Мислиша или Глупиша?

Pa sad, ako ćete da izmišljate nešto što u postavci ne piše, možda možete
i da se izvučete na taćan odgovor ''ne znam''.
Mozda je tako i postavljen zadatak, da usled manjka informacija zakljucimo da ne znamo.
QI_-_Nobody_Knows.jpg
 
Е, управо је најважније шта пише! (А пише свашта.)
Da piše ''dve sestre'' mogli bi da pomislimo da nisu rođene sestre i da ne
žive na istoj adresi. Koliko je deci tog uzrasta poznato da deca rastavljenih
roditelja mogu živeti odvojeno? I to se toliko retko primenjuje da se deca
razdvajaju, posebno ako žive toliko blizu da mogu u istu školu da idu.
Razdvajaju se kada roditelji žive u različitim gradovima, na primer.

Ne piše ni da su tog dana hodale. Svašta nešto ne piše. I takva postavka
kakva tebi treba da bi imao dovoljno informacija ne bi stala u knjigu čitavu.

Za koji razred je ovaj zadatak?
 
Da piše ''dve sestre'' mogli bi da pomislimo da nisu rođene sestre i da ne
žive na istoj adresi. Koliko je deci tog uzrasta poznato da deca rastavljenih
roditelja mogu živeti odvojeno? I to se toliko retko primenjuje da se deca
razdvajaju, posebno ako žive toliko blizu da mogu u istu školu da idu.
Razdvajaju se kada roditelji žive u različitim gradovima, na primer.

Ne piše ni da su tog dana hodale. Svašta nešto ne piše. I takva postavka
kakva tebi treba da bi imao dovoljno informacija ne bi stala u knjigu čitavu.

Za koji razred je ovaj zadatak?
Mozda uopste ne idu u istu skolu, mozda je takmicenje u Marijinoj skoli, mozda u Jeleninoj, a mozda u nekoj trecoj.
 
Da piše ''dve sestre'' mogli bi da pomislimo da nisu rođene sestre i da ne
žive na istoj adresi. Koliko je deci tog uzrasta poznato da deca rastavljenih
roditelja mogu živeti odvojeno? I to se toliko retko primenjuje da se deca
razdvajaju, posebno ako žive toliko blizu da mogu u istu školu da idu.
Razdvajaju se kada roditelji žive u različitim gradovima, na primer.

Ne piše ni da su tog dana hodale. Svašta nešto ne piše. I takva postavka
kakva tebi treba da bi imao dovoljno informacija ne bi stala u knjigu čitavu.

Za koji razred je ovaj zadatak?
A mozda nisu medjusobno sestre,ali svaka ima svoju sestru.😂
 
Da piše ''dve sestre'' mogli bi da pomislimo da nisu rođene sestre i da ne
žive na istoj adresi. Koliko je deci tog uzrasta poznato da deca rastavljenih
roditelja mogu živeti odvojeno? I to se toliko retko primenjuje da se deca
razdvajaju, posebno ako žive toliko blizu da mogu u istu školu da idu.
Razdvajaju se kada roditelji žive u različitim gradovima, na primer.

Ne piše ni da su tog dana hodale. Svašta nešto ne piše. I takva postavka
kakva tebi treba da bi imao dovoljno informacija ne bi stala u knjigu čitavu.
Смисао оваквог задатка је требало да буде повезивање међусобно зависних величина – брзине, времена и пређеног пута. У овом случају ради се о истом пређеном путу па се тражи да ученици одговора заправо да ће онај ко се креће брже требати мање времена да пређе исти пут него онај ко се креће спорије, али задатак је састављен траљаво, недопустиво лоше. Мора се на неки начин нагласити да дјевојчице крећу с истог мјеста (на било који, али ЈАСАН и НЕДВОСМИСЛЕН начин), а тај начин није да се каже да су оне рођене сестре. Дакле, важно је да дјеца уоче да обе прелазе исти пут различитим брзинама.

Za koji razred je ovaj zadatak?
За трећи разред.


Ајде добро, траљаво срочен задатак, састављао га је неко недовољно способан да састави јасан и прецизан задатак тако да би на тако лоше срочен задатак тачан одговор морао бити под Е (не може се утврдити), али сад ни то више не игра јер је неком дебилу пало на памет да понуди као један од одговора и „не знам”?! Нек се љути ко год хоће, али ако се креће у било какве реформе, прво би овакви „стручњаци” морали бити трајно удаљени од састављања било каквих задатака, могу радити у разреду па да се држе уџбеника које састави неко заиста стручан (по систему „Мујо, нахрани керове и ништа не дирај!”)
 
