- Poruka
- 26.273
Ovako je i sa drugim predmetima (u istoj analogiji).
Nije sa svom decom ovako ali ova tendencija je evidentna.
Ovako je i sa drugim predmetima (u istoj analogiji).
Evo linkaOK, a ko kaze da si ti pametnija i inteligentnija od nekog danasnjeg klinca koji je tvoj pandan? Svetska istrazivanja kazu da se po dekadi stepen inteligencije povecavao za odredjen broj poena a ne smanjivao kako tvrdis. I pazi, sa povecanjem kolicine informacija razvija se svest i inteligencija ljudi, mozak postaje slozeniji.
Danasnji svet je najbolji svet do sad u ljudskoj istoriji, revolucija koja se desila sa IT-om je znacajno unapredila ljudski zivot i drustvo a nastavlja se i dalje. Svidjalo se to ili ne starim kukama.
Naravno, u Srbiji je uobicajeno kad nemas cime da nesto dokazes sem velicinom svog ega i svojim mozgom da sagovornike diskvalifikujes. Tako vam od dna pa do preCednika. Zemlja strasno iskljucivih ljudi koji se drze predrasuda a ne cinjenica.Izvestan broj ljudi ovom forumu uporno od sagovornika traži link za kao dokaz za bilo šta što je napisano.
Kad baš insistiraju, link im se šalje, a onda se kreće u pljuvačina po dokazima koja se sastoji u diskreditaciji naučnog radnika koji je dokaze postavio.
Ta praksa im se navodno pokazala kao uspešna u obračunu sa "antivakserima" u doba korone.
Ne znam da li vi ljubitelji linkova, takoreći linkadžije, zaista mislite da će iko sa ovakvim načinom razgovora gubiti vreme na komunikaciju sa vama.
Na temi sam te uvažavala kao sagovornika i pokušavala da objektivno predočim probleme školstva.Naravno, u Srbiji je uobicajeno kad nemas cime da nesto dokazes sem velicinom svog ega i svojim mozgom da sagovornike diskvalifikujes. Tako vam od dna pa do preCednika. Zemlja strasno iskljucivih ljudi koji se drze predrasuda a ne cinjenica.
A jpg koji si u drugom postu postavio o razvoju obrazovanja je dokaz za nesto? Nije tvoje karikiranje? Kopao si po interMetuza ovakvu glupost a tesko ti ej da nadjes neki podatak.
Otišao je iz države ali izgleda da ima pouzdane linkove i tabele kako je ovde .Na temi sam te uvažavala kao sagovornika i pokušavala da objektivno predočim probleme školstva.
Ti si počeo da se mačuješ sa mnom i predstaviš našu polemiku kao generacijski sukob i kome ja "hejtujem" mlađe generacije.
Ovde je tvoj ego počeo da se breca, pa sad ne znaš šta ćeš i spominješ preCednika kao da smo svi mi stariji krivi što živiš u državi koju zoveš Srbistan.
Kad jednog dana zaista odeš iz države u kojoj nisi zadovoljan, neće te se ticati ni preCednik, ni obrazovanje u državi u kojoj si nekada živeo.
Pazi kad danima gubis vreme.Ne znam da li vi ljubitelji linkova, takoreći linkadžije, zaista mislite da će iko sa ovakvim načinom razgovora gubiti vreme na komunikaciju sa vama.
Statistika je oblast u matematici i njom se mogu objasniti mnoge stvari u drustvu. A u psihologiji (medicini, ekonomiji i vecini drugih ljudskih oblasti delovanja) istrazivanja se sprovode na velikom broju ljudi i daje presek prosecnog. Znaci kad neko izvrsi istrazivanje kako raste IQ da i podatak na kom broju ispitanika je to uradio. Amerikanci decenijama rade ta istrazivanja i to na velikom broju njihove skolske dece i njihova istazivanja tvrde suprotno od tog Francuza iz BBC-jevog clanka. I opert link na --> Americku asocijaciju psihologaNe znam koji je naziv za one koji se drže tabela, linkova i statistika kao pijan plota, ne veruju očiglednim primerima oko sebe, al zato veruju tabeli, jer je neko izbacio na internetu , pa je samim time merodavna . Predrasuda je da su današnja deca zavisna od digitalnih uređaja, da ima masu informacija sa kojima ne znaju šta bi, koja pre nego što nauče da pišu , rukuju mobilnim telefonom, koja ne umeju da vežu pertle sa 7 godina, koji ne mogu da zapamte šta imaju za domaći, već koriste viber , koja odu na rođendan i umesto da komuniciraju gledaju u ekran, kojima je fond reči sveden na minimum jer ne kominiciraju ,osim porukama a i u to u skraćenoj formi i tako daljee.Ako je tebi ovo pokazatelj da su današnje generacije inteligentnije, onda nema svrhe komunkacija .
