih koje mi nisu predavale
ili se čak dešavalo da u sledećoj godini dobijemo novu profesorku iz srpskog koja odmah posle pita - a ko je učenik Veličanstveni, jel...

E sad ovaj klinčki slučaj kaže - ja tvoje radove čitam po više puta jer kriju nekoliko priča koje se nekako susretnu na kraju, imaš dobro zapažanje i složenost poput Crnjanskog i ja je pitam - pa nije valjda da Crnjanski ima 3 iz srpskog?
 
Poslednja izmena:
A kliničkih slučajeva je bilo i po drugim školama
Urbane legende
Recimo neka imena su toliko postala omražena u celom gradu da je dovoljno izgovoriti ih da bi se znalo iz koje su škole ili gimnazije
Bolesna sujeta i bolesni nagoni su pravdani logikama prvog reda - da deca bolje nauče
A u stvari su psihički sadisti zreli za lečenje

Zaista treba da deca ocenjuju profesore dok se žrtva ne poistoveti sa siledžijom pa joj bude žao da idiot ne ostane bez posla tokom popunjavanja ankete
 
Šta reći o slučaju mentola koji predaje matematiku u srpskom nastavnom sistemu od kog dobija platu
ali bolest uzela maha pa Veneova uradjena zbirka omogućava isključivo prelaznu ocenu - tj dvojku
a da se "znanje ocenjuje" rešavanjem ruskih medjurepubličkih takmičenja (mislim na SSSR republike)

Izgovor je isti - pržim mozak deci da bolje znaju
 
Poslednja izmena:
sestaz.jpg


A ove "umetničke" skulpture bez 18 PLUS dočekuju svršene osmake i osmakinje u Šestoj Beogradskoj na samom ulazu
Nema veze što je spomenik ispred ulaza streljanim učenicima ove škole u drugom svetskom ratu postao "djačka menza" gde se izležavaju
A i kad analiziramo - bolje pojesti nešto "za zadušnice" nego jesti hot dog u holu škole

Naravno roditelji će brinuti da im ćerka ili sin "ne gledaju boleštine na internetu" ali o dva umetnička penisa neće pokrenuti polemiku na roditeljskom iz straha od osvete sujetnih i odraslih nad osetljivom mladom osobom u razvoju
 
Verujem da se većina nas susrela sa ovim problemom tokom školovanja, mada evo tačno u čemu je problem kod mene.

4. sam godina srednje škole. Sa profesokom srpskog se zapravo nikad nisam slagala baš najbolje iz nekih ličnih razloga i nesuglasica oko mišljenja. Zadnjih par dana škole prošle godine sam uglavnom izbegavala njene časove, jer više nisam mogla da slušam neke njene izjave, tj. maltene ceo razred zadnjih par dana nije dolazio na zadnji čas koji smo uglavnom imali kod nje.
E sad, dolazimo mi u 4. godinu, radimo lektiru, za sledeći čas ona najavljuje da će ispitivati i ocenjivati sastave o istoj, ali da će pitati samo one koji žele da čitaju, odnosno dobrovoljce. Dolazimo na čas, dolazi i ona, upisuje odsutne i kreće da pita. Dobrovoljci se javili, mada ona okreće dnevnik i lista učenike te prozove mene prvu (niti sam na početku strane, niti na kraju, ne znam po kojoj logici me prozvala, mada nije ni bitno). Ja kažem da nisam uradila, da mi 1 i nastavi da pita dalje. Da ne dužim još par učenika je dobilo 1, neki su i dobili dobre ocene.
Okej, nisam se raspravljala, jer nisam imala razloga. Nisam uradila, zaslužila sam 1 i to je to.
Sutradan na čosu gledamo dnevnik da vidimo šta je kome dala i zapazimo da je nekim učenicima 1 upisala hemijskom, a nekim sa kojima je u dobrim odnosima upisala olovkom, kako bi kasnije istu ocenu mogli da poprave. Dakle, da je poprave u potpunosti, tako što će sledeći put kad budu odgovarati tu ocenu izbrisati i upisati drugu, dok će nama ostalima ta ocena ostati, a ostale koje dobijemo pisaće se pored te naravno.
Ovo nije prvi put da se ovako nešto dešava kod te profesorke, dešavalo se i prošlih godina, mada se niko nije bunio. Ne znam da li ima takvih slučaja u drugim razredima kojima ona predaje.

