KO PRAVI PROGRAM U MINISTARSTVU PROSVETE ZA DECU..??

paja1408

Buduća legenda
Poruka
34.639
nemojte reci da nije politicka tema...
gledam zadatke sinu --koji je 3 razred OS i cudim se kako je dobio peticu...evo zadataka..
1.zbiru brojeva 72 i 384 dodaj razliku brojeva 196 i 23...
2-meda brundo probudio se iz zimskog sna posto je prespavao novembar,decembar i januar i 15 dana februara...koliko je dana spavao meda brundo..??
3-od najveceg trocifrenog broja oduzmi razliku najveceg broja druge stotine i broja pete desetice ciji je proizvod cifara 32..
4-za koliko je razlika brojeva 394 i 119 veca od zbira brojeva 198 i 77...
5-jednog dana izgradjeno je 167 metara puta drugog dana 300 decimetara vise a treceg 500 cm vise nego prvog dana...koliko je metara puta izgradjeno za sva tri dana..??
eto...ko ne zna resenja neka pita da prepisem od klinca..??
zar je ovo reformisano skolstvo i gradivo primereno uzrastu dece..??
 
Школски програм је по мом мишљењу катастрофалан. Преобиман и претежак.
Одузели су деци слободно време за играње и дружење. Нема више домаћих које могу урадити за нелколико сати.

imam utisak da oni koji pisu program nisu nikad bili u osnovnoj skoli...odmah su postali magistri i doktori...cini mi se da se utrkuju koji ce da napravi zahtevniji udzbenik...a tek mustre sto prave program--i nisu za pricu...
 
nemojte reci da nije politicka tema...
gledam zadatke sinu --koji je 3 razred OS i cudim se kako je dobio peticu...evo zadataka..
1.zbiru brojeva 72 i 384 dodaj razliku brojeva 196 i 23...
2-meda brundo probudio se iz zimskog sna posto je prespavao novembar,decembar i januar i 15 dana februara...koliko je dana spavao meda brundo..??
3-od najveceg trocifrenog broja oduzmi razliku najveceg broja druge stotine i broja pete desetice ciji je proizvod cifara 32..
4-za koliko je razlika brojeva 394 i 119 veca od zbira brojeva 198 i 77...
5-jednog dana izgradjeno je 167 metara puta drugog dana 300 decimetara vise a treceg 500 cm vise nego prvog dana...koliko je metara puta izgradjeno za sva tri dana..??
eto...ko ne zna resenja neka pita da prepisem od klinca..??
zar je ovo reformisano skolstvo i gradivo primereno uzrastu dece..??

Pajo ovo je prostis za klince...9 godina nije malo, oni uce po sablonu postupno, petljaju te jer ih citas a on kada pise zahtev po zahtev laganica...pa i mi smo imali ovakve zadatke u III osnovne realno.
Uzgred svaka cast za peticu...sto volim bistru decu...
 
Pajo ovo je prostis za klince...9 godina nije malo, oni uce po sablonu postupno, petljaju te jer ih citas a on kada pise zahtev po zahtev laganica...pa i mi smo imali ovakve zadatke u III osnovne realno.
Uzgred svaka cast za peticu...sto volim bistru decu...

mrzelo me da prepisujem druge zadatke..ali iz svakog kontrolnog ili pismenog ali iz rada na casu ima barem jedan koji nije realno da imaju deca tog uzrasta...pa dokle da mi opterecujemo nasu decu koja zavrasavaju prestizne fakultete i idu u inostranstvo dok tamo svojuoj deci omogucuju da imaju detinjstvo..??
 
mrzelo me da prepisujem druge zadatke..ali iz svakog kontrolnog ili pismenog ali iz rada na casu ima barem jedan koji nije realno da imaju deca tog uzrasta...pa dokle da mi opterecujemo nasu decu koja zavrasavaju prestizne fakultete i idu u inostranstvo dok tamo svojuoj deci omogucuju da imaju detinjstvo..??

Nije to bas tako...nemoj da mislis da branim nasu prosvetu, taman posla, zestok sam protivnik iste medjutim mi nemamo hiperprodukciju viskoskolovanih, jedva 400 000 ljudi ima fakultetsku diplomu.

Ima sjajnih strucnjaka svakako ali masa dece je sasvim neobrazovana pa se tako desava da na sajmu knjiga ne mogu da pronadju coveka koji zna ko je napisao Anu Karenjinu.
Zasto se to desava? Ja mislim da se takvi gafovi dogadjaju jer nasa deca uce kako da bubaju ali ne uce u skoli kako da misle, oduvek smo pravili masine za ponavljanje gradiva umesto da pravimo decu koja ce biti sposobna da shvate, gradivo koje se ne shvati izvetri brzinom svetlosti iz glave pa bilo tesko bilo lako.

Postoji jedna posebna metoda ucenja matematike, zove se Kumon, imas na netu pa pregledaj malo ako te ne mrzi, elem klinci sa 6 godina sabiraju trocifrene brojeve ograniceni vremenom...sasvim prosecna deca ni pametnija ni gluplja od nase, poenta je u nacinu ucenja a ne u materiji...kod nas vazi princip "u'vati pasus po pasus pa ponavljaj do inemoglosti tako sam ja a tako ces bogme i ti" a sada su aktuelne mape ume, mnemotehnike, pomenuti kumon, misel tomas ucenje jezika...to sto neko uci malo ne znaci da je dobro a sama cinjenica sto se neko ubija od ucenja ne znaci da zna vise od onog ko uci malo...metodologija je cudo
 
nemojte reci da nije politicka tema...
gledam zadatke sinu --koji je 3 razred OS i cudim se kako je dobio peticu...evo zadataka..
1.zbiru brojeva 72 i 384 dodaj razliku brojeva 196 i 23...
2-meda brundo probudio se iz zimskog sna posto je prespavao novembar,decembar i januar i 15 dana februara...koliko je dana spavao meda brundo..??
3-od najveceg trocifrenog broja oduzmi razliku najveceg broja druge stotine i broja pete desetice ciji je proizvod cifara 32..
4-za koliko je razlika brojeva 394 i 119 veca od zbira brojeva 198 i 77...
5-jednog dana izgradjeno je 167 metara puta drugog dana 300 decimetara vise a treceg 500 cm vise nego prvog dana...koliko je metara puta izgradjeno za sva tri dana..??
eto...ko ne zna resenja neka pita da prepisem od klinca..??
zar je ovo reformisano skolstvo i gradivo primereno uzrastu dece..??