Sta to pokazuje? Da su idioti koji ne umeju da se socijalizuju? Da su danasnja deca iskrenija od nekadasnje pa se bave necim interesantnijim za njih? Ili da su otisli na rodjendan zato sto su roditelji insistirali zbog nezameranja drugim roditeljima?koja odu na rođendan i umesto da komuniciraju gledaju u ekran"
Pazi kad je Forum Krstarice mesto otvoreno za sve i cak mi iz dijaspore imamo pravo da komentarisemo na njemu ma sta vi "domaci" mislili o svemu.Na temi sam te uvažavala kao sagovornika i pokušavala da objektivno predočim probleme školstva.
Ti si počeo da se mačuješ sa mnom i predstaviš našu polemiku kao generacijski sukob i kome ja "hejtujem" mlađe generacije.
Ovde je tvoj ego počeo da se breca, pa sad ne znaš šta ćeš i spominješ preCednika kao da smo svi mi stariji krivi što živiš u državi koju zoveš Srbistan.
Kad jednog dana zaista odeš iz države u kojoj nisi zadovoljan, neće te se ticati ni preCednik, ni obrazovanje u državi u kojoj si nekada
Tek si me sada zbunio. Ti si opravdavaš njihovu asocijalizaciju nezameranjem drugim roditeljima ? Ovo je zaista naučno objašnjenje, ja sam ti dala životne primere iz naše svakodnevnice. To što su tebi Amerikanci alfa i omega ,eto, meni nisu. Smatram da i u našoj zemlji ima kvalitenih istraživača na ovom polju. Nabrojala sam ti osnovne stvari, delić čak , koji mogu da potvrdim ličnim iskustvom, bez američkih naučnika, zamisli. Uvek su mi bili zanimljivi sagovornici koji vešto izbegnu ono što im predočiš i teraju svoje isključivo mišljenje, potkrepljeno linkovima i tabelama.Pazi kad danima gubis vreme.
Statistika je oblast u matematici i njom se mogu objasniti mnoge stvari u drustvu. A u psihologiji (medicini, ekonomiji i vecini drugih ljudskih oblasti delovanja) istrazivanja se sprovode na velikom broju ljudi i daje presek prosecnog. Znaci kad neko izvrsi istrazivanje kako raste IQ da i podatak na kom broju ispitanika je to uradio. Amerikanci decenijama rade ta istrazivanja i to na velikom broju njihove skolske dece i njihova istazivanja tvrde suprotno od tog Francuza iz BBC-jevog clanka. I opert link na --> Americku asocijaciju psihologa
To kako opisujes/generalizujes danasnju decu samo govori o tebi, sve sto si pobrojala ne pokazuje da su oni gluplji od tebe, nego da koriste tehnologiju a vrh je :
Sta to pokazuje? Da su idioti koji ne umeju da se socijalizuju? Da su danasnja deca iskrenija od nekadasnje pa se bave necim interesantnijim za njih? Ili da su otisli na rodjendan zato sto su roditelji insistirali zbog nezameranja drugim roditeljima?
OK, a ko kaze da si ti pametnija i inteligentnija od nekog danasnjeg klinca koji je tvoj pandan? Svetska istrazivanja kazu da se po dekadi stepen inteligencije povecavao za odredjen broj poena a ne smanjivao kako tvrdis. I pazi, sa povecanjem kolicine informacija razvija se svest i inteligencija ljudi, mozak postaje slozeniji.
Danasnji svet je najbolji svet do sad u ljudskoj istoriji, revolucija koja se desila sa IT-om je znacajno unapredila ljudski zivot i drustvo a nastavlja se i dalje. Svidjalo se to ili ne starim kukama.
1. Треба више практичног знања, а мање теорије и филозофије. Деца и млади треба да стичу вештине у школи, а не гомилу непрактичног знања, које нигде не може да се употреби. Најкориснија вештина коју основац стиче јесте употреба писма, као и основне рачунске операције које може да примени у свакодневици. Употреба писма га оспособљава да комуницира са другима на даљину или да похрањује податке на папир или неки други медијум, као и да стиче нова знања. Основне рачунске операције му омогућавају да тргује (да купује у радњи и броји паре), да рачуна и располаже својим временом, да мери, да процењује. Још једна вештина коју деца стичу јесте и рад на рачунару. Остало представља чисто учење неких података који и нису баш од користи. Издвајам учење страна света, начин оријентације у природи, неке основе везано за природне појаве итд.I posle 10 strana nisam uspela da dobijem odgovor šta, konkretno treba menjati u našem sistemu edukacije, osim napada i neporverenih informacija.
Ја не могу да дам статистичке податке, јер нисам правио статистику нити сам вршио самостално истраживање. Ово сам написао на основу лично искуства из свакодневице.Ne vredi, ako ne prikažeš tabelu ili daš tačne statističke podatke, onda to nije validno. Uporno pokušavam da objasnim da je i iskustvo i povezivanje iskustava dokaz inteligencije, ali današnji ljudi se strogo drže samo ako neko, negde napiše ili postavi na yt, nažalost.
1. Za ovo bi bila potreba jedna dobra reforma školstva, godinama predlažemo izmene, dopune koje niko ne uzima u razmatranje, jer u ministarstvu sede ljudi koji su učionice zadnji put videli ko zna kada.1. Треба више практичног знања, а мање теорије и филозофије. Деца и млади треба да стичу вештине у школи, а не гомилу непрактичног знања, које нигде не може да се употреби. Најкориснија вештина коју основац стиче јесте употреба писма, као и основне рачунске операције које може да примени у свакодневици. Употреба писма га оспособљава да комуницира са другима на даљину или да похрањује податке на папир или неки други медијум, као и да стиче нова знања. Основне рачунске операције му омогућавају да тргује (да купује у радњи и броји паре), да рачуна и располаже својим временом, да мери, да процењује. Још једна вештина коју деца стичу јесте и рад на рачунару. Остало представља чисто учење неких података који и нису баш од користи. Издвајам учење страна света, начин оријентације у природи, неке основе везано за природне појаве итд.
2. Професори и наставници треба својим примером да покажу деци каква треба да буду. Они први морају да буду морални и да се труде да одрже неки ниво. Осим тога, морају једнако да поступају према свима, јер неправда ствара бес и разочарање у школски систем.
3. Да се уведе неки реалнији систем оцењивања, где пресудну реч не би имао само контролни или писмени задатак, већ да се види колико се неко заложио да нешто уради и да се подстакну они који се труде, као и да се деца усмеравају на оно што им лакше иде и за шта су надаренија.
4. Да се укине инклузија.
Ја дуго нисам видео учионицу, али знам шта је проблем јер сам ишао у школу редовно. Људи који седе тамо, морају да слушају политичаре, а ни сами нису то завршили сопственим снагама. Политика све одређује, па тако и каква ће школа да буде.1. Za ovo bi bila potreba jedna dobra reforma školstva, godinama predlažemo izmene, dopune koje niko ne uzima u razmatranje, jer u ministarstvu sede ljudi koji su učionice zadnji put videli ko zna kada.
2, Ako profesori nisu zadovoljni sobom, iz raznih razloga, teško da će moći da postanu uzori . Da, pod ovime mislim i na finansijsku stranu problema.
3. Da, apsolutno se slažem sa navedenim, jer ocena nije samo test, već celokupni odnos prema predmetu.
4. Inkluzija je dobro smišljena, ali nije dobro spovedena. Za rad sa inkluzivnom decom, potreban je i pedagoški asistent, koga, naravno, opštine nemaju čime da plate pa je ostavljeno nastavnicima da se snalaze kako znaju i umeju na uštrb ostale dece.
Није само замена за мисаоне процесе, већ и замена за физичке покрете, као и за снагу и кондицију. Узми пример ел. тротинета. Ко нема паре за ауто, тај купи тротинет и престане да хода.Sad će da se jave ovi, koji će da objašnjavaju da i nije potrebno da znaju, jer napredna tehnologija olakšava život običnim stvarima, da bi oni mogli da se bave istraživanjima ili šta god već . Upotreba tehnologije treba da bude olakšavanje života u nekim segmentima, ali ne zamena za misaone procese.
Ne znam jesi li ti u ministarstvu prosvete, koje se, između ostalog, bavi predlaganjem izmena zakona? Pitam,jer imam utisak da oni ne znaju kako izgleda držati čas a trebalo bi da znaju.Ја дуго нисам видео учионицу, али знам шта је проблем јер сам ишао у школу редовно. Људи који седе тамо, морају да слушају политичаре, а ни сами нису то завршили сопственим снагама. Политика све одређује, па тако и каква ће школа да буде.
Постоји један проблем са оспособљавањем деце и људи. Ако би та деца и људи више радили и боље размишљали, постали би проблем, пошто би уочили све што не ваља и тражили би да се то мења. Овако, када некога затрпаш информацијама које су беспотребне и наметнеш му обавезе, он се окупира тиме и бива спречен да нешто мења.
Инклузију треба забранити.
Ovde ste tražili odgovor šta treba menjati u našem sistemu edukacije ?,... Ili negde drugde... nisam isčitao svih ovih 8 strana.. sad ću ..I posle 10 strana nisam uspela da dobijem odgovor šta, konkretno treba menjati u našem sistemu edukacije, osim napada i neporverenih informacija.