Nemam nameru da oštetim te učenike koji su "povlašćeni", jer nije njihova krivica, već njena što ne tretira sve učenike jednako pri ocenjivanju, pa me zanima šta bi se desilo ukoliko bih podnela žalbu na neprofesionalan rad te profesorke? Da li bi se proveravale i ocene iz prethodnih godina i kod mene i kod drugih učenika i kako bi uopšte tekao ceo taj proces?
Ili imate savet kako da sve ovo rešim na neki drugi "mirniji" način?

Inače za ove 4 godine stekla sam utisak da je profesorka veoma konzervativna i da baš nije raspoložena da posveti pažnju tuđim mišljenjima i komentarima, tako da njoj još uvek nisam saopštila ništa od ovoga.

Пошаљи допис просветној инспекцији. Неће гледати претходне оцене, гледају само то што има наведеш - спорну ситуацију. Требало би што пре то да урадиш да изађу на терен и виде оцену уписану графитном оловком, ако си у прилици можеш усликати фото-апаратом па достави уз жалбу.
 
Izmedju konzervativnosti i odbijanja da se saslusa tudje misljenje je velika razlika. Ako zelis ovaj slucaj rjesiti na "mirniji" nacin, mozda bi bilo, za pocetak, dobro da redovno pohadjas predavanja i da malo vise ucis predmet koji ona predaje. Mozda ce i ona tada shvatiti da i ti nju postujes, pa je onda lakse traziti razumjevanje sa njezine strane. Zelim ti uspjesan zavrsetak skolovanja!
 
Na žalost, u takvoj situaciji je malo toga što možeš da uradiš. Mislim, možeš, samo je pitanje koliko će to biti u tvoju korist, pre će ti se obiti o glavu nego što ćeš isterati neku pravdu. Jer, na nesreću, mnogo je takvih idiota koji rade u prosveti, i gledaju da čuvaju jedni drugima ledja, a učenici mogu samo da izvuku deblji kraj. I s tim se pomiri, takvih ima svugde i ne možeš im ništa. Pogotovo u takvoj situaciji, jer bi naravno, argument te profesorke bio da si dobila slabu ocenu na neznanje. I tu je kraj svake priče. A ti ako možeš dokaži da se ona nakačila na tebe, da je nepravedna i ostalo. Jako teško po meni. :confused:
Tako da bi ti moj savet bio, da ne dižeš nikavu frku, ukoliko nisi spremna da ideš bukvalno do kraja, ako treba da menjaš odeljenje ili školu. Jer ona sigurno zbog toga neće biti kažnjena, samo može još više da te uzme na zub, a uz nju možda i još neki drugi profesori kad se to pročuje, kolege koje se solidarišu sa njom, jel. A pogotovo što si četvrta godina i uskoro završavaš, ne treba ti to u životu, nego gledaj nekako da izguraš još to malo. Ako treba, neka neko od roditelja ode da popriča sa njom i malo izgladi situaciju, ili razredni starešina, to bi po meni bilo najbolje rešenje. I da, nemoj više bežati sa njenih časova, ali stvarno nemoj, jer oni to mrze više i od neznanja. ;)
Srećno u svakom slučaju :)
 
Uuuuuu što sam ja imao klinički slučaj od žene koja je na početku predavanja otvoreno svima rekla
Bog zna za 5, ja za 4 a vi od 1 do 3
Imala politička ledja i obarala po pola odeljenja kom je bila razredni starešina i to iz srpskog

Nemam pojma šta su nalazili u mojim pismenim radovima ali su čitani od svih profesorki iz srpskog pa i od onih koje mi nisu predavale
ili se čak dešavalo da u sledećoj godini dobijemo novu profesorku iz srpskog koja odmah posle pita - a ko je učenik Veličanstveni, jel...

E sad ovaj klinčki slučaj kaže - ja tvoje radove čitam po više puta jer kriju nekoliko priča koje se nekako susretnu na kraju, imaš dobro zapažanje i složenost poput Crnjanskog i ja je pitam - pa nije valjda da Crnjanski ima 3 iz srpskog?
:rotf: :super:
Sve je moguće... :lol:
 
Verujem da se većina nas susrela sa ovim problemom tokom školovanja, mada evo tačno u čemu je problem kod mene.

