Quantcast

Dizajn u Srbiji

mario80

Elita
Poruka
20.082
Ne znam ni kako da nazovem temu ali... Imamo i mi naše dizajnere koji nešto rade.. Kako to biva, niko ih ne hebe ni tri posto na ovim prostorima pa oni traže sreću negde u belom svetu... Evo baš skoro mi je zapalo za oko jedno idejno rešenje našeg dizajnera.

Sigurno imamo i mi nešto lepo da ponudimo:

mario80

Elita
Poruka
20.082
Svojevremeno sam imao u srednjoj skoli profesora koji je lupom gledao da nadje nešto da je izašlo na štampaču kako bi poništio rad. Znači fontovi slova koji su morali ručno da se napišu a mi smo štampali draft i posle prelazili olovkom ili rapidografom... Jezivo iskustvo jednog 60togodišnjaka koji nam je ispirao umove sa kojekakvim rajspederima, qrcima i palcima do poslednjeg daha :lol:

Na akademiji sam gledao profesore koji nisu znali engleski jezik a kamoli da izgovore program u kome je radjeno :lol:

A najcrnje mi je bilo što sam bio oštećen na diplomskom jer nisam hteo da donesem TO što je on video u 3D maxu da sam napravio :hahaha: Sve se tako brzo izdešavalo da sam ja tek kroz par meseci skapirao problem.
Jad i beda i mislim da je danas ista situacija :rumenko:

Sva vrata su zatvorena novom dizajnu u Srbiji i savetujem mladima da traze srecu samo preko. Postoje strani sajtovi kao shrto je frilenser sa berzama poslova ali i tu treba biti jako mudar i organizovan.

Poslednja izmena:

gost 114587

Elita
Poruka
23.801
ja sam u arhitektonskoj imala biologiju ( :eek: ), informatika nam se sastojala od zezalica na racunaru "tim 011" ( :rotf: ), na geodeziji nismo nikad videli kako izgledaju aparati ali smo morali da ucimo kako se montiraju i kako rade...
propast cime uce generacije buducih dizajnera i arhitekata. da ne spominjem to, da starije kolege jednom u 3-4 godine obidju milanski sajam namestaja, prekopiraju sve sto se kopirati da, te onda to plasiraju na domacem trzistu narednih par godina.