Imali ljudi koji nikad nisu radili težinske treninge?

ovo je jedan od principa koji i Menzer primenjuje


taj princip je sada skoro potpuno istisnuo klasično vežbanje 4 serije po x ponavljanja, zbog naučnih studija koje govore u prilog takvom stilu vežbanja.

veoma malo nedeljnih serija po grupi mišića je potrebno ako se vežba do otkaza. što istovremeno znači ređe pogađanje te grupe mišića i više vremena za oporavak, što je magična formula 👌
 
Dakle ima li vas koji nikad niste išli u teretanu niti radili neke malo teže vežbe (sklekovi, zgibovi) i ako ste radili sve to, da li ste imali neki cilj ono da budete veći, masivniji ili čisto onako? Ovo pitam jer meni malo dosadilo dizanje tegova, nemam vise nikakvog napredka (ne mogu da povećam težine a i mišićna masa mi stoji u mestu tako da što sam izgradio to je to).
Što ne platiš dobrog trenera profesionalca na mjesec dana ili na par treninga, da ti objasni to što bi trebalo da znaš?

Vjerujem da možeš i sam istražiti, ali ako nisi našao do sada,
Platiti za tuđe znanje je trenutno najpametnija i najlakša opcija.
 
taj princip je sada skoro potpuno istisnuo klasično vežbanje 4 serije po x ponavljanja, zbog naučnih studija koje govore u prilog takvom stilu vežbanja.

veoma malo nedeljnih serija po grupi mišića je potrebno ako se vežba do otkaza. što istovremeno znači ređe pogađanje te grupe mišića i više vremena za oporavak, što je magična formula 👌
ljudi ne znaju da mišić raste dok se odmara od treninga a ne kada trenira..kada vidim ljude koji treniraju po 5 puta nedeljno jbt nisu normalni..ok bolje i to nego nikako..doduše i ja sam tako u mladosti ali nije imao ko da mi kaže jbg
 
Nikad u životu nisam išao u teretanu. Nisam vidio logiku u tome da ja nekome plaćam da bi dizao teret. Kad sam dizao teret, oni su plaćali meni.
Skekove sam radio samo kad sam morao. Čučnjeve i trbušnjake isto.
Mnogi u teretani i dizanju težine vide logiku. Pokušaj razumjeti njihovu.
Nije valjda da misliš su milioni ljudi ograničeni?? Stvarno me zanima.

Ne čini te posebnim što tako misliš, već neupućenim i pokazuješ svoju zatvorenost i nespremnost da razumiješ ono što mnogi razumiju.
Pa ispadaš ti malo ili glup
Ili samo lijen, pa tražiš opravdanje za ljenostvi pritome se osjećaš pametnijim od miliona i miliona ljudi
Ili nemaš para pa nalaziš opravdanje.

Ne znam, ali druže, samo sebi štetiš sa takvih ograničavajućim razmišljanjem.
 
ljudi ne znaju da mišić raste dok se odmara od treninga a ne kada trenira..kada vidim ljude koji treniraju po 5 puta nedeljno jbt nisu normalni..ok bolje i to nego nikako..doduše i ja sam tako u mladosti ali nije imao ko da mi kaže jbg



ja treniram 5x nedeljno, ali mi je tako podeljen trening da svaka mišićna grupa ima po 3, 4 dana da se oporavi.

nije bitno koliko dana treniraš, nego da ne bude ogroman volumen, tj. da se ne ulazi u 'junk' volumen. uradim 3 vežbe po 2 serije do otkaza i to je to za tu grupu mišića do sledećeg puta


evo, npr, nožni kvad dan:

hack čučanj, pendulum čučanj, po dve serije oba, i supersetujem nožnu ekstenziju sa sissy čučnjem, i aj kućama.
 
ja treniram 5x nedeljno, ali mi je tako podeljen trening da svaka mišićna grupa ima po 3, 4 dana da se oporavi.

nije bitno koliko dana treniraš, nego da ne bude ogroman volumen, tj. da se ne ulazi u 'junk' volumen. uradim 3 vežbe po 2 serije do otkaza i to je to za tu grupu mišića do sledećeg puta


evo, npr, nožni kvad dan:

hack čučanj, pendulum čučanj, po dve serije oba, i supersetujem nožnu ekstenziju sa sissy čučnjem, i aj kućama.
ok.. može tako.. mislio sam ono kada radiš npr grudi biceps pon pa opet sreda pa i petak.. a masa vežba tako.. ako radim grudi tri puta nedeljno napredovaće..
 
preporučujem ti program ovog bildera, Mike Mentzer
nađi ga na tik toku ili pročitaj nešto o njegovoj filozofiji treninga bez hemije i bez svakodnevnog za jebavanja po teretni od po sat, sat i po, dva..
vežbaš dva ili tri puta nedeljno po 45 min.. ja npr odradim trening za pola sata do 45 min..vežbam utorak: grudi,leđa, sreda: ramena ruke, subota noge,stomak.. doduše pijem kreatin i protein svakog dana

Pogledajte prilog 1462749
Mnogi Weider-ovi sampioni su umrli u naponu snage i karijere, medu njima su i braca Mentzer.
Njegova aktualizacija u zadnjih godinu dana mi nije jasna.
Ne bih da ga omalovazavam, naprotiv, ali ipak....
Ako se ne varam kreatinska kura je ciklicna postepeno se povecava zatim se smanjuje do pocetne kolicine posle koje se pravi pauza u suprotnom je kontraproduktivna.
Cak i suplementi poput proteina i aminokiselina daju kratkorocni efekat za razliku od prirodnih.
Nakon prestanka njihove konzumacije i treninga telo brzo gubi stecenu masu samim time i snagu.
 
kakva uvrnuta logika, pa nije dizanje tereta kazna ili usluga za drugoga pa da te neko plaća, već usluga koju činiš sebi, i jedna od najboljih dugoročnih investicija u zdravlje

zašto bi te neko plaćao ako stvaraš vrednost za sebe
Pa eto, nevjerojatno, ali plaćali su mi da dižem teret. I to neloše.
Mnogi u teretani i dizanju težine vide logiku. Pokušaj razumjeti njihovu.
Nije valjda da misliš su milioni ljudi ograničeni?? Stvarno me zanima.

Ne čini te posebnim što tako misliš, već neupućenim i pokazuješ svoju zatvorenost i nespremnost da razumiješ ono što mnogi razumiju.
Pa ispadaš ti malo ili glup
Ili samo lijen, pa tražiš opravdanje za ljenostvi pritome se osjećaš pametnijim od miliona i miliona ljudi
Ili nemaš para pa nalaziš opravdanje.

Ne znam, ali druže, samo sebi štetiš sa takvih ograničavajućim razmišljanjem.
Nisam ni rekao da sam poseban. Ne znam od kuda si to zaključio.
Ne poznaješ me, ali znaš da sam lijen jer ne dižem tegobe.
Mislim da nisam ja taj koji je glup, lijen i siromašan
 
Dakle ima li vas koji nikad niste išli u teretanu niti radili neke malo teže vežbe (sklekovi, zgibovi) i ako ste radili sve to, da li ste imali neki cilj ono da budete veći, masivniji ili čisto onako? Ovo pitam jer meni malo dosadilo dizanje tegova, nemam vise nikakvog napredka (ne mogu da povećam težine a i mišićna masa mi stoji u mestu tako da što sam izgradio to je to).
Из личног искуства могу да кажем следеће:

Вежбе снаге, кондиције и издржљивости, уз нормалну и природну исхрану, могу да иду до одређене границе, која се огледа у броју понављања, серија и оптерећења. Када се та граница досегне, за даљи напредак је потребан већи унос материја које поспешују раст мишића. Пошто кроз исхрану човек не може да унесе енормно велике количине тих материја, мора да се пређе на хемију.

За мене, хемија је све што није храна, односно од протеина у праху до анаболика. Прво шта људи узму је протеин у праху, који мешају са млеком, стављају га у тесто, праве шејкове итд. Протеин омогућава даљи раст, али исто тако до одређене границе, када мораш да узмеш нешто следеће, а као што ти је већина чланова форума рекло, на крају завршиш на инјекцијама стероида.

Ја никада нисам користио хемију и стао сам када сам досегао готово максимум који се може досегнути уз природну исхрану.
 
