Peruzzi:
Keeper:
Peruzzi:
'Ajde,majke ti,kako nema smisla uciti je?
Fizika je najprimenjivija nauka u praksi.
Ne volim je nesto posebno,a i ne razumem bas najbolje.
Mada,ako cemo iskreno,nema smisla uciti mnoge predmete koji se uce u skoli(cemu svrha muzickog i likovnog?). ali ipak ih ucimo
svrha svega sto se uci u osnovnoj i u gimnazijama je opste obrazovanje, upucivanje, ... itd itd. fizika hemija mata imaju svoje prakticne svrhe. likovno i muzicko se uce i rade da bi se steklo neko opste obrazovanje, sramota je za civilizovanog coveka da ne zna ni da bekne o umetnosti. zatim ti predmeti sluze da se prepoznaju i usmere talenti. oni koji to nisu ne bi trebali mnogo da se gnjave ......
Sve je to u redu.Slazem se u potpunosti sa tobom. Ali iz onoga sto je neven rekao ispada da nema smisla uciti fiziku. Iz toga proizilazi da nema smisla ni uciti npr. biologiju(koju sam zaboravio da spomenem).Jer kome ce jos da treba da zna od cega su sagradjeni lizozomi i koliko mu vremena treba da stigne od BG-a do Novog Sada putujuci brzinom od 100 km/h?
lizozomi ce trebati buducim biolozima, hemicarima, farmaceutima, sta ti ja znam ..... a koliko treba vremena od bgd-a do ns-a brzinom od sto na sat ce trebati buducim saobracajcima, (ne pandurima, nego onima koji ce nam uredjivati saobracaj) ....
meni ni lizozomi ni vreme od tacke a do tacke b pri x brzini u zivotu nisu trebali niti ce mi trebati, ali to sam shvatao kao potencijalno korisne informacije, nova saznanja, i na kraju krajeva kao vezbu za mozak i memoriju, tako da mi nije bio nikakav problem niti sam kukao zbog toga.
ja se npr. na fakultetu sada razbijam od matematike i funkcija koje mi nece trebati u praksi ali to je vrlo korisna vezba za mozak i sve sto uz to ide. a osim toga, to mi je predmet i predmet je velikoj vecini skolaraca zato umuknite sa kukanjem i zaljenjem i ucite :wink: