kaspersky problem

• Začetnik teme Začetnik teme somi
  • Datum pokretanja Datum pokretanja
S

somi

Gost
Imam kaspersky ali ja kada ga stavim da mi skenira hard disk
on nadje neke viruse i to mi kaze da ja potvrdim sa OK, kada ja to potvrdim i kada zavrsi
skeniranje, ja opet ukljucim da skenira i on mi nadje isti broj virusa sto znaci da ih nisam obrisao
e posto sam ja pocetnik i nemam pojma ajde neko da mi pomogne da li tu ima neka posebna opcija
za brisanje i gde se ona nalazi. I jos nesto gde da ukljucim da mi skenira postu pre nego sto je primim
i da mi automatski javlja kada treba da skinem nove informacije o antivirusima.
Hvala

Ovako, poneki put virus bude obrisan ali ostane zamrznut u karantinu od kasperskog. Probaj da kad ti ispise lokaciju doticnog RUCNO obrises isti, ali gledaj da ne startujes fajl dvostrukim klikom prilikom selekcije... Hm, imamo li mi zvanicnog distributera za isti? Pitaj njih...

Ako ga je pronasao i ponudio da ga izbrise sigurno ga je izbrisao. Mozes pogledati u Program Files>Kaspersky Lab>Kaspersky antivirus>foldere Infected i Quarantine ali najverovatniji razlog da ponovo pronalazi virus je sto mu nisi iskljucio System Restore. Znaci pre skeniranja:
desni klik na My compyter>Properties>System Restore>odcekiraj opciju Turn off System Restire on all drives>Apply pa ok. Restartuj pa tek tad skeniraj na viruse (System Restore mozes posle vratiti).
Posle toga preskeniraj kompjuter iz Safe Moda:
Resetuj i dok se sistem dize pritiskaj F8 -(najcesce je F8 ali ako nije pritisni Pause-Break da bi video koje te dugme vodi u Safe mode.

Udji u safe modu kao administartor, pobrisi sve temporary i temp fajlove,udji u sistem restor fajl i pobrisi sve fajlove jer ti je virus verovatno ostao i tu, naravno ostace ti samo zadnji fajl, restartuj makinu i onda je skeniraj.