Quantcast

Kako da smršam al' da ne idem na dijetu il' u teretanu?

Sensei

Buduća legenda
Moderator
Poruka
31.045
Nemoj da se smejete! Može to!

Bitno je ubrzati metabolizam, a evo nekoliko saveta...

  • Idite ranije u krevet
addicted-social-media-young-man-260nw-1386129230.jpg


Na osnovu finske studije gde su pratili ponašanje dva identična blizanca, onaj što je manje spavao i bio pod većim stresom je nakupio više visceralne masti (rezervni točak, trba, salce).
 

Alter_Ego_

Legenda
Poruka
56.352
jeste, ali neko potroši 1700 kalorija na dan a drugi 5000.

Јесте,

али опет стоји

Калоријски суфицит, гојимо се.

Калоријски дефицит, губимо килажу.

Ко потроши мало калорија, нека поједе мало мање од тога и смршаће.

Ко потроши 5000 калорија, може слободно да једе 4700-4800 калорија, смршаће.

Приликом сваког мршављења се креће од обрачуна броја калорија (оквирно, наравно, нећемо у цифру да меримо шта једемо и колико уносимо).
Све што меримо (па и спавање, једење протеина, испијање воде) се ставља у ову једначину - калоријског суфицита или калоријског дефицита.

Нема мршављења ако све урадимо како треба, а нисмо у калоријском дефициту.
 

nonaligned

Elita
Moderator
Poruka
17.730
svi znamo da ako zapnemo da radimo ili se bavimo se sportom, sigurno će naše telo da sagori više kalorija.

Ovde je filozofija "sedim a idem", tj, "sve je isto kao ranije" a ja trošim više kalorija. Znači, jedem isto, ne krećem se isto, a istrošio sam više kalorija.
onda uneses 1200 kalorija
I smrsaces
 

Tzar

Elita
Poruka
15.066
Pa sad ako treba brzinski, a posle da vratis. Izbacis so. I onda izbacujes vodu. Zavisno koliki si covek mozes da izbacis i 10 kila za nedelju dana. Ali pazi na pritisak. Uvek moras imati so uz sebe ako ti se priblizi gornji i donji pritisak.

A ako ces nesto na duze moras da izbacis secer. Da prestanes da hranis telo secerima i da krene da trosi ketone.

Sto se tice trosenja vise nego sto uneses. To je uvek pitanje koliko dugo mozes da izdrzis, vremenski disciplinski.

Kao i da manje jedes i gladujes. Koliko dugo mozes da izdrzis.

Ima raznih trikova. Od iglica u usima, koje pritiskaju akupunturne tacke za glad. Iglice su na flasteru u boji koze. Ovo sigurno deluje, mada je pitanje koliko je zdravo na duze staze.

Druga varijanta intermittent fasting, da sve sto jedes jedes u toku 8 sati, a 16 sati postis.

I ekstremnija varijanta intermittent fasting-a - OMAD - only one meal a day.
 

Manastirka

Elita
Poruka
17.868
Disciplina u dužem vremenskom periodu, onda se i metabolizam sam vremenom "ubrza".
Usporeni metabolizam je "uspavanost" organizma.Prva stvar je, da menjaš dotadašnji način ishrane. Bitno je šta jedeš (doručak proteinski), jak i obilan, kada jedeš (razmak između obroka od par sati) i šta jedeš (izbaciti grickalice sve komplet, osim zdravih, kupovne slatkiše, zaslađivače i fast food).
Voće ne jesti posle 16 h i uveče.
Ako imaš maske naslage na stomaku, teško ćeš ih istopiti bež adekvatnih vežbi.
Rana večera i rani odlazak u krevet su važni, jer organizam ima dovoljno vremena do jutarnjih sati da se očisti od toksina, kao i da bi se želudac odmorio od varenja hrane i to je jedan od preduslova za normalan metabolizam.Dakle, uslov br.1.
Probaj sa autofagijom( razmak između večere i doručka od najmanje 12,14 ili 16 sati).Ujutru ćeš biti gladan i obilno doručkovati, obzirom na to da ako noću spavaš, nećeš ni jesti,...samo bez noćnih poseta frižideru! Ako osetiš naglu glad u toku noći ,pojedeš jabuku ili popiješ čašu vode.
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.