Quantcast
  • Dragi prijatelji, obaveštavamo vas da je forum Hronika izdvojen iz foruma Politika i sada je poseban forum u kategoriji "Društvo".

JOHN VIRAPEN - O FARMACEUTSKOJ INDUSTRIJI.

Servant of God

Iskusan
Poruka
5.243
Otvaram temu radi retkih pojedinaca, koji će pogledati ovu emisiju do kraja i prizvati se donekle pameti. Ovo je samo mali deo od mnoštva informacija koje se kriju od javnosti. Ko želi da zaviri dublje, ceo internet je na raspolaganju, gde se mogu naći projne činjenice. Na žalost ovde srećem mnoge naivne ljude koji i dalje veruju farmaceutskoj industriji, i tragaju za njihovim preparatima. Nadam se da će bar neko od njih pogledati ovu emisiju i razmisliti o svemu. Emisija je emitovana na HRT2, "Na rubu znanosti".

 

Hedonista

Poznat
Poruka
9.338
Otvaram temu radi retkih pojedinaca, koji će pogledati ovu emisiju do kraja i prizvati se donekle pameti. Ovo je samo mali deo od mnoštva informacija koje se kriju od javnosti. Ko želi da zaviri dublje, ceo internet je na raspolaganju, gde se mogu naći projne činjenice. Na žalost ovde srećem mnoge naivne ljude koji i dalje veruju farmaceutskoj industriji, i tragaju za njihovim preparatima. Nadam se da će bar neko od njih pogledati ovu emisiju i razmisliti o svemu. Emisija je emitovana na HRT2, "Na rubu znanosti".

moze li neko da preprica, nemam vremena sve da gledam..sta je poenta?
 

winkler

Aktivan član
Poruka
1.243
Čista istina.Ja sam koristio Maprotilin-antidepresiv iz grupe MAO inhibitora i imao sam neželjene efekte od promene boje beonjače,do nervoze i bola u očima.Čak i u uputstvu piše da je antidepresiv ali sa preko 10 neželjenih efekata(jasno navedeno da oštećuje jetru,može dovesti do suicidnih ideja...).Pa zar je to lek???
 

Lena x

Početnik
Poruka
42
Sjajna tema!Joj ja sam na Prozaku(Flunirin kod nas) vec vise od 3 god,pa Lamictal,itd..i verujem da je sve sto je receno istina,ali probala sam bez terapije i imala sam mil x gore i jace suicidalne misli i generalno stanje mi je bilo ocajno.Hmm,mada sad mi pade na pamet-kako sam zivela(sa istim simptomima i poremecajima)i pre uvodjenja farmakoterapije,hmm..Mnogi u mom okruzenju kazu da sam bila daleko bolje,a ja sam opet u konfuziji,ne znam sta da mislim...Znam samo da bih kada bih ukinula lekove totalno prsla..Sta je onda resenje:( ?!
 

Servant of God

Iskusan
Poruka
5.243
Sjajna tema!Joj ja sam na Prozaku(Flunirin kod nas) vec vise od 3 god,pa Lamictal,itd..i verujem da je sve sto je receno istina,ali probala sam bez terapije i imala sam mil x gore i jace suicidalne misli i generalno stanje mi je bilo ocajno.Hmm,mada sad mi pade na pamet-kako sam zivela(sa istim simptomima i poremecajima)i pre uvodjenja farmakoterapije,hmm..Mnogi u mom okruzenju kazu da sam bila daleko bolje,a ja sam opet u konfuziji,ne znam sta da mislim...Znam samo da bih kada bih ukinula lekove totalno prsla..Sta je onda resenje:( ?!
Jedino rešenje je da se skloniš sa tih otrova. Pre svega da izbaciš iz glave da ti to smeće od lekova može na bilo koji način pomoći...jer očigledno da u tebi (kao i kod većine ljudi) izazivaju jednu vrstu placebo efekta, gde si ti uverena da će ti oni pomoći..pa ti se sada čini ako ih ostaviš da ćeš biti još gora.
Mi ljudi smo navikli da drugi rešavaju probleme umesto nas, da mi sedimo i redom gutamo tablete, i da nam od toga bude bolje...Ja te podsećam da čovek nikada u istoriji nije bio bolesniji, i nije imao više bolnica i lekova. Savremena medicina se bavi simptomima, tako što te drogira da bi ti mislila da ti taj lek pomaže, kada prestane dejstvo droge ti osećaš potrebu za novim lekom. Tako se niko nikada nije izlečio! Potrebno je napasti uzrok...uzrok tvojih problema. Ako imaš problema sa psihom, debresijom, potrebno je da izbegavaš stresne situacije...da skeniraš svoj način života i da vidiš šta te dovodi u to stanje...da se sklanjaš od zla, od loših navika. Pokušaj neko vreme da živiš na prvostepenoj hrani, na biljnoj hrani, žitarice, voće, povrće, orašasti plodovi...da unosiš dovoljno tečnsti u organizam..fizička aktivnost...i videćeš ogrovnu razliku. Ako budeš imala volju za tim preporučujem ti za početak da pročitaš ovo:
 

Osti

Zainteresovan član
Poruka
468
Čista istina.Ja sam koristio Maprotilin-antidepresiv iz grupe MAO inhibitora i imao sam neželjene efekte od promene boje beonjače,do nervoze i bola u očima.Čak i u uputstvu piše da je antidepresiv ali sa preko 10 neželjenih efekata(jasno navedeno da oštećuje jetru,može dovesti do suicidnih ideja...).Pa zar je to lek???
Pa svi lekovi imaju neželjena dejstva, nijedna farmaceutska industrija to ne spori. Ako ti inhibtori mono-amino-oksidaze nisu prijali onda si mogao da pokušaš sa fluoksetinom i fluvoksaminom iz grupe inhibitora serotonina, sa tricikličnim antidepresivima, ili nekim benzodiazepinom antianksiolitikom npr. diazepamom. Usput, farmaceutska industrija najviše zaradjuje na antidepresivima.
 

winkler

Aktivan član
Poruka
1.243
Pa svi lekovi imaju neželjena dejstva, nijedna farmaceutska industrija to ne spori. Ako ti inhibtori mono-amino-oksidaze nisu prijali onda si mogao da pokušaš sa fluoksetinom i fluvoksaminom iz grupe inhibitora serotonina, sa tricikličnim antidepresivima, ili nekim benzodiazepinom antianksiolitikom npr. diazepamom. Usput, farmaceutska industrija najviše zaradjuje na antidepresivima.
Diazepam uzimam zbog neorganske insomnije a Maprotilin zbog ciklotimije-trenutno sam u fazi depresije.Doza Maprotilina je smanjena na 25mg koje uzimam uveče i sad mi je mnodgo bolje.Jedino što se antidepresivi moraju uzimati najmanje tri do četiri nedelje da bi se osetio terapeutski efekat.
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.