Quantcast

Dijeta-samo protejini i masti u vecim kolicinama..bez ugljenih hidrata.

Ben_Adam

Poznat
Poruka
7.842
Ne postoji univerzalna dijeta, potrebni su vam i proteJini, i masti, i ugljeni hirdrati. Ponajmanje Vam sigurno možemo reći koliko možete izgubiti. Ako imate problem, posetite nutricionistu. Ako samo želite da se doterate u red - probušite kašiku, jedite zdravije i vežbajte. Za ovaj drugi prostup, obratite se na sledećoj temi: http://forum.krstarica.com/showthre...pitanja-o-ishrani-vežbanju-i-motivaciji/page7.
Pozdrav.
 

Draganessa

Obećava
Poruka
59
Istrazivanja pokazuju da su zaista ugljeni hidrati krivi za gojaznost, i da je greska izbacivati masnoce iz ishrane.

Zato smanji hleb/testeninu/pirinac/krompir/banane na minimum koji mozes da podneses (jedna kasika pirinca uz veceru, na primer), a najbolje skroz izbaci da bi sto brze smrsao.

Neces gladovati ako izbacis ugljene hidrate pod uslovom da ne izbacujes masno, jer masnoca daje osecaj sitosti, a ugljeni hidrati pospesuju osecaj gladi kratko vreme posle jela. Ugljeni hidrati nemaju nikakvu hranljivu vrednost za organizam koju zdravija hrana ne moze da zameni.

Maksimalno smanji preradjene proizvode, koncentrisi se samo na prirodno (mojoj deci kazem "Najzdravije je ono sto raste u prirodi"). Ako mozes, jedi sto manje obradjene namirnice - sveze paprike, sargarepe su zdravije od kuvanih.

Nista ne jedi u vecim kolicinama (kako ti stoji u naslovu), vec jedi koliko ti treba da utolis glad. Pocni da se navikavas da se ne prejedas. Kad ti stomak puca posle rucka, i samo bi da spavas, to je znak da si se prejeo. Kad sipas jelo na tanjir, sipaj manje nego sto mislis da ti treba, pa kad to pojedes slobodno uzmi repete ako si jos gladan. Ali ne pocinji obrok sa velikom kolicinom hrane jer covek uvek nastoji da pojede sta mu je na tanjiru, pa makar bilo i previse.

Ne broji kalorije, vec broji grame ugljenih hidrata. Nisu sve kalorije jednako "gojece".

Registruj se na www.physicsdiet.com i svakog jutra unosi tezinu. Sajt je besplatan, sasvim jednostavan, proizvodi grafikon na kome vidis kako napredujes. Krivulja, koja se racuna tako sto se uzima prosek tezine u zadnjih nedelju dana (posto dnevna tezina ne daje stvarnu predstavu koliko smo teski), ce te motivisati da istrajes, a svakodnevno vaganje ti dati vrlo dobru predstavu od kakve hrane se gojis.

Ovo ne treba da bude dijeta vec nacin zivota.

Ja sam zahvaljujuci ovom pristupu za tri meseca izgubila skoro 10% telesne tezine bez vezbanja. Godinu dana kasnije i dalje sam na istome, jer znam ispravno da se hranim, a nikad ne gladujem.
 
Poslednja izmena:

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.