- Poruka
- 88.153
U Japanu, formalno obrazovanje počinje bez ispita do četvrtog razreda, oko 10. godine. Tokom prve tri godine fokus je na podučavanju dobrog ponašanja i izgradnji snažnog karaktera.
Japanski edukatori daju prioritet društvenim veštinama i ličnom razvoju u odnosu na akademsko testiranje, verujući da je negovanje vrednosti na samom početku neophodno. Ovaj pristup pomaže deci da razviju poštovanje, empatiju i timski rad pre nego što se fokusiraju na akademike.
Naglašavajući razvoj karaktera u ranim godinama, japanske škole imaju za cilj da oblikuju dobro zaokružene pojedince sa solidnom osnovom za doživotno učenje i uspeh.
Dal bi ovo moglo da prođe kod nas?
Japanski edukatori daju prioritet društvenim veštinama i ličnom razvoju u odnosu na akademsko testiranje, verujući da je negovanje vrednosti na samom početku neophodno. Ovaj pristup pomaže deci da razviju poštovanje, empatiju i timski rad pre nego što se fokusiraju na akademike.
Naglašavajući razvoj karaktera u ranim godinama, japanske škole imaju za cilj da oblikuju dobro zaokružene pojedince sa solidnom osnovom za doživotno učenje i uspeh.
Dal bi ovo moglo da prođe kod nas?