@Mari Mari
Vec kad smo izasli sve je nekako posatlo savrseno jasno . Vise nije bilo napetosti niti misli o tome sta i kako . Osecao sam se potpuno opusteno , kao da sam tu sa ortakom . Atmosfera je nakako postala opustena i osecao sam neku pozitivnu energiju . Krenuli smo u setnju stazom pored reke .
"Ja sam ovaj veceras izasao sa nekim drustvom koje je ostalo na obliznoj zurci . Tamo je bas bio smor i ja sam morao da odem negde , bilo gde . Dosao sam ovde i nasao tebe , he he . A ti si ovo vece pretvorila u san ( okrecem se ka njoj i sa osmehom je gledam nekoliko sekundi , a zatim nastavljam ) . Inace sam student . Studiram prava i volim to . Oduvek sam zeleo da budem advokat . Da nerviram sudije . To je moj san . Sada bi trebalo da upisem trecu godinu . To je ono cime se ja bavim . A opet posto sam student , -predpostavljam da znas vec kakav je studentski zivot , ponekad , kada bas imam vremena , zaposlim se na kratko . Tako cu uvek biti mrsav sa parama dok ne postanem advokat , a onda ... a onda cu da nerviram sudije i da budem mrsav sa parama he he. "
"A sta je sa tobom ? Cime se ti bavis ? Koje su tvoje fantazije ? Sta je to cemu tezis ? Koji su tvoji snovi ? Sta zelis da budes kad porastes , a ? " Sa osmehom ocekujem njen govor .
@Mari Mari
Da, i ja sam student, zavrsavam medicinu.-rekla sam.
Namjeravam da otvorim svoju privatnu ordinaciju.
Zelim da pomazem mladim ljudima u nevolji.
Pred sobom vidis buduceg psihologa-odgovorila sam skromno.
A i nisam vise dijete, barem se ne osjecam tako.-opdgovorila sam sa smijeskom.
-A zatim sam nastavila-Kako prija ovaj svjez vazduh.
Dugo smo setali i ja sam osjetila bol u listovima, ubile me one uzasne stikle koje obuvam samo u posebnim prilikama.
Odjednom pogledah oko sebe i ugledah klupu.
-Mislim da sam malo umorna, sta mislis da ovdje malo odmorimo-upitala sam Marka.
Sjeli smo i ja sam nastavila da ga ispitujem da malo ublazim nemir koji sam osjecala.