Dinkić birao da bude ministar ili robijaš

Добро дошли

Buduća legenda
Poruka
27.854
Od vlade SNS-SPS-URS ne očekujem baš ništa, osim da Ilić magistar Velimir „dokraducne“ ono što već nije „pokraduckao“. Od URS očekujem da „doursa“ ono što već nije „ursao“. Očekujem da se doradi scenario uništenja, koji smo odavno već videli - kaže za Danas Nenad Čanak, predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine, koji je posebno kritičan prema lideru URS, ocenjujući da je Mlađan Dinkić posle majskih izbora „mogao da bira - ministar ili robijaš„.
LSV je ušla u Vladu Vojvodine. Na čemu ćete insistirati?-
Insistiraćemo, pre svega, na zaštiti građana Vojvodine i povećanju stepena autonomije Pokrajine i izmeni Ustava Srbije. Suočeni smo s potiranjem suvereniteta Vojvodine i neverovatnim licemerjem Ustavnog suda Srbije, koji je proglasio neustavnim odredbe Zakona o nadležnostima Vojvodine. USS je, onog trenutka kada mu se učinilo da vlada formiraju oni koji je trebalo da budu zabranjeni još 6. oktobra 2000, pohitao da dokrajči poslednji trag otpora svemu tome, a to je AP Vojvodina. Sve što je USS uradio, a pritom nije primetio da je Ustav uspešno kršen otkada je donet, jer budžet Vojvodine nikada nije bio sedam odsto državnog budžeta, jasno pokazuje njegovu kredibilnost.
Šta očekujete od vlade SNS-SPS-URS?
- Ne očekujem baš ništa, osim da Ilić magistar Velimir „dokraducne“ ono što već nije „pokraduckao“. Od URS očekujem da „doursa“ ono što već nije „ursao“, da se doradi scenario uništenja koji smo već videli odavno. Dinkić je mogao da bira - ministar ili robijaš. Potpuno je jasno sada da je program URS praktično borba da se ostane na vlasti i da se ne ode u zatvor. To je njihov i ekonomski i politički program. Da je u ovoj zemlji napravljena lustracija, ta vlada bi mogla da se napravi samo u Zabeli. Najkrivlji za to su oni koji su pravili nekakvo pomirenje između DS i SPS.
http://www.danas.rs/danasrs/politik...e_ministar_ili_robijas.56.html?news_id=244206
************************************

Ако је и од Чанка , превише је!
Он може да ,,веша'' по Београду, да гази натписе РТС, да црта карте самосталне Војводине, да вози мотор по тротоарима и трговима, да провоцира, да мрзи, да клевета, да ......Њему је допуштено све као размаженом детету.
Дал' ће се наћи једног дана неко ко ће га зауставити. Или они које безобзирно клевета, укључујући и дражаву Србију, имају толико ,,путера на глави'' па не смеју да га туже и једном зауставе те његове ,,мудролије''. А ред би био.
 
Od vlade SNS-SPS-URS ne očekujem baš ništa, osim da Ilić magistar Velimir „dokraducne“ ono što već nije „pokraduckao“. Od URS očekujem da „doursa“ ono što već nije „ursao“. Očekujem da se doradi scenario uništenja, koji smo odavno već videli - kaže za Danas Nenad Čanak, predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine, koji je posebno kritičan prema lideru URS, ocenjujući da je Mlađan Dinkić posle majskih izbora „mogao da bira - ministar ili robijaš„.
LSV je ušla u Vladu Vojvodine. Na čemu ćete insistirati?-
Insistiraćemo, pre svega, na zaštiti građana Vojvodine i povećanju stepena autonomije Pokrajine i izmeni Ustava Srbije. Suočeni smo s potiranjem suvereniteta Vojvodine i neverovatnim licemerjem Ustavnog suda Srbije, koji je proglasio neustavnim odredbe Zakona o nadležnostima Vojvodine. USS je, onog trenutka kada mu se učinilo da vlada formiraju oni koji je trebalo da budu zabranjeni još 6. oktobra 2000, pohitao da dokrajči poslednji trag otpora svemu tome, a to je AP Vojvodina. Sve što je USS uradio, a pritom nije primetio da je Ustav uspešno kršen otkada je donet, jer budžet Vojvodine nikada nije bio sedam odsto državnog budžeta, jasno pokazuje njegovu kredibilnost.
Šta očekujete od vlade SNS-SPS-URS?
- Ne očekujem baš ništa, osim da Ilić magistar Velimir „dokraducne“ ono što već nije „pokraduckao“. Od URS očekujem da „doursa“ ono što već nije „ursao“, da se doradi scenario uništenja koji smo već videli odavno. Dinkić je mogao da bira - ministar ili robijaš. Potpuno je jasno sada da je program URS praktično borba da se ostane na vlasti i da se ne ode u zatvor. To je njihov i ekonomski i politički program. Da je u ovoj zemlji napravljena lustracija, ta vlada bi mogla da se napravi samo u Zabeli. Najkrivlji za to su oni koji su pravili nekakvo pomirenje između DS i SPS.
http://www.danas.rs/danasrs/politik...e_ministar_ili_robijas.56.html?news_id=244206
************************************

