Nacin ucenja

  • Začetnik teme Začetnik teme Ana90
  • Datum pokretanja Datum pokretanja
trebali bi da pravite "mapu ucenja". tako npr. ako ucis biologoju, nacrtas jedan krug i napises oblast koju trebas da ucis, pa onda nacrtas jednu debelu granu i napises definiciju, na drugoj grani koju si nacrtala napises sta proizilazi iz te definicije, i tako, ali prvo moras znati da odvojis bitno od nebitnog u lekciji.
 
trebali bi da pravite "mapu ucenja". tako npr. ako ucis biologoju, nacrtas jedan krug i napises oblast koju trebas da ucis, pa onda nacrtas jednu debelu granu i napises definiciju, na drugoj grani koju si nacrtala napises sta proizilazi iz te definicije, i tako, ali prvo moras znati da odvojis bitno od nebitnog u lekciji.

Vidim chitala si ''Mape uma''... Zgodna zelena knjizhica... :D


p.s. U pravu je, mogli biste da razmislite o tome...
 
mnogi imaju problem sa izrazavanjem, nisu sigurni ni sta znace pojedine srpske reci, a tek one stranog porekla...

Ubode ga, svaka chast... Mnogi nisu sposobni da se izraze... Misle na prelazak Julija Cezara preko Rubikona, 49. p. n. e., uz rechi Alea iacta est!, a to na kraju ispada:
''Ovaj... Cezar... Oni su, kada je... 49. godine je kocka bachena... Mislim... Preplovili su Rubikon... Mislim, ovaj, znachi... Rubikon... Trijumvirat je... Preshao je...''.. :roll:

Ne preterujem... Deshava se, pa i gore...
 
hmz...kad >zelim< da ychim (y pochetq se i to chydo deshava al' kako nadolaze lektzije zelja za ychenjem naglo opadne) prochitam prvo tzely lektzijy da vidim o chemy se radi...e onda se "pretvorim" y profesora i pricham na glas ty lektzijy kao da predajem djatzima,naravno "batzim" pogled na knjigy da vidim da li sam dobro objasnila :) i onda chesto ponavljam rechenitze kako bih shto bolje sebi razjasnila stvari...chak ponekad zalepim bele papire na vratima i onda markerom sve lepo ispishem...pa yjedno imam jedan veliki podsetnik...ofc ova moja metoda zahteva dosta vremena...al' za neke predmete mi je bash korisna...
kada sy y pitanjy dryshtvene nayke...izdelim lektzijy na pojedine delove pa onda ischitavam pa onda preprichavam podvlachim bitno...rsmooooooo yglavnom :)
 

A oni koji uce po malo, oni svaki dan, "imaju da uce" 24 sata dnevno. Onda uzmu malo citkaju i opet nista ne nauce i opet "moraju da uce", ja sednem i ucim 6 sati i vise ne pominjem ucenje, nego idem da pijem pivo i na seks :D Ha ha ha ha ha ha. To je stvarno blizu istine. 24 sata minus 6 sati to je 18 sati za zezanje i spavanje, 9 za spavanje, 9 za zezanje, a imas studente koji stalno MORAJU DA UCE i nista vise ne mogu da rade, i tako im prolaze dani u ucenju.
 
Ma da kako da ne.....oni koji uce....oni imaju stalno nesto da uce,izmisle oni uvek...izmisle nesto...ovako kad mi hitno treba nesto da naucim procitam ,preslisam se i to je to..........
 
Al' si ti bre iskljuchiva, topmodelsice...
Ili ovako ili onako, nema tretje... :shock:

Nema. Ne mogu da ucim ako nemam posle tih 9 sati u Beogradu, za zezanje. :D Ili tako ucim, ili nikako. Ovde kad bih ucila 6 sati, sa cim da nadoknadim posle to? Koliko energije ulozim u ucenje toliko malo kasnije treba da ulozim i u zezanje. Ne mogu 6 sati da ucim a posle 9 sati da se setam i kupujem u Uzicu i to da mi bude nadoknada, nije to toliko brzo i zestoko koliko meni treba da bih mogla da ucim.Ja mogu samo da ucim kad sam u spidu, i u Beogradu, kad treba da idem u Beograd, pa onda ovde malo mogu da ucim.
 
