Fitness kutak

Nisam hteo da zvuči kao da omalovažavam nekoga, naprotiv. Samo dajem ljudima realnu konstataciju da je ovo u redu za neko razmrdavanje,
👍
ali ko od ove serije vežbi oseti da ne može više ili da je gotov treba malo da poradi na kondiciji jer su ovo baš osnovne vežbe. :)
E pa ja sam osetila da je teško :huh:
Najbolje je trenirati bos, ako možeš naravno.
Ne mogu bosa plašim se za zglobove
 
👍

E pa ja sam osetila da je teško :huh:

Ne mogu bosa plašim se za zglobove

Ok je skroz da osetiš da ti je teško, ja sam u treningu od pete godine, sa nekim pauzama i pre kik boksa sam imao veću pauzu, zasitio se... Kad sam odradio prvi trening tamo koji nije bio nešto težak, ja sam se doslovno raspao. To ti je samo znak da ti telo daje signal da je na minimumu, ali dobra stvar je što će se vremenom oslobađati i moći ćeš sve više.

Udah ti obično ide na onom lakšem delu. Ako radiš trbušnjake npr, kad stežeš stomak ti je izdah, kad opuštaš udah. Kod zgibova isto, kad se spuštaš ti je udah i kad se podižeš izdah. Tako je i sa ovim vežbama. I potrudi se da ti forma bude pravilna, to ti je najbitnije, ako se kriviš ili radiš kako ne treba, to ti je duplo gore.

Što se tiče obuće, za ove vežbe koje on radi možeš i bosa, apsolutno nemaju ništa kritično. Za trčanje ti trebaju dobre patike, sve ostalo je ok.
 
Inače i cilj mi je opet 30 na Nordijskoj zato što je fenomenalna vežba za žene bukvalno svaki mišić oblikuje guzu, leđa, ruke, grudi noge ma sve u jedan
a osećala sam se ko bog kad odradim (patim sad za tim vremenom)
 
Hvala puno @Araon
Odlični saveti.
Izvodim pravilno sećam se iz teretane pre 3 godine svih uputstava
Al disanje ni tad nisam savladala, i kad brzo hodam posle 40 min boli me dijafragma

Nema na čemu.

Pitaj šta god treba. :)

Možda ti i želudac nije na mestu pa podiže dijafragmu, ali to je već druga tema.

Suština je da ako ne dišeš i nisi opuštena ti si u fazi "bori se ili umri" i telo ti je u grču, stresu, tako nećeš uraditi ništa. Samo polako, udah na lakšem i izdah na težem delu.

Znam, znam kako ide sve bolje tad u teretani mogla 5 min na nordijsko ski spravi, za 2 meseca mogla 30 min
Samo da prođem ovu demotivišuću fazu, odlučna sam ako ništa drugo

Samo je bitno početi i shvatiti da se ne trenira kad si raspoložen za to, već da je to navika i upornost. Ako treniraš samo kad si raspoložen neće to potrajati. :)
 
Nema na čemu.

Pitaj šta god treba. :)

Možda ti i želudac nije na mestu pa podiže dijafragmu, ali to je već druga tema.

Suština je da ako ne dišeš i nisi opuštena ti si u fazi "bori se ili umri" i telo ti je u grču, stresu, tako nećeš uraditi ništa. Samo polako, udah na lakšem i izdah na težem delu.



Samo je bitno početi i shvatiti da se ne trenira kad si raspoložen za to, već da je to navika i upornost. Ako treniraš samo kad si raspoložen neće to potrajati. :)
Jaooo🥰
Ček sad opet da odradim a sad da ne zabušavam, a ti da me pohvališ
Važi?
 
Znaš šta je odmaknuti mi laktovi samo njih primaknem malo više
(domišljata neo) :zkez:

Laktovi treba da ti budu u poziciji skleka ali uskog :)

Ma zavisi. Ameri/kickboxeri su smatrali low kick kukavickim, tetkastim nacinom borbe. Ispod casti, bla bla. Nakon ovoga su to uveli u obavezan repertoar.

MT je tamo brutalan. Imaju onaj trokut turnir jednom godisnje Tajland, Burma, Laos... uvek mrtvih na kraju.

Pa, kad pogledaš kako im izgledaju drilovi, nije ni čudo ljudi se gule po cevanicama da ne osećaju noge... To su kasapi bukvalno laktovima i nogama.
 

Back
Top