Ако је и од Чанка , превише је!
Он може да ,,веша'' по Београду, да гази натписе РТС, да црта карте самосталне Војводине, да вози мотор по тротоарима и трговима, да провоцира, да мрзи, да клевета, да ......Њему је допуштено све као размаженом детету.
Дал' ће се наћи једног дана неко ко ће га зауставити. Или они које безобзирно клевета, укључујући и дражаву Србију, имају толико ,,путера на глави'' па не смеју да га туже и једном зауставе те његове ,,мудролије''. А ред би био.

Ја мислим да је крајње време да се ЈАВНО И ЗВАНИЧНО ОБЈАВИ КОЛИКО АП ВОЈВОДИНА ПУНИ БУЏЕТ И КОЛИКО ИЗ БУЏЕТА ТРОШИ НОВЦА --- и да ако им се било шта закида ТО МОРА ДА СЕ НАМИРИ... апсолутно више нисам спреман да трпим свињарије овог пречанског крмка... и наравно да се обухвате апсолутно СВИ ПРИЛИВИ СРЕДСТАВА и СВИ ТРОШКОВИ НА АП ВОЈВОДИНУ......
 
Poslednja izmena:
uh
Od vlade SNS-SPS-URS ne očekujem baš ništa, osim da Ilić magistar Velimir „dokraducne“ ono što već nije „pokraduckao“. Od URS očekujem da „doursa“ ono što već nije „ursao“. Očekujem da se doradi scenario uništenja, koji smo odavno već videli - kaže za Danas Nenad Čanak, predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine, koji je posebno kritičan prema lideru URS, ocenjujući da je Mlađan Dinkić posle majskih izbora „mogao da bira - ministar ili robijaš„.
LSV je ušla u Vladu Vojvodine. Na čemu ćete insistirati?-
Insistiraćemo, pre svega, na zaštiti građana Vojvodine i povećanju stepena autonomije Pokrajine i izmeni Ustava Srbije. Suočeni smo s potiranjem suvereniteta Vojvodine i neverovatnim licemerjem Ustavnog suda Srbije, koji je proglasio neustavnim odredbe Zakona o nadležnostima Vojvodine. USS je, onog trenutka kada mu se učinilo da vlada formiraju oni koji je trebalo da budu zabranjeni još 6. oktobra 2000, pohitao da dokrajči poslednji trag otpora svemu tome, a to je AP Vojvodina. Sve što je USS uradio, a pritom nije primetio da je Ustav uspešno kršen otkada je donet, jer budžet Vojvodine nikada nije bio sedam odsto državnog budžeta, jasno pokazuje njegovu kredibilnost.
Šta očekujete od vlade SNS-SPS-URS?
- Ne očekujem baš ništa, osim da Ilić magistar Velimir „dokraducne“ ono što već nije „pokraduckao“. Od URS očekujem da „doursa“ ono što već nije „ursao“, da se doradi scenario uništenja koji smo već videli odavno. Dinkić je mogao da bira - ministar ili robijaš. Potpuno je jasno sada da je program URS praktično borba da se ostane na vlasti i da se ne ode u zatvor. To je njihov i ekonomski i politički program. Da je u ovoj zemlji napravljena lustracija, ta vlada bi mogla da se napravi samo u Zabeli. Najkrivlji za to su oni koji su pravili nekakvo pomirenje između DS i SPS.
http://www.danas.rs/danasrs/politik...e_ministar_ili_robijas.56.html?news_id=244206
************************************

Ако је и од Чанка , превише је!
Он може да ,,веша'' по Београду, да гази натписе РТС, да црта карте самосталне Војводине, да вози мотор по тротоарима и трговима, да провоцира, да мрзи, да клевета, да ......Њему је допуштено све као размаженом детету.
Дал' ће се наћи једног дана неко ко ће га зауставити. Или они које безобзирно клевета, укључујући и дражаву Србију, имају толико ,,путера на глави'' па не смеју да га туже и једном зауставе те његове ,,мудролије''. А ред би био.