4. sam godina srednje škole. Sa profesokom srpskog se zapravo nikad nisam slagala baš najbolje iz nekih ličnih razloga i nesuglasica oko mišljenja. Zadnjih par dana škole prošle godine sam uglavnom izbegavala njene časove, jer više nisam mogla da slušam neke njene izjave, tj. maltene ceo razred zadnjih par dana nije dolazio na zadnji čas koji smo uglavnom imali kod nje.
E sad, dolazimo mi u 4. godinu, radimo lektiru, za sledeći čas ona najavljuje da će ispitivati i ocenjivati sastave o istoj, ali da će pitati samo one koji žele da čitaju, odnosno dobrovoljce. Dolazimo na čas, dolazi i ona, upisuje odsutne i kreće da pita. Dobrovoljci se javili, mada ona okreće dnevnik i lista učenike te prozove mene prvu (niti sam na početku strane, niti na kraju, ne znam po kojoj logici me prozvala, mada nije ni bitno). Ja kažem da nisam uradila, da mi 1 i nastavi da pita dalje. Da ne dužim još par učenika je dobilo 1, neki su i dobili dobre ocene.
Okej, nisam se raspravljala, jer nisam imala razloga. Nisam uradila, zaslužila sam 1 i to je to.
Sutradan na čosu gledamo dnevnik da vidimo šta je kome dala i zapazimo da je nekim učenicima 1 upisala hemijskom, a nekim sa kojima je u dobrim odnosima upisala olovkom, kako bi kasnije istu ocenu mogli da poprave. Dakle, da je poprave u potpunosti, tako što će sledeći put kad budu odgovarati tu ocenu izbrisati i upisati drugu, dok će nama ostalima ta ocena ostati, a ostale koje dobijemo pisaće se pored te naravno.
Ovo nije prvi put da se ovako nešto dešava kod te profesorke, dešavalo se i prošlih godina, mada se niko nije bunio. Ne znam da li ima takvih slučaja u drugim razredima kojima ona predaje.

Nemam nameru da oštetim te učenike koji su "povlašćeni", jer nije njihova krivica, već njena što ne tretira sve učenike jednako pri ocenjivanju, pa me zanima šta bi se desilo ukoliko bih podnela žalbu na neprofesionalan rad te profesorke? Da li bi se proveravale i ocene iz prethodnih godina i kod mene i kod drugih učenika i kako bi uopšte tekao ceo taj proces?
Ili imate savet kako da sve ovo rešim na neki drugi "mirniji" način?

Inače za ove 4 godine stekla sam utisak da je profesorka veoma konzervativna i da baš nije raspoložena da posveti pažnju tuđim mišljenjima i komentarima, tako da njoj još uvek nisam saopštila ništa od ovoga.

Taj proces će ti teći tako da ako nemaš nekog svog u rukovodstvu škole da joj skrene pažnju, a budeš se bunila, tek će da bude nepravedna. Uostalom, osjećanja su obostrana, ni ti ne voliš nju ni ona tebe.
Riješićeš problem ako to sve u inat njoj naučiš, i dovedeš je u poziciju da ti, uprkos sebi, mora dati visoku ocjenu.
 
sestaz.jpg


A ove "umetničke" skulpture bez 18 PLUS dočekuju svršene osmake i osmakinje u Šestoj Beogradskoj na samom ulazu
Nema veze što je spomenik ispred ulaza streljanim učenicima ove škole u drugom svetskom ratu postao "djačka menza" gde se izležavaju
A i kad analiziramo - bolje pojesti nešto "za zadušnice" nego jesti hot dog u holu škole

Naravno roditelji će brinuti da im ćerka ili sin "ne gledaju boleštine na internetu" ali o dva umetnička penisa neće pokrenuti polemiku na roditeljskom iz straha od osvete sujetnih i odraslih nad osetljivom mladom osobom u razvoju
Djecu će više istraumirati puritansko zgražavanje na običan kameni penis, organ koji i oni sami imaju, kao i nos, ili uši, nego sama skulptura. Ili neko tu skulpturu može doživjeti na sekualni način, uzbuditi se ili sl?
 
U skoli sam uvek prezirala likove sto kukaju kako ih profesor mrzi. Jbga, idi na casove, zagrej stolicu pa je pobedi znanjem devojcice, ako imas tri ciste u glavi. A mozes i da se zalis inspekciji, ministru prosvete, Svevisnjem ali to nece ni za jotu promeniti cinjenicu da si praznoglava. A praznoglave u zivotu ebe ko stigne.
 
U skoli sam uvek prezirala likove sto kukaju kako ih profesor mrzi. Jbga, idi na casove, zagrej stolicu pa je pobedi znanjem devojcice, ako imas tri ciste u glavi. A mozes i da se zalis inspekciji, ministru prosvete, Svevisnjem ali to nece ni za jotu promeniti cinjenicu da si praznoglava. A praznoglave u zivotu ebe ko stigne.

pobedi znanjem, tako sto ces izgubiti dobar deo svojeg detinjstva "takmiceci se" u disciplini ko ce najvise vremena izgubiti :lol:.
@tema
Ocene su totalno nebitne,a ocene u osnovnoj su nebitne na kvadrat.
 
U skoli sam uvek prezirala likove sto kukaju kako ih profesor mrzi. Jbga, idi na casove, zagrej stolicu pa je pobedi znanjem devojcice, ako imas tri ciste u glavi. A mozes i da se zalis inspekciji, ministru prosvete, Svevisnjem ali to nece ni za jotu promeniti cinjenicu da si praznoglava. A praznoglave u zivotu ebe ko stigne.
Ња. Ово полази од претпоставке да наставници заиста немају преференце (за мажење и за малтретирање), што је би-ес. Иако то јесте норма којој би сви требало да теже, такав однос се не може добити ни на универзитетима.

Нема "побеђивања знањем" када наставник групу ђака намерно терорише при оцењивању састава, и баш њих увек изводи на таблу да читају саставе док им упада у реч и кињи их при свакој закљученој реченици. То нису одрасли људи да знају елоквентно да се бране, већ деца узраста 12-14 година.

Нема "побеђивања знањем" када наставник почне да дели ученике на: гилиптере, злоће, мајмуне и будале на основу физичког изгледа, па им на основу тога скалира оцене.

Такво понашање залужује медицинску дијагнозу и искључење из посла, не "побеђивање знањем".
 
A jel? Pa onda najbolje da joj polomite ruke i noge, to ce resiti stvar. Koliko ste malodusni, pozli mi. Naravno da profani imaju preference uvek su ih i imali, nije to nikakva novost. Nego, mene interesuju dve stvari? Da li uvazena gospodjica koja je dobila keca zna da postoje i stepeni neznanja, jednako kao i stepeni znanja. Nije isto kad ucenik ustane, i na svako pitanje gleda kao tele u sarena vrata, poluotvorenih usta iz kojih samo sto ne izadje "muuuuuu", i kad neko ustane koji jes da pojma nema, ali pokusava da se izvuce, prica nesto sto nema veze s pitanjem ali to zna, ili lupi nesto posto pogresno cuje ono sto mu sapucu. Ovaj prvi, "muuuuu" to je za keca flomasterom ne hemijskom, ovaj drugi je za grafitnu. Tako da, pretpostavljam da osim sto profesorki postavljacica nije simpaticna, ni postavljacici profesorka nije simpaticna pa je umesto da odgovara resila da se pozove na peti amandman Ustava SAD, i da se brani cutanjem. Profesorka se nije setila sta pametnica u stvari hoce, nego je svrstala u "muuuuu" kategoriju i zalepila joj keca hemijskom. Sa enormnim zadovoljstvom. E sad, da postavljacica ipak resi da izgubi malo svog dragocenog vremena na pravo ucenje, makar i u inat profesorki (evo ja sam ziv primer, mrzela me profesorka latinskog, zalepila mi keca na prvom casu na pocetku godine, pa sam onda sela i ucila latinski kao blesava, na kraju godine sam imala 5 samo tako, jer nije mogla da mi da manju ocenu posto sam ZNALA latinski), mozda bi uspela da profesorku postidi i da je natera da pomisli kako je potpuno pogresno procenila svoju ucenicu, koja zapravo nije bena plitkoumna, nego pametna devojka za postovanje.

