Glavinjare

starolecanin

Primećen član
Poruka
852
Pozdrav svim forumasima!

Peca li neko na glavinjare? Kakvi su utisci? Kako ih vodite? Koje gramaze koristite?Koja riba najcesce dolazi?

Ja iskreno razmisljam da krenem da pecam na njih, jeftinije su mi od voblera a volim na njih da pecam. Pre par nedelje kupim novo pace, odem na reku na deo gde je nabacano kamenje da se nebi beden odronjavao kada nadodje voda, zabacim drugi put i izvadim pace bez pakte, pukla :neutral: a novaca nikada za bacanje nemam jer sam student jos uvek, tako da sam blago odlepio... Grbavim se imam po 2-3 varalice samo jer nemam uslove za vise, a kontam da za jedno pace mogu da uzmem 2-3 glavinjare i da pecam ko covek...

Mnogo pitas, ukratko... Pecamo, utisci su odlicni, love sve i svasta, najcesce grabljivice uz izuzetak mrene pa cak i nekog sarana, gramaze zavise od terena i/ili daljine na kojoj pecas, a nacina vodjenja ima vise...
Najcesce pustim da padnu na dno i onda lagano vodim po dnu zastajkujuci posle par okreta masinice na sekund-dva da se spuste pri dnu opet, i tako do obale, drugi nacin je dzigovanje, sacekas da padne i odignes recimo metar, kad padne opet, i tako ukrug, a treci bi bio lerovanje, kad se peca na sprudu, zabacis i pustis da se leruje dok ne dodje paralelno sa obalom pa privuces, sigurno ima i jos neki ali ja ove koristim!
Sto se glavinjara tice, kupujem Mr D i Drasko BEZ udica, prve su 130-140 dinara, Drasko 180 dinara, znaci za jedan prosecan vobler dodje ti bar 2-3 glavinjare, a ove PikeR sa linka sam probao i narucicu uskoro opet, takodje bez udica su 150 odnosno 200 dinara sa zveckom, dobra stvar je sto kao kod metalnih glavinjara ima vise mesta (dva) za kacenje i samim tim daje razlicitu vibraciju, krupniju za soma, stuku... i sitniju za smudja, bucova...
Pozdrav :cool: