Quantcast

MA, JE L' MOGUĆE? Vučić: Opozicija u Srbiji kontroliše sve medije!

комшија

Legenda
Poruka
57.436
1605188642512.png






MA, JE L' MOGUĆE? Vučić: Opozicija u Srbiji kontroliše sve medije!

Majstor spinovanja, zamene teze i izvrtanje situacija u svoju korist, koji u očima neutralnog građanina ispadne smešan, ponovo je dominirao na konferenciji za medije. U moru besmislica koje je predsednik Aleksandar Vučić izgovorio, našlo se i to da opozicija u Srbiji kontroliše većinu novina i televizija i da apsolutno dominira u kupovini medija.




Direktno.rs. 12. 11. 2020. 14:38

- Godine 2012. imali ste treći kanal KCN pod rednim brojem 743. koji nije bio u rukama tadašnjeg režima. Sve ostale televizije i sve novine, počev od Blica, Pressa, svih nedeljnika, kao i danas. O RTS-u, Pinku da ne govorimo. Nigde niste imali prilike, na bilo kojoj televiziji da čujete drugačije mišljenje - govorio je najpre o tome šta se navodno dešavalo pre 2012. godine, da bi se potom prešaltovao na sadašnje vreme, a to što je izgovorio takođe nema veze sa istinom.


Sada na 55 posto TV aparata u Srbiji imate medije koji nisu opozicioni, već 24/7 medije koji vode kampanju protiv mene i Srbije. Sad su kupili još pet radio stanica, kontrolišu gotovo sve medije, celokupni "medija bajing (media buying) sa desetinama miliona evra", ali im svakako ne ide, jer nemaju politiku. No, to je doprinos demokratiji, da oni iz opozicije imaju toliko medija - kazao je Vučić.


Odavno je, naravno, poznato da su gotovo sve televizije sa nacionalnom frekvencijom okupirane od strane SNS, a zarobljen je i Javni servis, koji prema jednoglasnom mišljenju medijskih stručnjaka, nikada nije u goroj situaciji.


Šta tek reći o Pinku, Hepiju, Prvoj, B92 i ostalim televizijama koje kao da se utrkuju ko će bestidnije da razapnu opozicione političare, među kojima im je najveći favorit za satanizaciju Dragan Đilas.


Aleksandar Vučić, Printscreen


Šta tek reći za štampane medije koji su, osim Danasa, odavno postali stranački pamfleti SNS-a.


Imajući u vidu šta je Vučić izgovorio, teško da bi Đilas, Jeremić, Obradović i ostali toliko sišli sa uma da drže televizije i tabloide u kojima ih novinari i spikeri na bestidan način satanizuju, a marketing rade Vučiću i celokupnoj Srpskoj naprednoj stranci i onima koji su uz režim.


Ne treba mnogo da se dokaže da su Vučićeve reči klasična neistina. Dovoljno je samo prelistati bilo koju od novina ili uključiti koji god program televizija sa nacionalnom frekvencijom, pa se uveriti u to da je Vučić još jednom, po ko zna koji put, izgovorio neistinu.

link



Председник СНС масно лаже да није имао приступ медијима у време Тадића. Често је, као уосталом и други тадашњи опозиционари, гостовао на РТС-у, на Радио-телевизији Војводине, тадашњој Б92, Студију Б, Тв Првој и осталим телевизијама. СНС је чак имала и свој Радио Фокус са националном фрекфенцијом. Лаж да су медији били затворени за опозицију, равна је оној да је "Вучић на председничким изборима 2017 имао највећу подршку у савременој историји" премда су већу подршку у освојеним гласовима имали Слободан Милошевић 1990. године, Борис Тадић 2008. и Томислав Николић који је исте године иако поражен од Тадића, у другом кругу добио бројчано више гласова од победника избора 2017 Александра Вучића. А бесмислицу да данас "опозиција контролише све медије" глупо је и коментарисати.
 
Poruka
4.048
MA, JE L' MOGUĆE? Vučić: Opozicija u Srbiji kontroliše sve medije!

Majstor spinovanja, zamene teze i izvrtanje situacija u svoju korist, koji u očima neutralnog građanina ispadne smešan, ponovo je dominirao na konferenciji za medije. U moru besmislica koje je predsednik Aleksandar Vučić izgovorio, našlo se i to da opozicija u Srbiji kontroliše većinu novina i televizija i da apsolutno dominira u kupovini medija.


Pogledajte prilog 796992

Direktno.rs. 12. 11. 2020. 14:38

- Godine 2012. imali ste treći kanal KCN pod rednim brojem 743. koji nije bio u rukama tadašnjeg režima. Sve ostale televizije i sve novine, počev od Blica, Pressa, svih nedeljnika, kao i danas. O RTS-u, Pinku da ne govorimo. Nigde niste imali prilike, na bilo kojoj televiziji da čujete drugačije mišljenje - govorio je najpre o tome šta se navodno dešavalo pre 2012. godine, da bi se potom prešaltovao na sadašnje vreme, a to što je izgovorio takođe nema veze sa istinom.


Sada na 55 posto TV aparata u Srbiji imate medije koji nisu opozicioni, već 24/7 medije koji vode kampanju protiv mene i Srbije. Sad su kupili još pet radio stanica, kontrolišu gotovo sve medije, celokupni "medija bajing (media buying) sa desetinama miliona evra", ali im svakako ne ide, jer nemaju politiku. No, to je doprinos demokratiji, da oni iz opozicije imaju toliko medija - kazao je Vučić.


Odavno je, naravno, poznato da su gotovo sve televizije sa nacionalnom frekvencijom okupirane od strane SNS, a zarobljen je i Javni servis, koji prema jednoglasnom mišljenju medijskih stručnjaka, nikada nije u goroj situaciji.


Šta tek reći o Pinku, Hepiju, Prvoj, B92 i ostalim televizijama koje kao da se utrkuju ko će bestidnije da razapnu opozicione političare, među kojima im je najveći favorit za satanizaciju Dragan Đilas.


Aleksandar Vučić, Printscreen


Šta tek reći za štampane medije koji su, osim Danasa, odavno postali stranački pamfleti SNS-a.


Imajući u vidu šta je Vučić izgovorio, teško da bi Đilas, Jeremić, Obradović i ostali toliko sišli sa uma da drže televizije i tabloide u kojima ih novinari i spikeri na bestidan način satanizuju, a marketing rade Vučiću i celokupnoj Srpskoj naprednoj stranci i onima koji su uz režim.


Ne treba mnogo da se dokaže da su Vučićeve reči klasična neistina. Dovoljno je samo prelistati bilo koju od novina ili uključiti koji god program televizija sa nacionalnom frekvencijom, pa se uveriti u to da je Vučić još jednom, po ko zna koji put, izgovorio neistinu.

link



Председник СНС масно лаже да није имао приступ медијима у време Тадића. Често је, као уосталом и други тадашњи опозиционари, гостовао на РТС-у, на Радио-телевизији Војводине, тадашњој Б92, Студију Б, Тв Првој и осталим телевизијама. СНС је чак имала и свој Радио Фокус са националном фрекфенцијом. Лаж да су медији били затворени за опозицију, равна је оној да је "Вучић на председничким изборима 2017 имао највећу подршку у савременој историји" премда су већу подршку у освојеним гласовима имали Слободан Милошевић 1990. године, Борис Тадић 2008. и Томислав Николић који је исте године иако поражен од Тадића, у другом кругу добио бројчано више гласова од победника избора 2017 Александра Вучића. А бесмислицу да данас "опозиција контролише све медије" глупо је и коментарисати.
Jel ovo NJUZ NET? Jer ako nije....Ovo je ravno Letecem Cirkusu Monthy Pajtona!!
 

jolemisa

Veoma poznat
Poruka
12.355
MA, JE L' MOGUĆE? Vučić: Opozicija u Srbiji kontroliše sve medije!

Majstor spinovanja, zamene teze i izvrtanje situacija u svoju korist, koji u očima neutralnog građanina ispadne smešan, ponovo je dominirao na konferenciji za medije. U moru besmislica koje je predsednik Aleksandar Vučić izgovorio, našlo se i to da opozicija u Srbiji kontroliše većinu novina i televizija i da apsolutno dominira u kupovini medija.




Direktno.rs. 12. 11. 2020. 14:38

- Godine 2012. imali ste treći kanal KCN pod rednim brojem 743. koji nije bio u rukama tadašnjeg režima. Sve ostale televizije i sve novine, počev od Blica, Pressa, svih nedeljnika, kao i danas. O RTS-u, Pinku da ne govorimo. Nigde niste imali prilike, na bilo kojoj televiziji da čujete drugačije mišljenje - govorio je najpre o tome šta se navodno dešavalo pre 2012. godine, da bi se potom prešaltovao na sadašnje vreme, a to što je izgovorio takođe nema veze sa istinom.


Sada na 55 posto TV aparata u Srbiji imate medije koji nisu opozicioni, već 24/7 medije koji vode kampanju protiv mene i Srbije. Sad su kupili još pet radio stanica, kontrolišu gotovo sve medije, celokupni "medija bajing (media buying) sa desetinama miliona evra", ali im svakako ne ide, jer nemaju politiku. No, to je doprinos demokratiji, da oni iz opozicije imaju toliko medija - kazao je Vučić.


Odavno je, naravno, poznato da su gotovo sve televizije sa nacionalnom frekvencijom okupirane od strane SNS, a zarobljen je i Javni servis, koji prema jednoglasnom mišljenju medijskih stručnjaka, nikada nije u goroj situaciji.


Šta tek reći o Pinku, Hepiju, Prvoj, B92 i ostalim televizijama koje kao da se utrkuju ko će bestidnije da razapnu opozicione političare, među kojima im je najveći favorit za satanizaciju Dragan Đilas.


Aleksandar Vučić, Printscreen


Šta tek reći za štampane medije koji su, osim Danasa, odavno postali stranački pamfleti SNS-a.


Imajući u vidu šta je Vučić izgovorio, teško da bi Đilas, Jeremić, Obradović i ostali toliko sišli sa uma da drže televizije i tabloide u kojima ih novinari i spikeri na bestidan način satanizuju, a marketing rade Vučiću i celokupnoj Srpskoj naprednoj stranci i onima koji su uz režim.


Ne treba mnogo da se dokaže da su Vučićeve reči klasična neistina. Dovoljno je samo prelistati bilo koju od novina ili uključiti koji god program televizija sa nacionalnom frekvencijom, pa se uveriti u to da je Vučić još jednom, po ko zna koji put, izgovorio neistinu.

link



Председник СНС масно лаже да није имао приступ медијима у време Тадића. Често је, као уосталом и други тадашњи опозиционари, гостовао на РТС-у, на Радио-телевизији Војводине, тадашњој Б92, Студију Б, Тв Првој и осталим телевизијама. СНС је чак имала и свој Радио Фокус са националном фрекфенцијом. Лаж да су медији били затворени за опозицију, равна је оној да је "Вучић на председничким изборима 2017 имао највећу подршку у савременој историји" премда су већу подршку у освојеним гласовима имали Слободан Милошевић 1990. године, Борис Тадић 2008. и Томислав Николић који је исте године иако поражен од Тадића, у другом кругу добио бројчано више гласова од победника избора 2017 Александра Вучића. А бесмислицу да данас "опозиција контролише све медије" глупо је и коментарисати.
Sve sto progovori je debela laz.
 

georgejune

Starosedelac
Poruka
159.709
MA, JE L' MOGUĆE? Vučić: Opozicija u Srbiji kontroliše sve medije!

Majstor spinovanja, zamene teze i izvrtanje situacija u svoju korist, koji u očima neutralnog građanina ispadne smešan, ponovo je dominirao na konferenciji za medije. U moru besmislica koje je predsednik Aleksandar Vučić izgovorio, našlo se i to da opozicija u Srbiji kontroliše većinu novina i televizija i da apsolutno dominira u kupovini medija.




