Мишкони
Legenda
- Poruka
- 56.498
Самовоља једног од директора Основне Школе !!!!!!!
- Још од самог ступања дотичне особе „ на власт“ почело се са претњама отказима, одузимањем фонда и контролама...
- ...“Неподобнима“ су одузети кабинети, а „подобнима“ свеже окречени и уређени.
- Часови су се намештали тако да само колеге које су гласале за њу имају пун фонд и одговарајући распоред, то је рађено у толикој мери да су се у дневницима рада прецртавали изборни предмети код деце која не долазе у школу, тј. код деце ромске националности, што се може и проверити, и уписивали они предмети који би њој одговарали да би „подобне“ колеге имале пун фонд. Чак су исправљани и папирићи на којима се ученици одлучују за изборни предмет.
- Небројено нових радника је попримано, неки су одмах примани на неодређено време, као што је нова наставница енглеског језика, иако нико није о томе обавештен, а ти нови наставници су у могућности да бирају одељења којима ће предавати као и фонд часова који ће имати, док су стари наставници и са већим бројем година радног стажа распоређени да путују по селима иако се већ зна да једна наставница долази и из Новог Сада, па самим тим пређе и више од дозвољених 50км до посла.
- У последње време шаље особље и на лекарску комисију о способности за даљи посао. Да би на крају успела у Новом Саду да среди расписивање конкурса за место наставника разредне наставе и запослила још једног учитеља (који је од момента запослења у школи знао да ће бити запослен за стално), а наставника и одељења је таман колико треба.
- Бахатост се огледа и према помоћном особљу, које путем уцене тера да иду на ескурзије које она организује, свакодневном довлачењу у школу алкохолних пића (јер дотична директорица је стално под благим припитим стањем), па чак и прању њених кола.
- Списак се не завршава овим јер тога за ову једну школску годину има још. Све је сумњиво од извођења екскурзија, школе у природи - Златибор (боравила и она, а о чијем трошку то се не зна; у току трајања исте школе у природи једном учитељу је дозволила и организовала да напусти своје ученике и присуствује страначкој трибини у Руми), наставничка екскурзија... У све се она уградила и проценат се не зна колики је и где је завршио.
- Досадашње послове секретара о преузимању поште и евиденцији свих пристиглих пошиљки, преузела је на себе. Па се сада нема увид ни шта је стигло и ко шта шаље, јер зависимо од тога да ли ће она то рећи или не. Кључеве од свих ормана и документације и печата, урадила је дупликат, тако да може да их користи некада и за своје потребе, а да радници који су задужени за то нису обавештени.
- Новац који је почетком школске године добила од локалне самоуправе за потребе одласка наставника на семинаре, није прослеђен, него су наставници углавном морали да плате да би присуствовали семинарима (осим оних који су били бесплатни, за чега је неколицину нас која је нашла бесплатан семинар и искритиковала).
- За ово њено кратко време, није расписан ни један скоро званичан тендер, а било је радова и набавки које су се организовале у школи. Од свих аквизитера који се појаве у школи, прво се појаве код ње у канцеларији, где им тражи 20%, за своје потребе, а тек их после пусти у зграду, 20% је њен рабат на сву продату робу коју пазаре запослени, и тај новац никада није уплаћен на рачун школе, него она узима у роби, у вредности коју носи дати проценат.
- Како се у школи стално одржавају неки занатски радови, кречење учионица, фасаде и фискултурне сале (радове изводиo запослени радник школе, који је кречио и код ње стан од материјала који је био намењен школи), било би пожељно да се испита улаз новчаних средстава и како су се трошили, и да ли радови који се изводе одговарају реално тој наведеној цени. Јер ће се сигурно поновити случај њеног стана (окречен комплетно и хоблован паркет). Да се испита трошење новца на набавку потребног материјала за правилно функционисања школе (сапуни, тоалет папир, прашак за веш, санитарије...), јер се скоро свакодневно уноси алкохол у школу за њене потребе (увек је под гасом-полупијана), а она то сигурно не плаћа.
