Quantcast

Krize

Milan702

Početnik
Poruka
1
Dobar dan,imam jedno pitanje lecio sam se od alkohola proslo je od toga 6 meseci terapiju sam dobio bendedin 10 mg elicea 10 mg formidal ja sam sam na svoju ruku izbacio formidal i eliceu ali sada mi se desava da imam jako velike promene radpolozenja popijem bensedin on ne pomaze,gde sam pogresio da li da vratim eliceu u terapiju,inace doktor koji me je lecio je otisao za ameriku
 

Vlad Dragulija

Leptirica
Poruka
33.217
Nisi trebao na svoju ruku da izbaciš lekove.
Pošto je dosta vremena prošlo , kažeš 6 meseci , najbolje bi bilo da ponovo posetiš lekara , pa ćeš videti šta dalje.
Ima i drugih lekara, nije bitno što ovaj koji te je lečio , nije tu.
 

jolemisa

Veoma poznat
Poruka
12.351
Ako si vec poceo sa lekovima,pa hteo da izbacis neki od njih,trebao si postepeno.Da pijes svaki drugi ili treci dan.Javi se nekom drugom specijalisti i vidi kako ce ti resiti problem.Mada to sa alkoholom treba da resis sam sa sobom.Ili hoces ili neces.Ti si gazda svoje glave.
 

LokiMacak

Aktivan član
Poruka
1.908
Trenutno ti je najbitnije da ne popustiš,vratiš se staroj navici i izgubiš sav progres.
Što se tiče lekova,kako već rekoše ostali nisi trebao da prestaješ na svoju ruku.Trebao si,ako već nije tvoj lekar tu da odeš kod druzgog da porazgovarate o tome da postepeno smanjujete dozu i da ti on prati kako na to reaguješ ako treba da koreguje dozu ili ti zameni lekove za neke slabije ili kako to već ide.
Sad izaberi nekog drugog lekara i idi da se kosultuješ,on će da vidi da li treba da ti vrati te lekove koje si prestao i u kojim dozama,ili možda da ti nađe neke druge ili šta već.
I nemoj da se obezhreabruješ i odustaješ od lečenja.
Za prvu pomoć kad ti padne rasoloženje probaj da nađeš sebi neki hobi,nešto korisno ili bar bezopasno što ti pričinjava zadovoljstvo dok ne oseš kod lekara...To ustvari pomže i posle
 

LokiMacak

Aktivan član
Poruka
1.908
Pocni da zivis zdravije i radi nesto korisno, ti lekovi nisu mnogo bolji od alkohola
Jao,kako si mi ti bistar...poenta lečenaja je da se zavisnik odvikne od alkohola ili čega god a ne izvuče teške posledice po svoje psihičko i fizičko zdravlje,to bez lekova ne može ako je neko ozbiljno zavistan jer ne možeš ni da zamisliš koliko ta kriza može da psihički ubije čoveka u pojam...A baš ozbiljni,oni teški alkoholičari koji se po godinu dana ili duže nisu treznili mogu da dobiju nešto kao trovanje ako naglo prestanu da piju bež lekarskog nadzora i odgovarajućih lekova.
Nije to mačiji kašalj,nije tu dovoljno da samo neko odluči i gotovo,sve je već rešeno,ta odluka je samo prvi korak,ono što ide posle toga je teško,tu kad krene kriza i drhtavica i svakojake fizičke i psihičke tegobe zdrv žiovot i takve tra la la hippy zajebancije nisu od neke prave pomoći.
 

LokiMacak

Aktivan član
Poruka
1.908
Ala si se izlečio - iz alkoholizma u tabletomaniju.
nije to tabletomanija,sa tih lekova se postepeno posle čovek skida kad prođe taj period odvikavbanja i kriza.Stric mi se lečio i izlečio,do duše iz drugog pokušaja.Tu je stvarno bitno da se ispoštuje terapija do kraja i da se redovno javlja lekaru na konsultacije. Jer to nije samo loša navika,to skroz poremeti moždanu hemiju,i to su sizifove muke dok se to posle opet vrati u normalu.
 
Poslednja izmena:

Vlad Dragulija

Leptirica
Poruka
33.217
Mentalitet je čudo jedno .Ali , ipak je ovo pdf psihologija , pa shodno tome , trebalo bi davati pristojne postove ili se suzdržati i ne napisati ništa.
Na žalost , ovde kod nas ( a verovatno i šire) ljudi koji piju AD i sedative su obeleženi kao tabletomani i narkomani , naravno , čim posećuju psihijatra-ludi su , je li tako?Obeleže te , stave ti pečat na čelo.Ako si depresivan-uzmi motiku.
Ako si anksiozan-smiri živce.
Mislim , mudri saveti do bola.

Čovek je otvorio temu .
Ako ne možete da date normalan savet , nemojte ni da se sprdate...
Ala si se izlečio - iz alkoholizma u tabletomaniju.
Fuj!
Pocni da zivis zdravije i radi nesto korisno, ti lekovi nisu mnogo bolji od alkohola
Još jedno fuj!
 

Peconi123

Iskusan
Poruka
6.435
Mentalitet je čudo jedno .Ali , ipak je ovo pdf psihologija , pa shodno tome , trebalo bi davati pristojne postove ili se suzdržati i ne napisati ništa.
Na žalost , ovde kod nas ( a verovatno i šire) ljudi koji piju AD i sedative su obeleženi kao tabletomani i narkomani , naravno , čim posećuju psihijatra-ludi su , je li tako?Obeleže te , stave ti pečat na čelo.Ako si depresivan-uzmi motiku.
Ako si anksiozan-smiri živce.
Mislim , mudri saveti do bola.

Čovek je otvorio temu .
Ako ne možete da date normalan savet , nemojte ni da se sprdate...

Fuj!

Još jedno fuj!
Ako ne mozes normalno da komuniciras ( kao sto si do sad pokazala da ne mozes) onda nemoj da lupetas i komentarises druge jer ni Vladimirov ni moj komentar nije bio ni 1% sprdnja tako da ako ti nesto ne kapiras to je tvoj problem nemoj druge da analiziras
 

Vlad Dragulija

Leptirica
Poruka
33.217
Ako ne mozes normalno da komuniciras ( kao sto si do sad pokazala da ne mozes) onda nemoj da lupetas i komentarises druge jer ni Vladimirov ni moj komentar nije bio ni 1% sprdnja tako da ako ti nesto ne kapiras to je tvoj problem nemoj druge da analiziras
Izvini Peconi , imam pravo da pišem i da komuniciram kako hoću.
 

LokiMacak

Aktivan član
Poruka
1.908
Pa da nam na ozbiljan komentar kazes da se sprdamo i da su nam saveti fuj to ti i nije neka komunikacija
I opet se ti duriš kad ti neko krituje stavove.
Devojka ti kaže da olako shvatete psihičko zdravlje i mislite da su takvi problemi zajebancije koje mogu da se reše nekim tra la la rešenima,a ti se duriš ko da ti je napsovala familiju tri generacije unazad...Odrasti malo,shvati da je forum za diskusiju gde svako iznosi mišljenja i kritikuje stave sa kojima se ne slaže(i koji se kose sa zdravim razumom) ili jednostavno,ako ne možeš da podneseš kritike nemoj da komentarišeš po ozbiljnim temama o kojima imaš čudne stavove za koje znaš da će te ljudi kritikovati.
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.