Čekaj, jel ti to sad braniš Dinkića?:huh:
 
uh

Čekaj, jel ti to sad braniš Dinkića?:huh:

Наравно да НЕ БРАНИМ Динкића, далеко од тога - али ово ђубре Чанак је ПОСЛЕДЊА ОСОБА НА ПЛАНЕТИ која сме да га прозива - јер је од 2000. године СВАКЕ ГОДИНЕ ДО ДАНАС БИО СА ЊИМ У КОАЛИЦИЈИ И ГЛАСАО ЗА СВЕ СВИЊАРИЈЕ МЛАЂАНА ДИНКИЋА..........

Читао сам Споразум који је потписала нова Влада и потпуно је јасно да ни један министар неће моћи самостално да прави глупости у ресору који води - зато мислим да ће овог пута Динкић бити користан... тј. надам се...
 
Наравно да НЕ БРАНИМ Динкића, далеко од тога - али ово ђубре Чанак је ПОСЛЕДЊА ОСОБА НА ПЛАНЕТИ која сме да га прозива - јер је од 2000. године СВАКЕ ГОДИНЕ ДО ДАНАС БИО СА ЊИМ У КОАЛИЦИЈИ И ГЛАСАО ЗА СВЕ СВИЊАРИЈЕ МЛАЂАНА ДИНКИЋА..........

Читао сам Споразум који је потписала нова Влада и потпуно је јасно да ни један министар неће моћи самостално да прави глупости у ресору који води - зато мислим да ће овог пута Динкић бити користан... тј. надам се...

Ah da... Čuveni sporazum...

sporazum.jpg
 
UhČekaj, jel ti to sad braniš Dinkića?

Наравно да НЕ БРАНИМ Динкића, далеко од тога - али ово ђубре Чанак је ПОСЛЕДЊА ОСОБА НА ПЛАНЕТИ која сме да га прозива - јер је од 2000. године СВАКЕ ГОДИНЕ ДО ДАНАС БИО СА ЊИМ У КОАЛИЦИЈИ И ГЛАСАО ЗА СВЕ СВИЊАРИЈЕ МЛАЂАНА ДИНКИЋА..........
Читао сам Споразум који је потписала нова Влада и потпуно је јасно да ни један министар неће моћи самостално да прави глупости у ресору који води - зато мислим да ће овог пута Динкић бити користан... тј. надам се...

Питање је било упућено мени а eremita; је то лепо сложио у одговор и ја немам шта да одузмем.
Али имам да додам: обојицу бих волео да видим иза решетака!
 
Ali ovo je toliko neobiljno, da je moram da se nasmejem...

"Читао сам Споразум који је потписала нова Влада и потпуно је јасно да ни један министар неће моћи самостално да прави глупости у ресору који води - зато мислим да ће овог пута Динкић бити користан... тј. надам се..."
 
Ali ovo je toliko neobiljno, da je moram da se nasmejem...

"Читао сам Споразум који је потписала нова Влада и потпуно је јасно да ни један министар неће моћи самостално да прави глупости у ресору који води - зато мислим да ће овог пута Динкић бити користан... тј. надам се..."

Цео текст С П О Р А З У М А о заједничким политичким циљевима СНС-СПС+ПУПС+НС-УР

Цео текст С П О Р А З У М А о заједничким политичким циљевима СНС-СПС+ПУПС+НС-УРС…

11 јул 2012, ФБР- Н. Панајотовић
——————–
Свесни тежине ситуације у којој се налази Република Србија и чврсто опредељени за спровођење свеобухватних друштвених реформи које су предуслов даљег развоја и напретка наше отаџбине као и потребе постизања широког консензуса политичких и свих других друштвених чинилаца, а у циљу формирања скупштинске већине из које ће настати будућа Влада Републике Србије, дана 10. јула 2012. године
1. Српска напредна странка, коју заступа: Александар Вучић;
2. Социјалистичка партија Србије, коју заступа: Ивица Дачић;
Партија уједињених пензионера Србије, коју заступа: др Јован Кркобабић;
Јединствена Србија, коју заступа: Драган Марковић;
3. Уједињени региони Србије, које заступа Млађан Динкић,

