Не знам јесам ли вам споменула (вјероватно јесам), ја сам мастер професор италијанског језика и књижевности и мастер професор српског језика и књижевности. Између осталог држим приватне часове и инструкције из италијанског језика. Волим тај посао. Волим да људима преносим знање. Волим тренутак у којем су у стању да, зависно од нивоа који покушавамо да савладамо, знају да ми кажу бар двије-три реченице. Волим начин на који њихово знање расте. Е сад.
Тренутно држим часове једној тети од 50 година која је његоватељица и држим инструкције једном дјечаку који је први разред гимназије и до сад италијански није учио. Е сад, дјечак ми је мало лијен. Мало више. Почели смо са инструкцијама почетком новембра, кад је већ добио два. Морам, да бих касније поентирала, да напишем и да му је мајка кардиолог.
Елем, први час сам га ,,прошетала" кроз градиво које су до тада учили, да видим с којим незнањем треба да се суочим и гледала како покушава да изврда на своју интелигенцију.
Други час смо опет били у ситуацији да пролазимо кроз исту причу, али сам овај пут рекла његовој мајци. Мора да га је притисла, јер је добио 5 на усменом.
Трећи пут сам радила са њим латински, јер и ту не штима.
Четврти пут смо мало понављали све што је радио јер је сад у претходни понедјељак био контролни на коме је добио 4 и отворено ми рекао, тј написао у поруци, да је мало преписао.
Углавном, мој утисак је да он и даље основне ствари не зна, па се питам да ли је он добио 5 зато што је заиста знао оно што га је професорица питала или зато што му је мама докторица?
У сваком случају, ја ћу сад да га притиснем и за италијански и за латински па ћемо видјети... Мало знање, мало мама докторица, изгураћемо
Тренутно држим часове једној тети од 50 година која је његоватељица и држим инструкције једном дјечаку који је први разред гимназије и до сад италијански није учио. Е сад, дјечак ми је мало лијен. Мало више. Почели смо са инструкцијама почетком новембра, кад је већ добио два. Морам, да бих касније поентирала, да напишем и да му је мајка кардиолог.
Елем, први час сам га ,,прошетала" кроз градиво које су до тада учили, да видим с којим незнањем треба да се суочим и гледала како покушава да изврда на своју интелигенцију.
Други час смо опет били у ситуацији да пролазимо кроз исту причу, али сам овај пут рекла његовој мајци. Мора да га је притисла, јер је добио 5 на усменом.
Трећи пут сам радила са њим латински, јер и ту не штима.
Четврти пут смо мало понављали све што је радио јер је сад у претходни понедјељак био контролни на коме је добио 4 и отворено ми рекао, тј написао у поруци, да је мало преписао.
Углавном, мој утисак је да он и даље основне ствари не зна, па се питам да ли је он добио 5 зато што је заиста знао оно што га је професорица питала или зато што му је мама докторица?
У сваком случају, ја ћу сад да га притиснем и за италијански и за латински па ћемо видјети... Мало знање, мало мама докторица, изгураћемо