Иако је уводни задатак на теми драстичан примјер због ког би одговорни морали попити жешће казне, непрецизни тј. траљаво срочени задаци код Мислише нису уопће тако ријетки. Ево, нпр:
noge.jpg
 

Иако је уводни задатак на теми драстичан примјер због ког би одговорни морали попити жешће казне, непрецизни тј. траљаво срочени задаци код Мислише нису уопће тако ријетки. Ево, нпр:
Dobro, ovo je već smešno, ali za prvi zadatak preteruješ. Potpuno je primeren
uzrastu. Dete koje je treći razred neće da se pita sigurno da li su sestrama
roditelji razvedeni pa žive na različitim adresama i da li su uopšte hodale
tog dana i slične gluposti..
 
Dobro, ovo je već smešno, ali za prvi zadatak preteruješ. Potpuno je primeren
uzrastu. Dete koje je treći razred neće da se pita sigurno da li su sestrama
roditelji razvedeni pa žive na različitim adresama i da li su uopšte hodale
tog dana i slične gluposti..
Не видим ништа смијешно у другом примјеру, а за први сам јасно разграничио траљавост у састављању задатка и бахату дебилност у понуђеним одговорима. Понудити „не знам” као један од одговора теби није проблематично? Невјероватно.
 
Не видим ништа смијешно у другом примјеру, а за први сам јасно разграничио траљавост у састављању задатка и бахату дебилност у понуђеним одговорима. Понудити „не знам” као један од одговора теби није проблематично? Невјероватно.
A da nije tužno možda?

Nije problematično. Da smo na vreme naučeni da kažemo ''ne znam'', gde
bi nam kraj bio.
 
A da nije tužno možda?
Да, тужно је, јер је наглашено да сваки комад намјештаја има по 4 ноге, али није наглашено да ли људи имају по обе ноге.

Nije problematično. Da smo na vreme naučeni da kažemo ''ne znam'', gde
bi nam kraj bio.
Дакле, кад неко на свако питање да ли зна ово или оно искрено и ТАЧНО одговори са „не знам”, скупи највећи број поена јер су му сви одговори тачни? Не вјерујем шта читам.
 
Да, тужно је, јер је наглашено да сваки комад намјештаја има по 4 ноге, али није наглашено да ли људи имају по обе ноге.


Дакле, кад неко на свако питање да ли зна ово или оно искрено и ТАЧНО одговори са „не знам”, скупи највећи број поена јер су му сви одговори тачни? Не вјерујем шта читам.
Pa najbolje je da naučimo da se za ne znam dobija kec, pa onda lupaj šta bilo,
možda nešto i ubodeš.

Učite decu da sabiraju babe i žabe. Nogare od nameštaja i ljudske noge. To
nije isto, pa čak se ni ista reč ne koristi. Mislim, razumeće te ljudi i ako kažeš
noga od stola, al samo se ne kaže tako.
 
Смисао оваквог задатка је требало да буде повезивање међусобно зависних величина – брзине, времена и пређеног пута. У овом случају ради се о истом пређеном путу па се тражи да ученици одговора заправо да ће онај ко се креће брже требати мање времена да пређе исти пут него онај ко се креће спорије, али задатак је састављен траљаво, недопустиво лоше. Мора се на неки начин нагласити да дјевојчице крећу с истог мјеста (на било који, али ЈАСАН и НЕДВОСМИСЛЕН начин), а тај начин није да се каже да су оне рођене сестре. Дакле, важно је да дјеца уоче да обе прелазе исти пут различитим брзинама.


За трећи разред.


Ајде добро, траљаво срочен задатак, састављао га је неко недовољно способан да састави јасан и прецизан задатак тако да би на тако лоше срочен задатак тачан одговор морао бити под Е (не може се утврдити), али сад ни то више не игра јер је неком дебилу пало на памет да понуди као један од одговора и „не знам”?! Нек се љути ко год хоће, али ако се креће у било какве реформе, прво би овакви „стручњаци” морали бити трајно удаљени од састављања било каквих задатака, могу радити у разреду па да се држе уџбеника које састави неко заиста стручан (по систему „Мујо, нахрани керове и ништа не дирај!”)
Ja mislio da se zezas, ali izgleda da nisi digao ruke od forumasa i forumasica...

E pa onda, da ti kazemu praksi , sa ovakvim stvarima imaju problem i djaci 6og razreda i to masovno....a cetvrtog skoro svi...
Jednostavno ne umeju da raspoznaju razmisljanjem sta je sta i onda bubaju sta znaci ako iz mesta A krenes u mesto B brzinom 10km na cas, koliko ce ti trebati , a ako oboje krenete, koliko ce trebati , itd itd..
 

Back
Top