закључују

С П О Р А З У М
о заједничком политичким циљевима


ПОЛИТИЧКИ ЦИЉЕВИ
Стране потписнице сагласно констатују да ће у свом будућем политичком деловању остваривати заједничке политичке циљеве који се тичу вођења Републике Србије, од којих су најзначајнији садржани у следећим областима:

1. ДРЖАВНА ПОЛИТИКА
2. ЕКОНОМСКА И СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА
3. ПРАВНА ДРЖАВА И ВЛАДАВИНА ПРАВА
4. БОРБА ПРОТИВ КОРУПЦИЈЕ И КРИМИНАЛА
5. РЕФОРМА ДРЖАВНЕ УПРАВЕ
6. ПРОФЕСИОНАЛИЗАЦИЈА УПРАВЉАЊА ЈАВНИМ ПРЕДУЗЕЋИМА
7. ДЕЦЕНТРАЛИЗАЦИЈА И РЕГИОНАЛНИ РАЗВОЈ
8. ЗДРАВСТВО, ОБРАЗОВАЊЕ И НАУКА
9. СЛОБОДА МЕДИЈА


1. ДРЖАВНА ПОЛИТИКА


1. Убрзање процеса европских интеграција уз максималне напоре за добијање датума за отпочињање преговора са ЕУ. Стране потписнице су сагласне да преговори о приступању Европској унији почну што пре, јер Србија жели да буде њен део.
Стране потписнице сагласне су да спроведу неопходне системске реформе и испуне критеријуме које је успоставио Европски савет у Копенхагену и процес стабилизације и придруживања.
Главни елементи реформи су: успостављање тржишне економије која функционише, постизање макроекономске стабилности, јачање владавине права, борба против корупције и организованог криминала. Реформама су потребни закони, али више од тога потребно је применити усвојене законе и прописе и посебну пажњу обратити на владавину права.
2. Србија неће признати независност Косова. Влада Србије жели нормализацију живота свих грађана на територији Косова и Метохије. Потребно је спровести све оно што је договорено у техничком дијалогу са Приштином и наставити дијалог на политичком нивоу, уз учешће највиших државних функционера. Питање Косова и Метохије решаваћемо мирним средствима, унапређењем дијалога, уз поштовање демократских решења. У том смислу прихватићемо резултате дијалога Београда и Приштине, који је постигла претходна Влада Србије у свим досадашњим разговорима. Желимо већу одговорност у дијалогу са Европском унијом и Приштином и подизање те одговорности на виши ниво. Ово ће захтевати интензивне разговоре током одређеног временског периода, али ми смо спремни да отпочнемо са овим разговорима одмах, без предуслова, уз поштовање Устава Републике Србије. Безбедност Срба на Косову и Метохији мора бити осигурана.
Српска историјска и културна баштина, цркве и манастири морају бити посебно заштићени и обезбеђени. Влада Србије нарочито мора да ради на јачању привреде у српским срединама, али и на повратку српских прогнаника на своја огњишта.
3. Унапредићемо сарадњу са суседима, водићемо балансирану спољну политику и сарађиваћемо са свим земљама света у интересу Србије. Помирење у региону међу државама са постојећим границама, услов је за изградњу будућности. Србија у потпуности подржава европску перспективу целог региона. Залажемо се за безбедност, стабилност и добре односе међу народима Западног Балкана. Сви неспоразуми морају да буду разрешени на миран начин и у духу сарадње. У том смислу желимо добре односе са Црном Гором, Македонијом, Хрватском и Босном и Херцеговином уз узајамно поштовање суверенитета и територијалног интегритета сваке државе.
Истовремено, Влада ће се у оквиру Споразума о специјалним односима залагати за потпуно поштовање Дејтонског мировног споразума и развијати најбољу културну, економску и сваку другу сарадњу са Републиком Српском.



