Da li Amerikanci prizivaju otvoreni sukob sa Rusijom?

Sensei

Master
Poruka
U zapadnim medijima se pojavila ova vest:
Američke rakete Harpun uništile su teško naoružani ruski brod u Crnom moru, saopštila je ukrajinska vojska

• Ukrajinski zvaničnici rekli su da su u petak pogodili ruski tegljač u Crnom moru koristeći dve rakete Harpun.
  • To je prvi put da je Ukrajina objavila da je uništila ruski brod oružjem koje je isporučilo Zapad.
  • U saopštenju ukrajinske vojske se navodi da su upotrebljene harpune Ukrajini dale SAD.
AAYCs1v.jpg

Da li to Amerikanci prizivaju otvoreni sukob sa Rusijom?

Ne verujem,ne smeju oni sami na Ruse.Kada bi se stvarno udruzio ceo NATO savez,mozda bi i krenuli,ali po ovome sto se desava u Ukrajini nisam siguran da bi i tako smeli.Nisam neki pristalica ni Rusa,ali dosta daju na naoruzanje i poznato je da ameri kaskaju za Rusima po tom pitanju.Druga stvar iako bi se udruzili,NATO saveznici,ko garantuje da se kinezi ne pridruze rusima.Bilo bi to opasno za planetu komplet.Sto je najgore i Rusi i Kinezi,imaju to satelitsko naoruzanje,dok mnoge drzave u NATO-u nemaju to.Tako da bi se tesko branili.

ameri da misle da ce pobediti bi vec uleteli

ali psoto znaju da nemaju sanse onda ovako podrivaju i ici ce na huskanje ruske opozicije jer jedino tako mogu

dovodjenjem nekog novog jeljcina ili gorbacova, da pokore rusiju

ali mislim da je rusija tu skolu prosla i naucila mnogo od arapskih proleca

sto su uostalom ameri vec pokusavali

Neće Ameri direktno da udare na Ruse a ni obrnuto sve će se završiti po nesrećnim Ukrajincima ali i Rusima sa druge strane koji su dosad pretrpeli ozbiljne gubitke u ovoj ukrajinskoj avanturi
Aјде за промену окачи податке о тим озбиљним губицима?
Овде, на форуму, има вас читава група која износи тврдње баз иједног ваљаног аргумента. Оно, ви тако мислите јер сте били на терену или гутате украјинску пропаганду попут ове:
гу.PNG

Пази, за своје кажу, око 10.000 а за руске тачно знају, бројали и избројали 32.750?
На страну што им је техника уништена, што стално запомажу да немају чиме да ратују али зато наносе губитке руској армији која не оскудева у било чему сем у пропаганди и лажима?!
Једино где су Украјинци јачи то је интернет, посебно твитер!
Значи, када кренеш да пишеш о губицима, пођи прво од тога ко напредује и ко може да броји погинуле? Шта су то Украјинци заузели па могу да броје мртве?
Руси могу јер их и сакупљају и сахрањују!

Report: Russia Warned US Ahead of Strikes Against Fighters at Al-Tanf Base in Syria​

Russia targeted Maghawit al-Thawra, a US-backed group that operates out of the US base at al-Tanf

US officials told CNN that Russia notified Washington before launching airstrikes against US-backed Syrian fighters at the al-Tanf base in southern Syria, where drone strikes were reported earlier in the week.

The strikes targeted Maghawir al-Thawra, formerly the New Syrian Army, an anti-government Syrian rebel group that has received funding and training from the CIA. A spokesman for Maghawir al-Thawra reported said they were attacked by drone strikes overnight on Wednesday.

On Friday, US officials told The Wall Street Journal that the strikes were carried out by two Russian Su-35s jets and one Su-24 jet. The officials warned that Russia’s operations in Syria could risk a direct military conflict with US forces.

There were no reported casualties, but the group’s spokesman said buildings at al-Tanf used by Maghawir al-Thawra were damaged in the strikes. The CNN report said that the US assessed that Russia notified Washington ahead of time knowing that no US troops would be hit and that the US would warn its allies to move their position.

The notification came through a deconfliction line that the two powers have been operating for years to reduce the chance of a miscalculation in Syria. According to the US officials, Russia told the US that it was conducting the strikes in response to a roadside bomb planted by Maghawir al-Thawra.

The US officials told CNN that they didn’t believe Russia’s reasoning for the strike and that Moscow was instead trying to “send a message” that it can conduct such an operation without retaliation. Either way, the incident highlights the danger of the US military presence in Syria, where it maintains an occupation force of about 1,000 troops.

https://news.antiwar.com/2022/06/17...es-against-fighters-at-al-tanf-base-in-syria/

Back