- Њено непримерено понашање на ђачким екскурзијама прелази све границе јер себи дозвољава апсолутно све тако да су ђаци у могућности да је виде како пије небројену количину пива пред њима, скаче пијана са њима у дискотеци, а то што им екскурзије наплаћује више него што је нормално и очекивано за изузетно лош смештај који добијају, родитељима и школском одбору врло добро објасни неким потпуним лажима и замаже им очи чашћавањима јелом и пићем, а да је при томе у школи забрањено копирање додатног материјала деци за часове јер школа нема довољно новца да плати папир, па смо принуђени да кришом, у договору са колегама добре воље, припремамо материјал за часове...
- Свима одузима овлашћења онако како њој одговара, проценат на који су запослени примљени у радни однос мења се више пута у току школске године (некад и више пута у току једног месеца), старог директора пред целим колективом назива мутавим и при том каже да су то рекли за њега у школској управи у Новом Саду, колеге које имају било каквих здравствених проблема назива инвалидима, а сваки одмор користи да седи у зборници, свима затвара уста (јер она прича телефоном), јер сви морају да чују како она виче на колеге јер има примедбе на њихов рад који се односи више на бирократски део него на рад са децом.
- У току претпрошле школске године је у школи радила и колегиница на замени којој је ускраћен годишњи одмор и која је убеђена да не тужи школу јер због њене тужбе неће бити колегама исплаћене плате, а овај случај је познат и у инспекторијату у извршном већу у Новом Саду.
- Лобирања око одабира представника за школски одбор из реда наставника су сувишна и да са спомињу, јер нам је лобирање постала свакодневница и зна се да ваннаставном особљу, које је заплашено отказима и то сигурно неће признати, нуђено и дато по хиљаду динара да гласају за њеног човека, а наставницима за које је знала да неће гласати за истог речено је да не долазе на то наставничко веће, јер неће бити ништа битно и морају остати на часовима... Исто наставничко веће се одржавало у време наставе...
- Сви представници локалне заједнице такође је подржавају јер је њено чашћење безгранично./B]
- Још од самог ступања дотичне особе „ на власт“ почело се са претњама отказима, одузимањем фонда и контролама...
- ...“Неподобнима“ су одузети кабинети, а „подобнима“ свеже окречени и уређени.
- Часови су се намештали тако да само колеге које су гласале за њу имају пун фонд и одговарајући распоред, то је рађено у толикој мери да су се у дневницима рада прецртавали изборни предмети код деце која не долазе у школу, тј. код деце ромске националности, што се може и проверити, и уписивали они предмети који би њој одговарали да би „подобне“ колеге имале пун фонд. Чак су исправљани и папирићи на којима се ученици одлучују за изборни предмет.
- Небројено нових радника је попримано, неки су одмах примани на неодређено време, као што је нова наставница енглеског језика, иако нико није о томе обавештен, а ти нови наставници су у могућности да бирају одељења којима ће предавати као и фонд часова који ће имати, док су стари наставници и са већим бројем година радног стажа распоређени да путују по селима иако се већ зна да једна наставница долази и из Новог Сада, па самим тим пређе и више од дозвољених 50км до посла.
- У последње време шаље особље и на лекарску комисију о способности за даљи посао. Да би на крају успела у Новом Саду да среди расписивање конкурса за место наставника разредне наставе и запослила још једног учитеља (који је од момента запослења у школи знао да ће бити запослен за стално), а наставника и одељења је таман колико треба.
- Бахатост се огледа и према помоћном особљу, које путем уцене тера да иду на ескурзије које она организује, свакодневном довлачењу у школу алкохолних пића (јер дотична директорица је стално под благим припитим стањем), па чак и прању њених кола.
- Списак се не завршава овим јер тога за ову једну школску годину има још. Све је сумњиво од извођења екскурзија, школе у природи - Златибор (боравила и она, а о чијем трошку то се не зна; у току трајања исте школе у природи једном учитељу је дозволила и организовала да напусти своје ученике и присуствује страначкој трибини у Руми), наставничка екскурзија... У све се она уградила и проценат се не зна колики је и где је завршио.