Mnogi Weider-ovi sampioni su umrli u naponu snage i karijere, medu njima su i braca Mentzer.
Njegova aktualizacija u zadnjih godinu dana mi nije jasna.
Ne bih da ga omalovazavam, naprotiv, ali ipak....
Ako se ne varam kreatinska kura je ciklicna postepeno se povecava zatim se smanjuje do pocetne kolicine posle koje se pravi pauza u suprotnom je kontraproduktivna.
Cak i suplementi poput proteina i aminokiselina daju kratkorocni efekat za razliku od prirodnih.
Nakon prestanka njihove konzumacije i treninga telo brzo gubi stecenu masu samim time i snagu.


velika količina netačnosti na malom mestu


kreatin se može 'puniti' prvih nekoliko dana da se brže postigne saturacija, posle može da se nastavi regularno uzimanje od po 3-10 grama po danu. nema potrebe ni za kakvim pauzama


proteini u vidu suplemenata ne daju ništa kratkoročniji efekat od proteina iz hrane iz razloga što su proteini jedini makronutrijent koga telo ne može da stornira i napravi rezerve. što si uzeo za jedan dan, to ti je, neće se prebaciti u sledeći dan. za razliku od ugljenih hidrata i masnoća koji drže rezerve, proteini se moraju unositi svaki dan u dovoljnim količinama (60 gr za očuvanje zdravlja, ~2-2.5 gr po kg telesne mase za izgradnju mišića)

a da li je uzet iz hrane ili iz suplemenata je potpuno nebitno, osim dijetetskim puritancima, jer se iz suplemenata ionako može uzeti samo jedan deo potrebne dnevne količine. niko neće uneti 140 grama iz suplemenata. osim ako nije na ekstremnom dijetetskom režimu, a čak i tad ne bi bilo neke velike štete ako je profil aminokiselina tog proteina kompletan.


takođe, telo ne gubi brzo snagu i m. masu ako se prestane sa suplemetacijom proteina a nastavi sa jedenjem proteina, wtf 😬 telo jako teško pušta mišićnu masu da propadne, budući da je proces izgradnje bio mukotrpan i da mišićna masa bukvalno osiguranje u slučaju opasnosti.
potrebni su meseci bez ikakvog kretanja (ali baš ikakvog, ležanje u krevetu u gipsu otprilike) da mišićna masa propadne. u studijama je dokazano da je 3x30 min joge nedeljne dovoljno da očuva mišićnu masu u periodima kada se ne radi težinski trening. toliko je teško izgubiti mišiće.



iskreno, nekad nije loše paralelno uz vežbanjem sesti malo uz knjigu i naučiti nešto
 
Poslednja izmena:
Mnogi Weider-ovi sampioni su umrli u naponu snage i karijere, medu njima su i braca Mentzer.


vrlo je prosto za razumeti, neki ljudi intenzitet treninga, osim za rast mišića, koriste kao zamenu za psihoterapiju. treba im što više arlaukanja i fizičkog uništavanja da bi nadjačali unutrašnji glas u njegovim ruminacijama



njegov metod treniranja jeste naučno ispravan, ali ovako stilski je za lečenje
 
Nakon godinu dana odlaska u teretanu mogu da kažem da je određena definicija primetna ali mi fali još mase. Jedem proteinsku hranu i uzimam whey protein. U principu, za mene je ovo trka na duge staze. Planiram da godinama odlazim u teretanu i zato se ne opterećujem masom...za sada.
Ne znam kakva ti je ishrana?
Ili si ektomorf, slabo nabacuješ masu, ili pogrešno i nedovoljno treniraš. Nema trećeg ako dobro jedeš. Ektomorfima treba mnogo veći trud da nabace mišićnu masu ali prednost zato što im se slabo lepi salo i masnoća
 
Nakon godinu dana odlaska u teretanu mogu da kažem da je određena definicija primetna ali mi fali još mase. Jedem proteinsku hranu i uzimam whey protein. U principu, za mene je ovo trka na duge staze. Planiram da godinama odlazim u teretanu i zato se ne opterećujem masom...za sada.
Ne znam kakva ti je ishrana?
Ma jedem sta dovatim, nikad nisam puno pazio iako sam ranije (tj u pocetku kad sam brzo napredovao bio fokusiran na proteinsku hranu i dosta ugljenih hidrata). Sad se nes razmisljam, kako da,, prirodno,, probijem granicu u nekim vezbama recimo da povecam kilazu na lat masini (prednji lat radim sa 110 kg 6-8 puta, zadnji isto, mzd mogu cak i 10, veslanje sa 115 kg isto oko 6-8 puta), pa se pitam da li mogu prirodno jos da jacam bez suplemenata? 🤔
 
Pa eto, nevjerojatno, ali plaćali su mi da dižem teret. I to neloše.

Nisam ni rekao da sam poseban. Ne znam od kuda si to zaključio.
Ne poznaješ me, ali znaš da sam lijen jer ne dižem tegobe.
Mislim da nisam ja taj koji je glup, lijen i siromašan
Ne mislim ništa, zaista.
Samo sam ti dobronamjerno pokušala ukazati na propust u razmišljanju iz moje perspektive i na osovu tvog komentara.
Ali upravu si, ipak ne znam sta ti radis. Mozda ti ne treba nista i ne mozes podzati od umora od posla.
 
velika količina netačnosti na malom mestu


kreatin se može 'puniti' prvih nekoliko dana da se brže postigne saturacija, posle može da se nastavi regularno uzimanje od po 3-10 grama po danu. nema potrebe ni za kakvim pauzama


proteini u vidu suplemenata ne daju ništa kratkoročniji efekat od proteina iz hrane iz razloga što su proteini jedini makronutrijent koga telo ne može da stornira i napravi rezerve. što si uzeo za jedan dan, to ti je, neće se prebaciti u sledeći dan. za razliku od ugljenih hidrata i masnoća koji drže rezerve, proteini se moraju unositi svaki dan u dovoljnim količinama (60 gr za očuvanje zdravlja, ~2-2.5 gr po kg telesne mase za izgradnju mišića)

a da li je uzet iz hrane ili iz suplemenata je potpuno nebitno, osim dijetetskim puritancima, jer se iz suplemenata ionako može uzeti samo jedan deo potrebne dnevne količine. niko neće uneti 140 grama iz suplemenata. osim ako nije na ekstremnom dijetetskom režimu, a čak i tad ne bi bilo neke velike štete ako je profil aminokiselina tog proteina kompletan.


takođe, telo ne gubi brzo snagu i m. masu ako se prestane sa suplemetacijom proteina a nastavi sa jedenjem proteina, wtf 😬 telo jako teško pušta mišićnu masu da propadne, budući da je proces izgradnje bio mukotrpan i da mišićna masa bukvalno osiguranje u slučaju opasnosti.
potrebni su meseci bez ikakvog kretanja (ali baš ikakvog, ležanje u krevetu u gipsu otprilike) da mišićna masa propadne. u studijama je dokazano da je 3x30 min joge nedeljne dovoljno da očuva mišićnu masu u periodima kada se ne radi težinski trening. toliko je teško izgubiti mišiće.



iskreno, nekad nije loše paralelno uz vežbanjem sesti malo uz knjigu i naučiti nešto
Da skratimo teorija je davno savladana, pre popularizacije i masovne pojave teretana u kojoj vam iz komercijalnih svrha promovisu upotrebu suplemenata na zalost i anabolika.
Svedok sam svega sto sam izneo, poznajem osobe koje su bile, neke ostale u tom svetu pre tvog rodenja i njihovu transformaciju.

Prevedeno oni koji nisu koristili suplemente posedovali su manju masu, ali su je nakon vezbanja duze zadrzali cak i upoznim godinama ostali misicavi, normalno ostali su fizicki aktivni u drugim oblastima, za razliku od prvih.

Osnova treninga mi je bila Karate, prvenstveno kao vestina. Sa tegovima sam se upoznao trenirajuci sa dizacima tegova, ucio sam od najboljeg/ih coveka koji je stvorio mnoge sampione i trenirao sportiste svih profila.
 
Nakon godinu dana odlaska u teretanu mogu da kažem da je određena definicija primetna ali mi fali još mase. Jedem proteinsku hranu i uzimam whey protein. U principu, za mene je ovo trka na duge staze. Planiram da godinama odlazim u teretanu i zato se ne opterećujem masom...za sada.
Ne znam kakva ti je ishrana?
Protivnik sam upotrebe "hemije", ali ako je zelis koristiti prvo moras "ispucati" svoj maksimum bez nje kako bi sa njom postigaosl podigao nivo.
To nije moje pametovanje vec pravilo koje ce ti svaki kvalitetni trener, instruktor potvrditi.
 