A sto se tice postavljanja medicniske dijagnoze, to ces moci, ali kad zavrsis medicinski fakultet. To ti je minimum pet godina teske bitke sa gomilom veoma neprijatnih profesora. E kad to uspes, onda ces moci da postavljas medicinske dijagnoze. Do tada pametnije bi ti bilo da radis malo na prosirivanju svojih vidika ucenjem. Decko. To isto vazi i za ovu Kalimero postavljacicu sto se zali na nepravdu.

Btw, makar iznela svoj problem za resavanje pred Vladom Srbije, reviziju ocena vidjet neces. Mozes samo da trazis na kraju godine da ogovaras pred komisijom, ako smatras da profesorka ne vrednuje tvoje znanje kako treba. U svakom slucaju - moraces da ucis.

Ma
mockery-046.gif
 
Poslednja izmena:
pobedi znanjem, tako sto ces izgubiti dobar deo svojeg detinjstva "takmiceci se" u disciplini ko ce najvise vremena izgubiti :lol:.
@tema
Ocene su totalno nebitne,a ocene u osnovnoj su nebitne na kvadrat.

E Braco, tebe sam previdela :lolL Ja sam to radila jer sam smatrala da, bez obzira na ocenu, jeste vazno da mi glava ne ostane potpuno suplja, tabula raza. A volela sam i da se ganjam sa profanima koji bi me procenila kao lak plen za mrcvarenje, i uvek sam na kraju ja bila ta kojoj se poklone. Jer moraju. Bolelo je i oduzimalo vremena, ali mi nije zao. Bilo je to dobro za mene, naucilo me kako da se postavljam i u zivotu. Niko nikog nece da mazi, znas? Svako gleda svakog da zaebe. Uostalom ako ocene nisu vazne, onda nije vazno ni da se ida u skolu, koj' ce nam to k...u zivotu. Za oranje, pranje sudova i slicne fizikalne poslove ne treba nikakvo znanje, samo rmbanje. Postujem. Neko mora i da kopa.

I da, ova "ucenica" nije u osnovnoj, nego je cetvrta godina srednje skole. Ako, uprkos svemu, resi da upise faks, i ako joj nekim cudom uspe - na drzavnom Univerzitetu, taj je i dalje sa fakultetima koji ista vredi ovde, tek onda ce se suociti sa profesorima iz pakla, a jedino izbavljenje bice da uci. U suprotnom, kao sto rekoh, neko treba i mora i fizicke poslove da radi.
 
E Braco, tebe sam previdela :lolL Ja sam to radila jer sam smatrala da, bez obzira na ocenu, jeste vazno da mi glava ne ostane potpuno suplja, tabula raza
.
To nema nikakve veze sa skolom, u skoli se uglavnom uce totalne nebitne arbitrarne podele i teorija distancirana od sveta, radi odrzavanja sistema. Ako zelis znanje, sto dalje od skole.
A volela sam i da se ganjam sa profanima koji bi me procenila kao lak plen za mrcvarenje, i uvek sam na kraju ja bila ta kojoj se poklone. Jer moraju. Bolelo je i oduzimalo vremena, ali mi nije zao. Bilo je to dobro za mene, naucilo me kako da se postavljam i u zivotu.
Ako nemas zaljenje onda je svakako bilo dobro za tebe, ne osporovam.
Niko nikog nece da mazi, znas?
Mislis tebe niko nece da mazi...? Itekako ima ljudi koje zivot mazi, i koji sve imaju "lako".
Svako gleda svakog da zaebe.
Ja ne gledam, to si ince naucila posredno u skoli, naucili su te taj sklop razmisljanja. Bolje,gore,hijearhija ocene itd.
Uostalom ako ocene nisu vazne, onda nije vazno ni da se ida u skolu, koj' ce nam to k...u zivotu. Za oranje, pranje sudova i slicne fizikalne poslove ne treba nikakvo znanje, samo rmbanje. Postujem. Neko mora i da kopa.

