- Poruka
- 384.500
I da li ga treba vratiti , tj da li domacinstvo i zdravstveno vaspitanje treba vratiti kao nastavni predmet?
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Školu treba ukinuti, to je gubljenje vremena.I da li ga treba vratiti , tj da li domacinstvo i zdravstveno vaspitanje treba vratiti kao nastavni predmet?
Treba da ga vrate.Iz tog predmeta,moze mnogo da se nauci za buducnost zivota.I da li ga treba vratiti , tj da li domacinstvo i zdravstveno vaspitanje treba vratiti kao nastavni predmet?
Ти не знаш ни који је план и програм за веронауку а знаш да није корисно ?Ili spojiti sa veronaukom bafem nešto korisno?
bolje spojiti sa gradjanskimIli spojiti sa veronaukom bafem nešto korisno?
Тај предмет не постоји. Функције су му разне, од убијања времена преко допуне фонда, а предаје га свако ко заврши курс.bolje spojiti sa gradjanskim
Sa građanskim gde ih uče da mogu da se identifikuju kako žele, gde uče podele na rodove, polove, "podvrste"?bolje spojiti sa gradjanskim
I oto,ne bi li deca bar nesto znala da poprave u kuci,a da ne zovu majstora.Bonsekom smo sekli parce metala,a posle turpijom oblikovali cekic.Danas deca ne znaju ni da nacrtaju bonsek i cekic.OTO !!!![]()
I da li ga treba vratiti , tj da li domacinstvo i zdravstveno vaspitanje treba vratiti kao nastavni predmet?
To ste radili vi bolidi iz teh srednje posle se tukli sa istim mi ostali nismoI oto,ne bi li deca bar nesto znala da poprave u kuci,a da ne zovu majstora.Bonsekom smo sekli parce metala,a posle turpijom oblikovali cekic.Danas deca ne znaju ni da nacrtaju bonsek i cekic.
Bolje nego da slušaju naklapanja iz srednjeg veka.Sa građanskim gde ih uče da mogu da se identifikuju kako žele, gde uče podele na rodove, polove, "podvrste"?
To sam uradio na OTO-u u osnovnoj skoli,a ne u srednjoj.To ste radili vi bolidi iz teh srednje posle se tukli sa istim mi ostali nismo![]()
Nisam sigurna da si razmišljao o tome što si napisao. Ali dobro, to je tvoje mišljenje. Treba da ti ubeđuju muško dete u školi (jer je to svrha predmeta) da je uredu da kaže da je devojčica i da to roditelji i okolina moraju da prihvate (kao i obrnuto - važi i za devojčice). Da ih uče da mogu da se opredele i šta mogu da biraju po pitanju seksualnosti. Da li žele da budu homoseksualci, androseksualci, panseksualci, da budu aseksualni, biseksualni, gineseksualni i da je ok i fluidna seksualnost. Da su sve to njihova prava.Bolje nego da slušaju naklapanja iz srednjeg veka.
Ko će kome da ga gura u 21 veku uopšte nije bitno osim zatucanim ludacima.Nisam sigurna da si razmišljao o tome što si napisao. Ali dobro, to je tvoje mišljenje. Treba da ti ubeđuju muško dete u školi (jer je to svrha predmeta) da je uredu da kaže da je devojčica i da to roditelji i okolina moraju da prihvate (kao i obrnuto - važi i za devojčice). Da ih uče da mogu da se opredele i šta mogu da biraju po pitanju seksualnosti. Da li žele da budu homoseksualci, androseksualci, panseksualci, da budu aseksualni, biseksualni, gineseksualni i da je ok i fluidna seksualnost. Da su sve to njihova prava.
U prvom osnovne dobijaju spisak svojih prava, i broj na koji mogu da se obrate ako roditelji viču na njih, kazne ih itd.
Svakom iole razumnom čoveku je jasno čemu to vodi.
Socijalne službe oduzimaju decu i istu "prosleđuju dalje". Ne smem u detalje zbog zakona.
Ali.... postoje osobe kao ti, koje su svestrane, i to im je ok....što bi ti rekao "bolje nego da slušaju naklapanja iz srednjeg veka".
Više mi se sviđao taj srednji vek.
Da li znaš razliku između roda i pola?
Naravno. Samo mislim da je pravo roditelja da vaspitava dete a ne škola i vrtići.Ko će kome da ga gura u 21 veku uopšte nije bitno osim zatucanim ludacima.
То везе нема са грађанским, јел ти знаш план и програм грађанског ?Sa građanskim gde ih uče da mogu da se identifikuju kako žele, gde uče podele na rodove, polove, "podvrste"?
Каква наклапања, ништа те не разумем.Bolje nego da slušaju naklapanja iz srednjeg veka.
Па кад једни вређају друге, и те како је битно.Ko će kome da ga gura u 21 veku uopšte nije bitno osim zatucanim ludacima.
Nikad nije bilo ozbiljan predmet sa više od 5 časova, naravno, treba izbaciti gomile predmeta iz srednjih škola i potencirati na opštem obrazovanju kroz samo dva predmeta, veronauka za sve vere koje deluju u nekom kraju i gradjansko, ostalih 6 ili 7 predmeta stručne nastave da se deca obuče da rade posao za koji su opredeljeni. Koga zanima dalje neka nastavi da studira...I da li ga treba vratiti , tj da li domacinstvo i zdravstveno vaspitanje treba vratiti kao nastavni predmet?