Direktno.rs. 12. 11. 2020. 14:38

- Godine 2012. imali ste treći kanal KCN pod rednim brojem 743. koji nije bio u rukama tadašnjeg režima. Sve ostale televizije i sve novine, počev od Blica, Pressa, svih nedeljnika, kao i danas. O RTS-u, Pinku da ne govorimo. Nigde niste imali prilike, na bilo kojoj televiziji da čujete drugačije mišljenje - govorio je najpre o tome šta se navodno dešavalo pre 2012. godine, da bi se potom prešaltovao na sadašnje vreme, a to što je izgovorio takođe nema veze sa istinom.


Sada na 55 posto TV aparata u Srbiji imate medije koji nisu opozicioni, već 24/7 medije koji vode kampanju protiv mene i Srbije. Sad su kupili još pet radio stanica, kontrolišu gotovo sve medije, celokupni "medija bajing (media buying) sa desetinama miliona evra", ali im svakako ne ide, jer nemaju politiku. No, to je doprinos demokratiji, da oni iz opozicije imaju toliko medija - kazao je Vučić.


Odavno je, naravno, poznato da su gotovo sve televizije sa nacionalnom frekvencijom okupirane od strane SNS, a zarobljen je i Javni servis, koji prema jednoglasnom mišljenju medijskih stručnjaka, nikada nije u goroj situaciji.


Šta tek reći o Pinku, Hepiju, Prvoj, B92 i ostalim televizijama koje kao da se utrkuju ko će bestidnije da razapnu opozicione političare, među kojima im je najveći favorit za satanizaciju Dragan Đilas.


Aleksandar Vučić, Printscreen


Šta tek reći za štampane medije koji su, osim Danasa, odavno postali stranački pamfleti SNS-a.


Imajući u vidu šta je Vučić izgovorio, teško da bi Đilas, Jeremić, Obradović i ostali toliko sišli sa uma da drže televizije i tabloide u kojima ih novinari i spikeri na bestidan način satanizuju, a marketing rade Vučiću i celokupnoj Srpskoj naprednoj stranci i onima koji su uz režim.


Ne treba mnogo da se dokaže da su Vučićeve reči klasična neistina. Dovoljno je samo prelistati bilo koju od novina ili uključiti koji god program televizija sa nacionalnom frekvencijom, pa se uveriti u to da je Vučić još jednom, po ko zna koji put, izgovorio neistinu.

link



Председник СНС масно лаже да није имао приступ медијима у време Тадића. Често је, као уосталом и други тадашњи опозиционари, гостовао на РТС-у, на Радио-телевизији Војводине, тадашњој Б92, Студију Б, Тв Првој и осталим телевизијама. СНС је чак имала и свој Радио Фокус са националном фрекфенцијом. Лаж да су медији били затворени за опозицију, равна је оној да је "Вучић на председничким изборима 2017 имао највећу подршку у савременој историји" премда су већу подршку у освојеним гласовима имали Слободан Милошевић 1990. године, Борис Тадић 2008. и Томислав Николић који је исте године иако поражен од Тадића, у другом кругу добио бројчано више гласова од победника избора 2017 Александра Вучића. А бесмислицу да данас "опозиција контролише све медије" глупо је и коментарисати.
Djubre lazljivo
 

jevropa

Buduća legenda
Poruka
27.554
da , komsija, moguce je,
opozicija u srbiji je filijala duboke drzave,
duboka drzava svud u svetu drzi medije,
to upravo gledamo i u americi,
jedan tramp nije bio u stanju da se odupre medijskim mocnicima,
vlasti nekih drzava su deo duboke drzave, nekih drugi nisu,
recimo, mediji u nemackoj nikad ne pljuju angelu,
nego je dizu u nebesa,
sto je sasvim suprotno medijima u srbiji, koji vucica razapinju,
pa vi sad prosudite ko je ko
 

Tenkre

Elita
Poruka
24.745
da , komsija, moguce je,
opozicija u srbiji je filijala duboke drzave,
duboka drzava svud u svetu drzi medije,
to upravo gledamo i u americi,
jedan tramp nije bio u stanju da se odupre medijskim mocnicima,
vlasti nekih drzava su deo duboke drzave, nekih drugi nisu,
recimo, mediji u nemackoj nikad ne pljuju angelu,
nego je dizu u nebesa,
sto je sasvim suprotno medijima u srbiji, koji vucica razapinju,
pa vi sad prosudite ko je ko
Koji su to mediji u Srbiji koji Vučića razapinju osim N1 i niskotiražnog Danasa?
 

al bundy

Legenda
Poruka
61.712
ti bi morao bolje znati,
odakle ti crpis svoje informacije?
Pa sa N1 i niskotiražnog Danasa,naime svi ostali mediji su pod kontrolom SNS-a , ima i dva tabloidna portala Djilasev Direktno i Nova S , al je to samo na interentu i isto su smeće kao i Vučićevi toaletoidi .
Kod AV je impresivno što bez ikakvog problema masno slaže o stvarima koje se mogu proveriti sa 3 klika na guglu za 3 sekunde ,kao onomad kad je pričao kako je dočekan bolje od Tita u SAD .
 

jevropa

Buduća legenda
Poruka
27.554
Pa sa N1 i niskotiražnog Danasa,naime svi ostali mediji su pod kontrolom SNS-a , ima i dva tabloidna portala Djilasev Direktno i Nova S , al je to samo na interentu i isto su smeće kao i Vučićevi toaletoidi .
Kod AV je impresivno što bez ikakvog problema masno slaže o stvarima koje se mogu proveriti sa 3 klika na guglu za 3 sekunde ,kao onomad kad je pričao kako je dočekan bolje od Tita u SAD .
da, u pravu si,sa 3 klika, za 3 sekunde,
zato je kriminal kad iznosite lazi u javnost,
sto svako moze za 3 sekunde da se uveri


B92 HITNO JAVLJA Veliko hapšenje na RTS-u!

AUTOR: B92/D.S. DATUM I VREME: 28.08.2019. 11:16 - 05.06.2020. 17:26











28 Komentara

Istraga je u toku!


RTS
RTS, Foto: Alo!/Vladimir Marković
Zaposleni na RTS-u uhapšeni su po nalogu Tužilaštva za organizovani kriminal.
Takođe, za isto delo sumnjiči se još jedna osoba, bivša direktorka u "Dajrekt mediji", koja je van zemlje i za kojom je raspisana potraga.
OČUH UHAPŠEN NAKON JEZIVOG PRIZNANJA Otkriveno zbog čega je mala Jana (13) iz Kisača pobegla od kuće pre 2 dana!
Kako saznajemo u MUP-u, policijski službenici PU za grad Beograd, Uprave kriminalističke policije, Prvog odeljenja u saradnji sa Tužilaštvom za organizovani kriminal lišili su slobode Milicu Đuričić Janjić (1958.), direktora službe marketinga RTS-a, M. K. (1964), šefa u službi marketinga RTS-a i J. S. (1972), direktora pd “Dajrekt medija”.

Oni su privedeni na osnovu sumnji da su zloupotrebili položaj odgovornog lica (iz čl. 227. stav 3 u vezi stava 1, a sve u vezi čl. 33 i 35 KZ).
TUGA Sahranjen Igor Denić!
Podsetimo, pre više od mesec dana ministar unutrašnjih poslova Srbija Nebojša Stefanović izjavio je da tužilaštvo i policija istražuju osnove sumnje da su jedan od lidera SzS Dragan Đilas i njegovi zaposleni sa bivšim rukovodstvom RTS-a učestovali u korupciji kupoprodaje TV sekundi.
"Postoji osnovana sumnja da su Đilas i njegovi zaposleni i to neki od najviše rangiranih u njegovoj kompaniji zajedno sa tadašnjim delom rukovodstva RTS učestvovali u ozbiljnoj korupciji vezano za kupovinu i prodaju sekundi različitih televizijskih emisija po uslovima koji nisu bili predviđeni zakonom", rekao je tada ministar.
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.