Duga veza u teen godinama

ma nikako....imala sam vezu 4 godine, od 17 do 21 i mislila sam da cemo se vencati.....moje patrijahalno vaspitanje me je gonilo na to da preozbiljno shvatam zabavljanje.....a sama rec kaze sta bi to trebalo da bude.....da mogu, pre 30 svima bih zabranila da se ozbiljno vezuju....:D

Ja sam imao nekog profesora Istorije koga je bilo teško slušati....govorio je depresivno,onespokojavajuće, gasio je nadu u bolje sutra, pominjao je razloge propasti Rimskog carstva, povlačio paralelu sa situacijom u tadašnjoj Srbiji, pričao kako smo najgora generacija, i kako je istorija učiteljica života...Bilo je to 1992 godine.
Takođe je govorio da , upravo tada,(16 god) treba da se ženimo, da smo tada najači, i da samo gubimo vreme...
Mi smo mislili da svi slatkiši sveta stoje na putu ispred nas, da još mnogo toga imamo i trebamo da probamo, da je svaka obaveza okov koji nas drži dalje od tih slatkiša, da je profa pijan i izlapeo, lažov i gluperda...
Ništa o životu nismo znali,a slatko vino mladosti smo više prosuli nego što smo popili...sve tražeći nešto lepše i slađe,tuđu čašu, tuđi komad,jureći za kratkim užitcima koje nismo stizali...A, nastavnica srpskog je govorila: " Ništa od vas, nit' šta učite, nit' šta jebet.e, samo kradete dobrom Bogu dane"

Da li mislite da je tada pogresno vreme za dugu vezu? Ono, bas dugu, u smislu 3-4 godine... Kao, to je vreme za zezanje i taj fazon. Ako ste protiv, navedite razloge.

Nije pogresno,zbog cega bi bilo pogresno?nema to veze sa godinama,vec sa zreloscu,jer ima nas raznih..neko je spreman za dugu vezu i u takvoj se oseca ispunjen sa 19.,a neko ne moze da se "smiri" ni sa 35. ...Nemoj da obracas na to toliko..Bitno je da je tebi lepo u toj vezi.Ja sam uvek za to da je ta veza kvalitetna,a ne toliko koliko je kvantitativno trajala.