2. ЕКОНОМСКА И СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА

I- ЕКОНОМСКА ПОЛИТИКА
Неопходне су хитне мере за смањење буџетског дефицита. Овај програм мера биће донет до краја септембра, након сагледавања стварног стања у буџету, свеобухватне анализе и озбиљних консултација са привредницима, синдикатима и стручном јавношћу. С једне стране, мере морају бити радикалне у правцу смањивања бирократије и елиминисања непотребних трошкова државе, а с друге стране, социјално одговорне у погледу заштите најугроженијих слојева становништва.
Влада Србије наставиће разговоре са Међународним монетарним фондом и Светском банком у циљу постизања макроекономске стабилности и одрживог привредног развоја.
1. Програм фискалне консолидације
Програм фискалне консолидације засниваће се, пре свега, на рационализацији и смањивању расходне стране буџета. Сви непотребни трошкови државне администрације биће елиминисани. Уместо да свако министарство има бројне и неконтролисане сопствене приходе, све расходе министарстава треба утврдити кроз законом утврђени буџетски поступак и финансирати их из једног извора – класичних пореских прихода. У октобру ћемо донети нови Закон о јавним набавкама, који ће повећати транспарентност процеса, смањити корупцију и омогућити смањивање расхода државе.
2. Нећемо замрзавати пензије и плате, али њихов раст у првој години мора бити усклађен са реалним могућностима буџета, уз уважавање принципа да раст пензија треба да прати раст плата у јавном сектору.
3. Извршићемо реформу пореског система ради његовог поједностављења. Укинућемо непотребне таксе и парафискалне намете, а преостале таксе смањити на ниво који неће кочити развој приватног предузетништва. Укинућемо све републичке намете који су уведени непореским законима. Биће укинути и непотребни локални намети и таксе.
4. Реформисаћемо систем ПДВ-а . Малим и средњим предузећима биће омогућено да ПДВ плаћају тек када наплате робу, а не када је фактуришу. Подићи ћемо цензус за обавезан улазак малих предузећа у систем ПДВ -а. На тај начин, олакшало би се пословање предузетника чије фирме имају релативно мали промет. За грађевинске фирме биће предвиђено да инвеститор одговара за ПДВ обавезу извођача радова, ако не плати извршене радове у уговореном року.


./.

 
5. Реформисаћемо политику сопствених прихода које остварују разне републичке агенције и комисије. Накнаде које оне наплаћују биће укинуте или смањене, тј. уподобљене реалним могућностима привреде, при чему ће се максимално упростити њихово администрирање.
6. Наставићемо фискалну децентрализацију. Порез на зараде и убудуће треба да остане један од кључних прихода општина и градова у којима се наплаћује. Појачаћемо контролу наменског коришћења средстава и прописати да се највећи део додатних прихода локала мора користити за капиталне инвестиције. Изменама Закона о финансирању локалне самоуправе, биће предвиђено и обавезно издвајање одговарајућих средстава локалних самоуправа за рад месних заједница, према објективним критеријумима. Тренутни статус градских општина је неодржив, јер за поверене надлежности не добијају довољно средстава из градских буџета. Ово стање ћемо променити изменама низа закона који уређују ту област.
7. Ефикасно управљање консолидованим рачуном трезора (KРТ) подразумева укључивање свих учесника КРТ-а у информациони систем за управљање финансијама (ФМИС). Прецизно ћемо дефинисати категорију учесника општег државног сектора која подразумева како буџетске кориснике, тако и институције које јесу део државне структуре, али нису финансиране из републичког буџета. Постоји више од 200 различитих институција које нису корисници буџета иако су део општег државног сектора. Трезор ће објавити свеобухватан списак свих учесника КРТ-а како би се унапредило управљање средствима, али и праћење и планирање расхода са наменских рачуна.
8. Донећемо хитни План антикризних мера за привреду, имајући у виду да је српска привреда поново у рецесији. Његова кључна ставка биће програм субвенционисаних кредита за ликвидност и инвестиције, јер он је дао веома добре резултате и значајно ублажио удар првог таласа кризе у периоду 2009-2010. године. У условима кризе, држава мора посебно да интервенише на покретању производње и инвестиција у регионима са високом стопом незапослености, у складу са буџетским могућностима.
9. Подржаћемо предузетнике кроз бесповратну помоћ и субвенционисане кредите. Посебну подршку ћемо пружити занатлијама, што подразумева и доношење модерног Закона о занатству. Важна подршка биће обезбеђена предузећима која се баве информационим технологијама и извозом услуга.
10. Обезбедићемо једнаке услове пословања за све. Променом закона биће омогућено да контролу нерегистрованих предузећа преузме Пореска управа, која има много већи потенцијал да уведе ред и спречи нелојалну конкуренцију уредним платишама пореза и доприноса.
11. По угледу на англо-саксонске земље, донећемо Закон о одговорности директора, којим ћемо предвидети строге затворске казне и вишегодишњу забрану обављања делатности за директоре фирми за које се докаже да намерно избегавају плаћања својих обавеза према добављачима, тако што смишљено изазивају банкроте својих фирми. Пресудну улогу у стварању једнаких услова за све на тржишту имаће реформа правосуђа.
12. Залагаћемо се за ефикасно кажњавање свих облика злоупотребе монопола и доминантног положаја и свих облика повреде конкуренције и за уклањање свих врста баријера за слободно пословање и улазак на тржиште. У том циљу уз помоћ ЕУ и земаља чланица повећаћемо стручне капацитете Комисије за заштиту конкуренције и организација за заштиту потрошача.