I da, ova "ucenica" nije u osnovnoj, nego je cetvrta godina srednje skole. Ako, uprkos svemu, resi da upise faks, i ako joj nekim cudom uspe - na drzavnom Univerzitetu, taj je i dalje sa fakultetima koji ista vredi ovde, tek onda ce se suociti sa profesorima iz pakla, a jedino izbavljenje bice da uci. U suprotnom, kao sto rekoh, neko treba i mora i fizicke poslove da radi.
Totalno pogresno, meni je fakultet laksi od osnovne skole, manje vremena oduzima, i profesori su mnogo bolji i racionalniji od istih u osnovnoj. Takodje sve je po principu kako ti hoces da odradis ta sranja. A studiram Drzavni (po tebi jedini relevantni :lol:)
Inace nema to veze sa poslovima, svaki peti beskucnik u americi ima diplomu univerziteta. Ako ti mislis da fakultet garantuje ista, ili da ako nemas faks ne mozes da budes na najvisim mestima u drustvu, ocigledno ne znas o cemu pricas.
Bil Gejts recimo je batalio faks da bi se bavio kompovima.
 
Него шта.

Pa onda najbolje da joj polomite ruke i noge, to ce resiti stvar.
То "остављамо" деформитетима који услед слабе моћи изражавања своје негодовање могу једино на такав начин да искажу.

Koliko ste malodusni, pozli mi.
Прво спомињеш насиље, па малодушост. И једно и друго су вероватније твоји продукти него реална интерпретација односно рефлексија на "наше" писаније.

Naravno da profani imaju preference uvek su ih i imali, nije to nikakva novost. + прича о латинском
Ња. Прича к`о прича. Видим да се слажеш да преференце постоје иако не треба да их буде. Постојање не значи и постојање у разумној мери, као у твојој причи.

A sto se tice postavljanja medicniske dijagnoze, to ces moci, ali kad zavrsis medicinski fakultet. To ti je minimum pet godina teske bitke sa gomilom veoma neprijatnih profesora. E kad to uspes, onda ces moci da postavljas medicinske dijagnoze. Do tada pametnije bi ti bilo da radis malo na prosirivanju svojih vidika ucenjem.
Та! Прескачеш кораке. Да би било потребе да ја стичем компетенције за постављање медицинске дијагнозе, заиста би требало прво и да је поставим, што није урађено. Са друге стране, чак и када не бих био стручан (између осталог) у зони уочавања образаца (па и у људском - назови-интелигентном - понашању), тешко би било прогурати тезу да два описана модела понашања некоме (нормалном) могу изгледати као друштвено прихватљив начин за опхођење са децом према којој постоји одговорност преношења знања и модела здравог понашања на начин на који она треба да заволе то знање и стасају у здраве и зреле људе. Макар по том праву потпуно ми је отворена могућност да кажем да такво понашање није друштвено устаљено (нормално) и да захтева медицинску евалуацију (дијагнозу) због амплитуде којом од тога одскаче.

Драго ми је да нема спорења да такви људи не треба да раде у просвети.

За тебе сам г. Миша, или само Миша. При обраћању можеш користити и најобичније личне заменице. Не мораш ми персирати. Иначе је твоје право такође да јавно демонстрираш како немаш само проблема са кривим закључцима (или читањем), већ и са културом обраћања. Не би ме нешто чудило ако би наставила да користиш последње наведено у наредним фазама овог разговра. :)

To isto vazi i za ovu Kalimero postavljacicu sto se zali na nepravdu.
Де факто ти рече да је и она у праву. Кех... не чита ми се шта та написа, ал` ај да избегнем (не)веровање. То груписање људи уз оволику количину кривих закључака (+лоше културе обраћања) ми баш не изгледа као стабилна основа за било какву тезу коју би хтела да пласираш.
 
Poslednja izmena:
То "остављамо" деформитетима који услед слабе моћи изражавања своје негодовање могу једино на такав начин да искажу.

Lepo. A vi cete svoj problem resiti - kako? Tuzakanjem umesto ucenjem? Samo napred, i obavezno javite kako ste prosli.

Прво спомињеш насиље, па малодушост. И једно и друго су вероватније твоји продукти него реална интерпретација односно рефлексија на "наше" писаније.

Da si nesto ucio, znao bi da nasilje veoma cesto nastaje kao reakcija na malodusnost.

Ња. Прича к`о прича. Видим да се слажеш да преференце постоје иако не треба да их буде. Постојање не значи и постојање у разумној мери, као у твојој причи.

Slazem se da postoje, i slazem se da treba da ih bude. Da sam ja profesor itekako bih imala preference, i vise bih volela one koji uce i znaju od onih koji ne uce i ne znaju. Profesor ima samo jednu obavezu - da na adekvatan i kvalitetan nacin predaje. Ostalo je na ucenicima - da gradivo koje je profesor predavao nauce. Imaju pravo da pitaju po sto puta ako im nesto nije jasno. Ali nemaju pravo da traze jednak tretman, zato sto, stvar je vrlo jednostavna, oni koji se zalazu, uce i znaju uvek i svuda imaju bolji tretman od onih koje se ne zalazu i ne uce. To je tako u celom belom svetu. A u ovom datom slucaju, ona sama kaze da nije znala, i dobila je keca. Case closed.

Та! Прескачеш кораке. Да би било потребе да ја стичем компетенције за постављање медицинске дијагнозе, заиста би требало прво и да је поставим, што није урађено. Са друге стране, чак и када не бих био стручан (између осталог) у зони уочавања образаца (па и у људском - назови-интелигентном - понашању), тешко би било прогурати тезу да два описана модела понашања некоме (нормалном) могу изгледати као друштвено прихватљив начин за опхођење са децом према којој постоји одговорност преношења знања и модела здравог понашања на начин на који она треба да заволе то знање и стасају у здраве и зреле људе. Макар по том праву потпуно ми је отворена могућност да кажем да такво понашање није друштвено устаљено (нормално) и да захтева медицинску евалуацију (дијагнозу) због амплитуде којом од тога одскаче.

Драго ми је да нема спорења да такви људи не треба да раде у просвети

To sto si iznalupetao ne znaci nista, sem da ti fali elementarna logika. Ti si taj koji preskace korake. Kad prilozis sken diplome medicinskog fakulteta sa specijalizacijom psihijatrije moci ces da postavljas dijagnoze. A i tada samo ako ti se osoba dobrovoljno obrati za pomoc, u svojstvu pacijenta. Forum svakakva sranja trpi, pa ovde doduse mozes da njaske koliko ti volja. Samo napred ako ce ti biti lakse. I to je neka vrsta terapije.

За тебе сам г. Миша, или само Миша. При обраћању можеш користити и најобичније личне заменице. Не мораш ми персирати. Иначе је твоје право такође да јавно демонстрираш како немаш само проблема са кривим закључцима (или читањем), већ и са културом обраћања. Не би ме нешто чудило ако би наставила да користиш последње наведено у наредним фазама овог разговра.

Nece biti narednih faza ovog razgovora, a obracacu ti se kako god hocu. I to je jedna od privilegija foruma.

Де факто ти рече да је и она у праву. Кех... не чита ми се шта та написа, ал` ај да избегнем (не)веровање. То груписање људи уз оволику количину кривих закључака (+лоше културе обраћања) ми баш не изгледа као стабилна основа за било какву тезу коју би хтела да пласираш.

De facto ona nije u pravu i ima keca iz srpskog. U slucaju da ne promeni stav, da sam ja profanka, oborila bi je da polaze popravni. Bez pardona. Pa nek se zali papi ako hoce. A to isto vazi i za tebe.

Usput, popujes meni o kulturi obracanja, a nisi u stanju da pokazes elementarno postovanje prema ljudima koji su svoje skole i fakultete zavrsili, uceci, sticajuci znanje, obrazovanje, umesto da si im zahvalan sto se uopste bakcu sa tobom (i sa ovom mladom damom koja se "zali"), pokusavaju da ti uliju neko znanje, da ti pomognu da prosperiras u zivotu, ti i tebi slicni ih podcenjuju, vredjaju, nipodistavaju na svaki moguci nacin, pa se onda povrh svega jos "zale" kad tretman tih istih profesora nije na nivou na kom biste vi zeleli. Mislite ste bogom dani da dobijate dobre ocene nizasta, za 0 truda, da su vasa misljenja i vasi "stavovi" jedini ispravni, a taj sto je stekao zvanje profesora - njegova misljenja i stavovi su sranje. Pa budite onda neobrazovani. Najbolje nemojte ni da idete u skolu. Ako ipak odlucite da idete, onda cete morati da postujete pravila ustanovljena u skoli. Prvo i osnovno: profesor je taj koji ocenjuje, ucenici su ti koji se ocenjuju - na osnovu znanja (ili neznanja). Ende.
 

Back
Top