I tebi ovo tesko? :eek:

:sad2:
 
Nije to bas tako...nemoj da mislis da branim nasu prosvetu, taman posla, zestok sam protivnik iste medjutim mi nemamo hiperprodukciju viskoskolovanih, jedva 400 000 ljudi ima fakultetsku diplomu.

Ima sjajnih strucnjaka svakako ali masa dece je sasvim neobrazovana pa se tako desava da na sajmu knjiga ne mogu da pronadju coveka koji zna ko je napisao Anu Karenjinu.
Zasto se to desava? Ja mislim da se takvi gafovi dogadjaju jer nasa deca uce kako da bubaju ali ne uce u skoli kako da misle, oduvek smo pravili masine za ponavljanje gradiva umesto da pravimo decu koja ce biti sposobna da shvate, gradivo koje se ne shvati izvetri brzinom svetlosti iz glave pa bilo tesko bilo lako.

Postoji jedna posebna metoda ucenja matematike, zove se Kumon, imas na netu pa pregledaj malo ako te ne mrzi, elem klinci sa 6 godina sabiraju trocifrene brojeve ograniceni vremenom...sasvim prosecna deca ni pametnija ni gluplja od nase, poenta je u nacinu ucenja a ne u materiji...kod nas vazi princip "u'vati pasus po pasus pa ponavljaj do inemoglosti tako sam ja a tako ces bogme i ti" a sada su aktuelne mape ume, mnemotehnike, pomenuti kumon, misel tomas ucenje jezika...to sto neko uci malo ne znaci da je dobro a sama cinjenica sto se neko ubija od ucenja ne znaci da zna vise od onog ko uci malo...metodologija je cudo

to je druga prica...
 
nemojte reci da nije politicka tema...

zar je ovo reformisano skolstvo i gradivo primereno uzrastu dece..??

Bolje da ne znaš.

Osim toga, školstvo nije reformisano ali i ono što ništa nije valjalo od ranije dobrano je unazađeno tokom ere Vukse, Ljušića, Čolićke, File, Andrićke i ostalih eksperata za obrazovanje.

Mi smo toliko daleko od reformisanog i valjanog školstva da je to neverovatno.

A što je najgore, stalno se odozgo spinuje zabluda kako je naše obrazovanje za 5 kopalja jače nego u ostatku sveta.

Prosvetnim je vlastima ovih dana reforma poslednja rupa na svirali. Trenutno su uzbuđeni oko raspodele sredstava iz predpristupnih fondova koja su im tobož obećana.
 
Bolje da ne znaš.

Osim toga, školstvo nije reformisano ali i ono što ništa nije valjalo od ranije dobrano je unazađeno tokom ere Vukse, Ljušića, Čolićke, File, Andrićke i ostalih eksperata za obrazovanje.

Mi smo toliko daleko od raformisanog i valjanog školstva da je to neverovatno.

A što je najgore, stalno se odozgo spinuje zabluda kako je naše obrazovanje za 5 kopalja jače nego u ostatku sveta.

Prosvetnim je vlastima ovih dana reforma poslednja rupa na svirali. Trenutno su uzbuđeni oko raspodele sredstava iz predpristupnih fondova koja su im tobož obećana.

sa ovim bih se mogao uveliko sloziti...
 
Код нас у Бг све је чешћа појава да деца у другом основне не знају да читају.
Не да разумеју и препричају, него не знају да прочитају шта пише..
На рачун се не жале, али на читање константно. И онда иде дискриминација на "децу дебиле" која не знају да читају али знају рачун и обрнуто, мада ређе.
А има и треће група која све зна, али је са морториком мало спорија, па се и они проглашавају дебилима :lol:
Врло је интересантно шта се ту ради и како се то некако све променило... Чек, полако, ови наши форумски омладинци да имају децу, па да им крену у наше врле школе.. :)
 
Poslednja izmena:
Имам школску децу у комшилуку којима моја жена и ја држимо часове повремено тако да знам како ти задаци и обавезе падају деци.
Немају времена да излазе напоље да се друже и играју.
Ја кад сам ишао у школу није школски програм био тако усиљен. Страшно ми је кад помислим шта све сад деца морају да науче.
 
Имам школску децу у комшилуку којима моја жена и ја држимо часове повремено тако да знам како ти задаци и обавезе падају деци.
Немају времена да излазе напоље да се друже и играју.
Ја кад сам ишао у школу није школски програм био тако усиљен. Страшно ми је кад помислим шта све сад деца морају да науче.

o tome pricam...
 
kad budes imao dete u skoli...videces da digitron nije dozvoljen...a da se zadaci diktiraju do pola casa...a od preostalih 20-tak minuta se ocekuje da deca urade pa da se ocene...i sve to bez digitrona genije...

ајде и ја сам својима била на грбачи, па су ми објаснили, јер учитељице за то нису способне и радила сам без проблема, а нисам мозак за математику
 

Back
Top