Ne mislim ništa, zaista.
Samo sam ti dobronamjerno pokušala ukazati na propust u razmišljanju iz moje perspektive i na osovu tvog komentara.
Ali upravu si, ipak ne znam sta ti radis. Mozda ti ne treba nista i ne mozes podzati od umora od posla.
Ako ne misliš ništa onda nemoj pisati stvari o ljudima na osnovu 2 posta.
Pokušaj shvatiti da postoje ljudi koji ne žele davati novce da bi podizali tegove, i koji ne žele biti okruženi ljudima koji se 15 min gledaju u ogledalo i napinju mišiće.
Kao što rekoh, svaki 4.-5. park ima sprave za vježbanje i ne moraš platiti ništa. I inače, ako trčim 4 puta tjedno, zašto je to lošije od podizanja tereta. Osim što je besplatno?
 
Nije mi jasno zašto se ljudi uhvate za bodibilding sistem vežbanja, kad trening snage pravi realnu hipertrofiju i snagu
Odgovor je jednostavan komercijalizacija, fensi teretane, suplementi itd. Razvoj misica koji se vide koji su pozeljni, bicepsi grudi... sto pre nemaju vremena.
Sistemi od kojih si im jedan objasnio nisu privlacni.
 
Protivnik sam upotrebe "hemije", ali ako je zelis koristiti prvo moras "ispucati" svoj maksimum bez nje kako bi sa njom postigaosl podigao nivo.
To nije moje pametovanje vec pravilo koje ce ti svaki kvalitetni trener, instruktor potvrditi.
Whey proteine uzimam od juna, tj jedno 7-8 meseci nakon početka korišćenja teretane.
Videćemo recimo nakon 2 godine kolika će biti razlika u odnosu na prvu godinu teretane.
 
Da skratimo teorija je davno savladana, pre popularizacije i masovne pojave teretana u kojoj vam iz komercijalnih svrha promovisu upotrebu suplemenata na zalost i anabolika.
Svedok sam svega sto sam izneo, poznajem osobe koje su bile, neke ostale u tom svetu pre tvog rodenja i njihovu transformaciju.

Prevedeno oni koji nisu koristili suplemente posedovali su manju masu, ali su je nakon vezbanja duze zadrzali cak i upoznim godinama ostali misicavi, normalno ostali su fizicki aktivni u drugim oblastima, za razliku od prvih.

Osnova treninga mi je bila Karate, prvenstveno kao vestina. Sa tegovima sam se upoznao trenirajuci sa dizacima tegova, ucio sam od najboljeg/ih coveka koji je stvorio mnoge sampione i trenirao sportiste svih profila.




znači, još jedan 'video sam svojim očima' aka 'trust me bro' neargument



kad kažeš suplementi, za ime boga božijeg, napravi razliku između kreatina i proteina sa jedne strane, i steroida

tačno je da upotreba steroida, makar i samo jedan ciklus, daje benefite u sticanju i održavanju mišićne mase kasnije tokom celog života

ali stavljati kreatin i proteine u rang sa drogom... jbt, whey je surutka 😬 to je samo izolovani protein. a zamisli protein graška, ili soja, horor 😬 to je samo izolovani protein iz hrane, radi lakšeg uzimanja i manje kalorijske vrednosti.



zbog tebe takvih roditelji ne daju klincima da piju kreatin, jedan od najbezbednijih i najispitanijih suplemenata na svetu.
ne vredi ni što ga je Novak Đoković tražio u sred meča za obnovu energije, duboko je ukorenjeno u našem glupom neukom narodu da sve što je prašak = droga
 
Dakle ima li vas koji nikad niste išli u teretanu niti radili neke malo teže vežbe (sklekovi, zgibovi) i ako ste radili sve to, da li ste imali neki cilj ono da budete veći, masivniji ili čisto onako? Ovo pitam jer meni malo dosadilo dizanje tegova, nemam vise nikakvog napredka (ne mogu da povećam težine a i mišićna masa mi stoji u mestu tako da što sam izgradio to je to).
ja sa 17 godina se zaposlio u ciglani. majko mila sta je to za podlaktice od vezbi.
jeste je problem posle posla jesti na kasiku jer se tresu ruke, ali zato posle samara se vilica okretala za 90 stepeni :cool:
 

Back
Top