13. Приоритети енергетске и рударске политике Србије биће:
- Подизање енергетске безбедности Србије, подизањем енергетске ефикасности и инвестирањем (кроз отварање нових рудних поља, изградњу хидро и термо капацитета, улагање у обновљиве изворе енергије и дефинисање јасне политике цена и ценовних паритета),
- Развој и подизање комуналне енергетике кроз производњу и топлотне и електричне енергије у топланама и постепену измену штетних енергената попут мазута и угља, обновљивим изворима, пре свега, биомасом, као и гасом.
- Развијање Србије као транзитне руте и складишта за енергију и енергенте, инвестирање у изградњу другог правца дотока гаса, улагање у електроенергетске конекције са суседима, завршетком и изградњом нових подземних скадишта гаса.
- Успостављање и развој тржишта енергије и енергената, а према стандардима ЕУ – електричне енергије, гаса, нафтних деривата и течног нафтног гаса.
14. Створићемо услове за формирање Развојне банке, као подршку привреди и развојним националним пројектима. Фонд за развој треба да остане институција која подржава мала и средња предузећа и улагање у неразвијена подручја под повољним условима. Кроз одговарајућу докапитализацију треба оснажити Агенцију за осигурање и финансирање извоза (АОФИ). Она треба да остане самостална институција за осигурање извозних послова, по угледу на сличне институције у свету (Хермес у Немачкој, Кофас у Француској, Контрол банка у Аустрији…).
15. Интензивираћемо подстицање директних инвестиција преко Агенције за страна улагања и промоцију извоза (СИЕПА). Покренућемо и нови програм којим би се обезбедила бесповратна подстицајна средства за обуку и запошљавање нових радника у занатству и у малим и средњим предузећима. На овај начин, министарство надлежно за привреду обезбедиће бесповратна средства за домаће предузетнике који су у стању да упосле од 5 до 50 нових радника, под сличним условима као и у програму СИЕПА.
16. Трајно опредељење државе је задржавање власништва у Комерцијалној банци. Поред тога, требало би укрупнити банкарски процес и кроз процес докапитализације и припајања оснажити Поштанску штедионицу. Уколико се укаже прилика и потреба, размотрићемо и могућност аквизиције појединих банака са иностраним капиталом.
17. У мандату ову Владе обезбедићемо двоструко већи буџет за пољопривреду. Постепено ћемо створити услове да се најмање 5% републичког буџета издваја за пољопривреду. Аграрна политика мора бити предвидива, а систем подстицаја загарантован најмање 5 година. Укинућемо условљавање исплате субвенција пољопривредницима плаћањем доприноса за ПИО. Извршићемо праведнију расподелу субвенција, као и географску и секторску дистрибуцију буџета. Стимулисаћемо инвестиције у пољопривреди кроз бесповратна средства. Вратићемо подршку некомерцијалним газдинствима – тзв. старачким домаћинствима. Реформисаћемо институционалну подршку пољопривредницима.
18. Водићемо посебну бригу о природним ресурсима наше земље и обезбедићемо већа улагања у енергетски и рударски сектор, као и саобраћајну и телекомуникациону инфраструктуру.


II СОЦИЈАЛНА ПОЛИТИКА

У спровођењу социјалне политике стране потписнице ће изграђивати систем социјалних права који ће подстицати економски развој, гарантовати личну социјалну сигурност и развијати нове облике солидарности и хуманости. Обезбедићемо доступност социјалне заштите најсиромашнијим грађанима. Обезбедићемо одрживи развој ванинституционалних, отворених облика социјалне заштите и социјалних услуга и омогућићемо развој услуга у локалној заједници кроз кофинансирање са централног нивоа за групе општина ниског нивоа развијености.
./.
 

Back
Top