Nenad je pred svima, treći put za dve godine, ispričao svoju priču: "Zovem se Nenad, zovu me Fiuk. Ja sam bivši alkoholičar i ne pijem već dve godine. Moja priča je prosta. Rešio sam da odem do Studentskog Parka. Sa bulevara se biciklom do tamo "sjurim" brzo. Ušao sam biciklom u park i seo. Biciklu sam odložio pored sebe. Iz ranca sam izvadio flašu, lepo sam se zavalio i počeo da pijem. Uskoro mi je čitav park sijao i bilo mi je baš prijatno, kada opazih nekakvu "figuru", kao senku, koja se nadvija nad mene. Malo se razbistrih ali momenat "rasbistrivanja" je izgleda potrajao i ja videh kako figura tj. čoveka... već sedi na mojoj bicikli... užurbano je okretao pedale. Ja kao udaren šibom skočih, zaurlah i potrčah za njima. Ali onako pripit i "udaren" od Sunca zamalo ne padoh. Ništa od bicikla... užas... na moje oči lopuže nestadoše iza ugla. Kipteo sam od besa i kretao sam se ka zgradi iza koje su nestali. Nisam ni stigao da zađem za ćošak kada iza istog iskočiše dva nova lica, "novi momci".... Jedan mi je brzo prišao i počeo da se dere na mene:
- Šta si me zajebo'brate a?! Što si me zajebo bre' - čuješ šta te pitam bre'!!!
Potpuno sam se zaprepastio. Čovek mi je prišao i udario me je pesnicom po sred nosa. Krenuo sam da se branim dok me je drugi čovek počeo džepariti. Uzeo mi mobilni, novčanik. Pao sam. Ponižen sam. Uvređen. Ništavan. Užasan, usran i upišan...eto ko' sam bio ja tada... znam da su videli da sam pijan i nemoćan i svestan ... ali to je nebitno...
Tog dana sam puno razmišljao. Verujte nije mi bilo lako. Dobio sam strašne batine. Sutradan sam još više razmišljao. Rešio sam da prestanem da pijem, sada idem u teretanu i trčim svaki dan.
*
Nenad-Fiuk je završio svoju priču. Svi su zapljeskali. Svi su se zagrlili i izljubili.
Nenad-fiuk je dobio tortu, koju su svi podelili.
Кlinika gde se Nenad-fiuk leči je privatna klinika i veoma je skupa. Nenadu je lečenje plaćala tetka iz Berlina.
Kratka priča iz knjige
"Spontano Sagorevanje"
EX EX: "Bez Kočnica"