Da li znate tačno rešenje - Još jedan zadatak

Nina

Zlatna tastatura
Supermoderator
Poruka
360.850
448752039_797453669162253_3356977284729408023_n.jpg

Portal Bright Side na društvenim mrežama često objavljuje razne zagonetke, mozgalice i matematičke zadatke, a ovaj je mnoge zabrinuo…
Iako se na prvu čine jednostavnima jer su za osnovnu školu, sudeći po komentarima, mnogi su zaboravili kojim redosledom se rešavaju osnovni zadaci, pa su dobijena rešenja različita.

Da li znate rešenje ovog zadatka iz matematike?
 
Da li možete da rešte ovaj zadatak koji je opet izazvao polemiku

Zadatak glasi: 3 × 3 – 3 / 3 + 3 = ?

Društvenim mrežama ponovo kruži viralni matematički zadatak .Naizgled jednostavan zadatak u kojem se traži da prepoznate redosled matematičkih operacija toliko je zbunio ljude da se počela širiti priča da ga mogu rešiti samo genijalci.Što nije tačno, naravno
Problem nije u jednostavnim matematičkim operacijama, već u redosledu računanja i znanju koja matematička operacija ima prednost.
 
Da li možete da rešte ovaj zadatak koji je opet izazvao polemiku

Zadatak glasi: 3 × 3 – 3 / 3 + 3 = ?

Društvenim mrežama ponovo kruži viralni matematički zadatak .Naizgled jednostavan zadatak u kojem se traži da prepoznate redosled matematičkih operacija toliko je zbunio ljude da se počela širiti priča da ga mogu rešiti samo genijalci.Što nije tačno, naravno
Problem nije u jednostavnim matematičkim operacijama, već u redosledu računanja i znanju koja matematička operacija ima prednost.

Ovo su zadaci za 4. osnovne. Množenje i deljenje imaju viši prioritet u odnosu na sabiranje i oduzimanje. Dakle, najpre * i / a potom * i -.. Ukoliko su operacije istog prioriteta ide s leva na desno. Ovo pod uslovom da se zagradama ne menja prioritet. Rečeno mnogo puta.
 
1730158684798.png

Portal Bright Side na društvenim mrežama često objavljuje razne zagonetke, mozgalice i matematičke zadatke, a ovaj je mnoge zabrinuo…
Iako se na prvu čine jednostavnima jer su za osnovnu školu, sudeći po komentarima, mnogi su zaboravili kojim redosledom se rešavaju osnovni zadaci, pa su dobijena rešenja različita.

Da li znate rešenje ovog zadatka iz matematike?
Сличних тема тј. задачића има гомила на форуму, али овај је ипак посебан по томе што је на слици уједно и задатак и његово рјешење. Баш да видим колико ће времена требати да то неко угледа... :lol:
 
Ovo su zadaci za 4. osnovne. Množenje i deljenje imaju viši prioritet u odnosu na sabiranje i oduzimanje. Dakle, najpre * i / a potom * i -.. Ukoliko su operacije istog prioriteta ide s leva na desno. Ovo pod uslovom da se zagradama ne menja prioritet. Rečeno mnogo puta.
Иде се с лијева на десно... па право на поправни. Такође речено много пута. :mrgreen:
 
Da li možete da rešte ovaj zadatak koji je opet izazvao polemiku

Zadatak glasi: 3 × 3 – 3 / 3 + 3 = ?

Društvenim mrežama ponovo kruži viralni matematički zadatak .Naizgled jednostavan zadatak u kojem se traži da prepoznate redosled matematičkih operacija toliko je zbunio ljude da se počela širiti priča da ga mogu rešiti samo genijalci.Što nije tačno, naravno
Problem nije u jednostavnim matematičkim operacijama, već u redosledu računanja i znanju koja matematička operacija ima prednost.
6
 
Redosled računskih operacija uči se u 3. razredu O.Š. Znak množenja se često izostavlja ispred zagrade a i to se uči u O.Š. Daleko smo dogurali sa obrazovanjem, kada ovakav zadatak predstavljaju kao, ko reši, on genije :mrgreen: I ne, zaista nam ne trebaju škole više, ni neradni nastavnici. Idemo u idiokratiju samo tako :mrgreen:
У поплави сличних задачића, овај се издваја и заиста је сјајан! Ево предлажем да потрошиш непланирано неколико минута и даш га дјеци у разреду, мислим да чак и толико енглеског можда знају (ако не, преведи им то мало текста) и пренеси нам шта су рекла дјеца.
Можда је „Образовање” слабо посјећено па многи ово нису ни видјели, али заиста је за вјеровали или не да на овој теми нико не угледа рјешење које просто изби очи.
Ево, сад сам сам себи дао идеју! Тачно ћу и поставити на „Вјеровали или не” ово, али да прво чујемо шта дјечица из разреда имају рећи. ;)
 
У поплави сличних задачића, овај се издваја и заиста је сјајан! Ево предлажем да потрошиш непланирано неколико минута и даш га дјеци у разреду, мислим да чак и толико енглеског можда знају (ако не, преведи им то мало текста) и пренеси нам шта су рекла дјеца.
Можда је „Образовање” слабо посјећено па многи ово нису ни видјели, али заиста је за вјеровали или не да на овој теми нико не угледа рјешење које просто изби очи.
Ево, сад сам сам себи дао идеју! Тачно ћу и поставити на „Вјеровали или не” ово, али да прво чујемо шта дјечица из разреда имају рећи. ;)
Ma ovo je najprostiji zadatak za 3. razred, ko zna koliko smo ih puta rešavali ;)
 

Back
Top