- Досадашње послове секретара о преузимању поште и евиденцији свих пристиглих пошиљки, преузела је на себе. Па се сада нема увид ни шта је стигло и ко шта шаље, јер зависимо од тога да ли ће она то рећи или не. Кључеве од свих ормана и документације и печата, урадила је дупликат, тако да може да их користи некада и за своје потребе, а да радници који су задужени за то нису обавештени.
- Новац који је почетком школске године добила од локалне самоуправе за потребе одласка наставника на семинаре, није прослеђен, него су наставници углавном морали да плате да би присуствовали семинарима (осим оних који су били бесплатни, за чега је неколицину нас која је нашла бесплатан семинар и искритиковала).
- За ово њено кратко време, није расписан ни један скоро званичан тендер, а било је радова и набавки које су се организовале у школи. Од свих аквизитера који се појаве у школи, прво се појаве код ње у канцеларији, где им тражи 20%, за своје потребе, а тек их после пусти у зграду, 20% је њен рабат на сву продату робу коју пазаре запослени, и тај новац никада није уплаћен на рачун школе, него она узима у роби, у вредности коју носи дати проценат.
- Како се у школи стално одржавају неки занатски радови, кречење учионица, фасаде и фискултурне сале (радове изводиo запослени радник школе, који је кречио и код ње стан од материјала који је био намењен школи), било би пожељно да се испита улаз новчаних средстава и како су се трошили, и да ли радови који се изводе одговарају реално тој наведеној цени. Јер ће се сигурно поновити случај њеног стана (окречен комплетно и хоблован паркет). Да се испита трошење новца на набавку потребног материјала за правилно функционисања школе (сапуни, тоалет папир, прашак за веш, санитарије...), јер се скоро свакодневно уноси алкохол у школу за њене потребе (увек је под гасом-полупијана), а она то сигурно не плаћа.
- Њено непримерено понашање на ђачким екскурзијама прелази све границе јер себи дозвољава апсолутно све тако да су ђаци у могућности да је виде како пије небројену количину пива пред њима, скаче пијана са њима у дискотеци, а то што им екскурзије наплаћује више него што је нормално и очекивано за изузетно лош смештај који добијају, родитељима и школском одбору врло добро објасни неким потпуним лажима и замаже им очи чашћавањима јелом и пићем, а да је при томе у школи забрањено копирање додатног материјала деци за часове јер школа нема довољно новца да плати папир, па смо принуђени да кришом, у договору са колегама добре воље, припремамо материјал за часове...
- Свима одузима овлашћења онако како њој одговара, проценат на који су запослени примљени у радни однос мења се више пута у току школске године (некад и више пута у току једног месеца), старог директора пред целим колективом назива мутавим и при том каже да су то рекли за њега у школској управи у Новом Саду, колеге које имају било каквих здравствених проблема назива инвалидима, а сваки одмор користи да седи у зборници, свима затвара уста (јер она прича телефоном), јер сви морају да чују како она виче на колеге јер има примедбе на њихов рад који се односи више на бирократски део него на рад са децом.
- У току претпрошле школске године је у школи радила и колегиница на замени којој је ускраћен годишњи одмор и која је убеђена да не тужи школу јер због њене тужбе неће бити колегама исплаћене плате, а овај случај је познат и у инспекторијату у извршном већу у Новом Саду.
- Лобирања око одабира представника за школски одбор из реда наставника су сувишна и да са спомињу, јер нам је лобирање постала свакодневница и зна се да ваннаставном особљу, које је заплашено отказима и то сигурно неће признати, нуђено и дато по хиљаду динара да гласају за њеног човека, а наставницима за које је знала да неће гласати за истог речено је да не долазе на то наставничко веће, јер неће бити ништа битно и морају остати на часовима... Исто наставничко веће се одржавало у време наставе...
- Сви представници локалне заједнице такође је подржавају јер је њено чашћење безгранично./B]
Poslednja izmena: