Quantcast

Ima pravde: ŠuNATOvcu zamrznuta sva imovina u Engleskoj!

KOLEGA IVAN

Poznat
Poruka
8.215
Gruba greška Dejli mejla
Engleske novine pobrkale Šutanovca s Gadafijevim generalom
MBS | 06. 03. 2011. - 23:57h | Foto: Dejli mejl | Komentara: 6

Engleske dnevne novine Dejli mejl su u petak oko podneva na svom sajtu gubom omaškom redakcijskog tima pobrkale našeg ministra odbrane Dragana Šutanovca sa sada zloglasnim libijskim general-majorom Abu-Bakr Junisom Džaberom. Reč je o jednom od 20 zvaničnika režima libijskog vlastodršca Moamera el Gadafija kojem su britanske vlasti zamrzle imovinu, pojačavajući time pritisak na diktatora koji već 41 godinu vlada pustinjskom državom na severu Afrike.

Internet strana Dejli mejla sa slikom Šutanovca gde joj nije bilo mesto

Pod bučnim naslovom "Britanija zamrzava imovinu 20 Gadafijevih šefova bezbednosti: dve milijarde funti van dometa libijskog diktatora i njegove vrhuške", urednici Dejli mejla su na udarnom mestu, kao glavnu ilustraciju za priču, objavili fotografiju nasmejanog ministra Dragana Šutanovca.




Kao da to nije dovoljno, engleski novinari su, da "identifikacija" bude preciznija, u potpisu ispod slike Šutanovca u prugastom odelu zaoštrili priču: "Na meti: general-major Abu-Bakr Junis Džaber je jedan od 20 libijskih zvaničnika kojima je (britanska) vlada zamrzla imovinu".



Uzrok greške se može videti kada se klikne na pomenutu sliku Šutanovca. Tada se otvara veliki prozor u kojem se prikazuje uvećana fotografija našeg ministra sa libijskim generalom, snimljena najverovatnije tokom Šutanovčeve posete Libiji početkom novembra prošle godine, u vreme kada je Libija bila mirna zemlja daleko od haosa građanskog rata.



Evo kako izgleda ta slika:


Pravi i "lažni" libijski general: Džaber i Šutanovac



Očigledno je da je kiks nastao kada je neko neobavešten iz redakcije Dejli mejla po metodu "eci-peci-pec" pogrešno kadrirao fotografiju, znajući da je jedna od osoba na njoj libijski general, ali ne i koja.



Spornu fotografiju možete i sami pogledati ovde na sajtu Dejli mejla, ukoliko je kolege iz Dejli mejla u međuvremenu ne uklone. Do trenutka zaključenja ovog teksta to nisu uradili iako su ih posetioci sajta u komentarima ispod teksta upozorili na veliku grešku.



Dejli mejl je britanski tabloid sa tradicijom dugom 115 godina. Sa oko dva miliona prodatih primeraka svakog dana, drugi je najprodavaniji britanski dnevni list, posle "Sana". Sajt Dejli mejla je najposećeniji sajt nekih novina u Britaniji i jedan je od najposećenijih njuz sajtova na svetu. Tako da ovaj kiks sa slikom Šutanovca sigurno neće proći nezapaženo.

www.blic.rs/Vesti/Politika/239815/Engleske-novine-pobrkale-Sutanovca-s-Gadafijevim-generalom

Evo originalnog britanskog linka:

http://www.dailymail.co.uk/news/art...dafis-security-chiefs-assets--2bn-limits.html

i na njemu je slika glavatog ŠuNATOvca:



Prema tome, sve crno na belo. A Englezi nikad ne lažu! :hahaha:
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.