Quantcast

Hormonalni disbalans......

X Black

Aktivan član
Poruka
1.399
TESTOSTERON 4,9 nmol/l referentne vrednosti 8.4-28.7
FSH 54,2 IU/L 1,4-18,1
LH 48,8 IU/L 1,5-9,0
PROLAKTIN 18,2 ng/ml 2,0-18,0

Trenutna terapija 250mg Testosteron Depoa na svake 3 nedelje....

P.S.Ja sam muskarac pa vi protumacite...
 
Poslednja izmena:

Gost 36589

Domaćin
Poruka
3.212
zaista se ne razumem u terapije koje propisuje endokrinolog tako da tu ne mogu nista pametno da ti kazem.
ali mogu u vezi samobodenja :)
nije uopste tako strasno kao sto se misli,i ja to radim povremeno,naravno,ne testosteronom nego najcesce lekovima protiv bolova.

jel si poceo da koristis teapiju?
 

OrangeC

Iskusan
Poruka
6.367
Шта значи кад су FSH и LH , повећани изнад референтних вредности више пута ?

X Black, које си симптоме имао па су те послали на анализу ? И ја сам отворио пре сличну тему, али су је затворли, без разлога бивши "модератори"
 

Софија

Buduća legenda
Poruka
45.069
Може свашта да значи, почев од тога да може означити неадекватан рад хипофизе и хипоталамуса (јер се ту продукују), преко тога да не функционише негативна повратна спрега која подразумева да нпр. ткиво тестиса не реагује на хормоне, па се самим тим не стварају супстанце које треба да јаве мозгу да се све одвија по плану, напротив хипофиза их продукује јер прима информацију да се те супстанце не продукује. (надам се да нисам превише запетљала :) )
И код жена и код мушкараца може означавати поремећај у плодности у смеру неплодности због хормоналног дисбаланса...али то се лечи у великом броју случајева.
 

OrangeC

Iskusan
Poruka
6.367
Може свашта да значи, почев од тога да може означити неадекватан рад хипофизе и хипоталамуса (јер се ту продукују), преко тога да не функционише негативна повратна спрега која подразумева да нпр. ткиво тестиса не реагује на хормоне, па се самим тим не стварају супстанце које треба да јаве мозгу да се све одвија по плану, напротив хипофиза их продукује јер прима информацију да се те супстанце не продукује. (надам се да нисам превише запетљала :) )
И код жена и код мушкараца може означавати поремећај у плодности у смеру неплодности због хормоналног дисбаланса...али то се лечи у великом броју случајева.
Хвала лепо. Мене не брину нерепродуктивне могуће последице, јер ионако не планирам да се репродукујем :lol:, а сумњам да бих могао и да хоћу

jedan testis mi je izvadjen,drugi zakrzljao.
Мени је са 9 година десни спуштен, и по свему судећи је атрофирао

Да ли имаш проблем са циркулацијом, са дебљином, са кочењем врата , колики ти је био пулс на прегледу... ?
 
Poslednja izmena:

PinaColada:)

Zainteresovan član
Poruka
172
Au Bozhe,to mora da je uzhasno! I ja imam hormonalni disbalans,ali far less severe! :/
Meni je povecana koncentracija zhenskih hormona te dobijam mnogo ranije nego shto je normalno,na svakih 20-24 dana,imam strashne promene raspolozhenja,znojim se kao nenormalna bez ikakvog razloga,evo sad sedim i znojim se nenormalno-hiperhidroza!
Shta da ti kazhem,najbolje je da slushash endokrinologa. Ja ti toplo preporuchujem Chigotu http://www.cigota.rs/ oni su bili spas za par ljudi koje znam i koji su imali problema za hormonskim disbalansom,vezano i sa drugim sem polnih zhlezda.
 

saki8050

Veoma poznat
Poruka
12.065
Pre svega nisam znala kako da nazovem temu, zaista. Ovako....u poslednje vreme mi se deshava da stojim u autobusu [uvek mi se u autobusu desilo] i samo odjednom ne mogu da dishem, pochnem da se tresem, imam osecjaj da cju pasti, ne vidim nishta i ne chujem i imam osecjaj da cju "baciti peglu". Takodje oblije me hladan znoj i postanem vrlo bleda. Nisam anemichna [iako lekaru kazhu da mi se telo tako ponasha :eek: imam sve simptome anemichnosti, jedino shto moja krvna slika pokazuje da nisam :) ]. Otishla sam bila kod lekarke chisto informativno, da je pitam shta je, i poshto mi se to deshava par dana pre ciklusa, ili za vreme ciklusa rekla je da je najverovatnije poremecjaj hormona i da je normalno chak i da se onesvestim :eek:. Prvi put mi se ovo desilo letos, drugi put pre mesec dana, i od tada josh 3 puta. Zhelim da pitam da li je mogucje da je ovo samo poremecjaj hormona? Pijem oligovit, i vitamin c [lekarka mi je rekla da pijem vitamine pre i za vreme ciklusa]. A zanima me i da li je mogucje da mi se ovo deshava od nedovoljno unosa vode, nedovoljno spavanja ili nizak pritisak? I mozhda je glupo pitanje, i izvinjavam se shto vas muchim, ali dosta mi je vishe da posecjujem lekare i da se svaki put chude shta mi je :neutral:
 

mali_cile

Primećen član
Poruka
625
Pre svega nisam znala kako da nazovem temu, zaista. Ovako....u poslednje vreme mi se deshava da stojim u autobusu [uvek mi se u autobusu desilo] i samo odjednom ne mogu da dishem, pochnem da se tresem, imam osecjaj da cju pasti, ne vidim nishta i ne chujem i imam osecjaj da cju "baciti peglu". Takodje oblije me hladan znoj i postanem vrlo bleda. Nisam anemichna [iako lekaru kazhu da mi se telo tako ponasha :eek: imam sve simptome anemichnosti, jedino shto moja krvna slika pokazuje da nisam :) ]. Otishla sam bila kod lekarke chisto informativno, da je pitam shta je, i poshto mi se to deshava par dana pre ciklusa, ili za vreme ciklusa rekla je da je najverovatnije poremecjaj hormona i da je normalno chak i da se onesvestim :eek:. Prvi put mi se ovo desilo letos, drugi put pre mesec dana, i od tada josh 3 puta. Zhelim da pitam da li je mogucje da je ovo samo poremecjaj hormona? Pijem oligovit, i vitamin c [lekarka mi je rekla da pijem vitamine pre i za vreme ciklusa]. A zanima me i da li je mogucje da mi se ovo deshava od nedovoljno unosa vode, nedovoljno spavanja ili nizak pritisak? I mozhda je glupo pitanje, i izvinjavam se shto vas muchim, ali dosta mi je vishe da posecjujem lekare i da se svaki put chude shta mi je :neutral:
I meni se to desilo letos par puta ili mi se desava kad dugo stojim (tipa spremam palacinke i sl). Medjutim kao ne znaju sta mi je. Neki kazu da nedovoljno unosim ugljene hidrate neki kazu da unosim malo vode neki kazu da sam klaustofobicna (kad je u pitanju bas) ali zapravo niko nema blage veze sta je to...
 

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.