Baikal mp 135...

Ako nikada nisi pucao iz p.automata probaj pre nego sto ga kupis.ja sam kao pocetnik kupio bokericu pa sam posle video da mi polozara vise odgovara.ja sam se sa jednim p.a bas ispromasivao,jednostavno mi ne odgovara.sto se 135-ice tice tu ne mozes da pogresis,za date pare dobijas mnogo kvaliteniju pusku sa kojom ces dugo godina da lovis.potrazi test iz kalibra gde su iz nje ispucali 50 hiljada patrona bez ikakvih vecih zastoja.

Problem je sto se svi pozivaju na tih 50k ispaljenih patrona bez zastoja i na tog idiota iz kanade koji je sipao blato po pusci.

Izracunaj koliko u proseku izalzaka mozes da imas u svom LU, neka je 13 od pocetka lovne sezone zeca do kraja lovne sezone fazana + ako ces da lovis patke, guske i eventualno predatore. Jako tesko da ces ispaliti 200 patrona ako se ne potrudis nesto posebno da pucas kao blesav. Neka ti je i 300 patrona prosek u jednoj lovnoj godini pa ti sad vidi. Koja to puska moze biti toliko losa da ne izdrzi bar 10godina normalnog lova. To je sto se tice pozivanja na kvalitet.
Ako mislis da je taj PA neunistiv, pogledaj malo bolje po netu, kvari se kao i svaka druga puska + je kvalitet drva jako los pa posle par godina verovatno ce se osetiti ako puska cesto kisne itd. Ali te kvarove ne treba generalizovati. Ako se jedna pokvari, ne znaci da ce sve.
Ako hoces verovatno najtezu sacmaricu na trzistu, kupi taj ruski PA, ako hoces pusku koja izgleda kao da su je u logoru pravili, kupi taj PA.
Ako imas oko 100kg i ako si visok preko 190cm, mozda ce i da ti lezi kako treba.
U mom LD tu pusku zovu veslo...
Ako hoces PA, moj ti je savet da kupis neki elegantniji.
Inace moje misljenje je subjektivno, siguran sam da ces naci mnogo vise onih kojima se ovaj PA svidja.
Dobar pogled.