Ma da kako da ne.....oni koji uce....oni imaju stalno nesto da uce,izmisle oni uvek...izmisle nesto...ovako kad mi hitno treba nesto da naucim procitam ,preslisam se i to je to..........

A ti prekini vishe da generalizujesh, nisam ti ja kriv shto si zhivela u degenerisanom drushtvu i shto si nezadovoljna zhivotom, odnosno razocharana u ljude oko sebe, odnosno shto ne mozhesh da podnesesh da se neshto zbiva shto je razlochito od tebe, kao i da postoje ljudi koji nisu isti kao ti, kao i da ima onih koji su razlichiti i od onih koji su razlichiti od tebe, pa sve u nedogled... :roll::evil:
 
Ok, to je vetj subjektiva...

To jeste. Objektivno jedino mogu da kazem da je naj naj naj vaznije da se izdvoji bitno od nebitnog, tako otprilike izbacis devet desetina onog sto je napisano iz prve, i onda ono sto je ostalo naucis kao od sale. E, sad, potrebna je inteligencija da se izvuce sustina, i to stvarno mora da bude subjektivna stvar sta se kome ucini da je vazno, osim ako neko nadje moj knjige u kojima je sve lepo poduceno, pa da uci iz njih. :D Medjutim, krelci, ja im dala knjigu u kojoj je sve lepo podvuceno iz najtezeg predmeta, iz Geomorfologije, a oni uzeli i ispodvlacili BAS SVE i to po 6 puta tako da se ni slova ne vide, kaze meni moj kolega Radovan iz Crne Gore kod koga se nasla ta moja knjiga. On inace, zivi od kladionice :D sto je mnogima smesno, a inace, to je vrlo ozbiljan zahvat, stalno se oslanjati na kladionicu za pare, pa nema vremena da uci, ne znam dokle je stigao sa fakultetom.
 
A ti prekini vishe da generalizujesh, nisam ti ja kriv shto si zhivela u degenerisanom drushtvu i shto si nezadovoljna zhivotom, odnosno razocharana u ljude oko sebe, odnosno shto ne mozhesh da podnesesh da se neshto zbiva shto je razlochito od tebe, kao i da postoje ljudi koji nisu isti kao ti, kao i da ima onih koji su razlichiti i od onih koji su razlichiti od tebe, pa sve u nedogled... :roll::evil:

A ti prekini vise mene da citiras,stvarno ne mogu vise da te trpim,smucio si mi se!!!!Svaki moj komentar citiras,jednostavno isqliraj....ako te vec ne zanima,a ja imam pravo da komentarisem@!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
uglavnom, učiti se mora. kao neko ko je na faxu skoro 20 godina, mogu da vam kažem da se sve primeti i vidi...samo se pravim looda. jer, u najboljem slučaju, moraće to isto da nauči kad-tad (što će biti teže, jer si stariji) ili će da popije otkaz jer izbegava da radi stvari koje ne zna da radi.
mislim, kako seješ, tako žanješ.
 
trebali bi da pravite "mapu ucenja". tako npr. ako ucis biologoju, nacrtas jedan krug i napises oblast koju trebas da ucis, pa onda nacrtas jednu debelu granu i napises definiciju, na drugoj grani koju si nacrtala napises sta proizilazi iz te definicije, i tako
ja ne pravim mape uma, ali radim neshto slichno.
poshto inache uglavnom sve pamtim vizuelno, onda dosta vremena potroshim na crtkanje, i ukrashavanje onoga shto uchim (lakshe me asocira)....a volim da crtam, tako da mi to uchenje onda i ne bude tako mrsko...(:
prvo moras znati da odvojis bitno od nebitnog u lekciji.
ovo je najbitnije, jer znam puno osoba koji npr za neki test nauche gomilu nebitnih stvari... samo gubljenje vremena... ;D
 
Da, ali to SVE nije problem zapamtiti, kad imas jasan kostur u glavi... Ma, sto govorila jedna moja profesorka, kad se suocis sa gradivom koje treba da naucis uvek se zapitaj " Sta bi mogla ona luda zena da me pita odavde?" Bas kod drustvenih predmeta ima mnogo "praznog hoda" u tekstovima...
 

Back
Top