Americki astrofizicari uvereni: Svemir je ravan kao tepsija

Schrodinger

Poznat
Poruka
https://www.republika.rs/lifestyle/...i-astronomi-zbunjeni-kosmos-ravan-ili-okrugao
Svi drugi kosmološki podaci sugerišu da je svemir ravan, poput lista papira. Ipak, najnovija merenja pokazuju da bi mogao biti "zatvoren" ili sferan, što bi značilo da bismo, ako putujemo dovoljno daleko u jednom smeru, završili tamo gde smo i započeli s putovanjem. Međutim, neki drugi naučnici su još uvek skeptični po pitanju okruglog svemira i sumnjaju da se možda radi o nekoj statističkoj grešci prilikom proračuna. - Ako je to istina, to bi imalo duboke posledice na naše razumevanje svemira - rekao je astrofizičar Dejvid Spergel sa Univerziteta Prinston.

RAVNOZEMLJAŠI prevazišli sami sebe...
Ne da je zemlja ravna - nego evo i kosmos !!!!!

За шта ли ти овде ботујеш да ми је јасно само?!
ТЕОРИЈА 2-ДИМЕНЗИОНАЛНОГ СВЕМИРА, ВЕЗЕ НЕМА СА РАВНОМ ЗЕМЉОМ, ВЕЋ СА ТЕОРИЈОМ СТРУНА, не лупетај о нечему о чему ПОЈМА НЕМАШ.
https://en.wikipedia.org/wiki/String_theory#Extra_dimensions
Суштина је да се ПОВЕЋАЊЕМ ВЕЛИЧИНЕ, број димензија се смањује, тј чека нас 2-димензионални свемир, А СА СМАЊЕЊЕМ ВЕЛИЧИНЕ, се број димензија повећава, то произилази из Теорије струна.
И то је нешто на чему се ради ових година доста у физици. И мало коме је то стварно јасно, ал метаматика и телескопи показују да је сва прилика да је заиста тако, ИЛИ ако није тако, онда ми живимо у Црној рупи, где је практично видљив свемир, у ствари хоризонт догађаја.
А свега тога не би било, да није било кога? Кога? Да чујем?
ПА МИЛЕВЕ МАРИЋ КОЈА ЈЕ СВЕ ТО МАТЕМАТИЧКИ ОБРАДИЛА!
Док се њен муж церекао, плазио и намештао ОНДУЛАЦИЈУ!
String theory eventually made it out of the dustbin, but for the following decade all work on the theory was completely ignored. Still, the theory continued to develop at a steady pace thanks to the work of a handful of devotees. Ferdinando Gliozzi, Joel Scherk, and David Olive realized in 1977 that the original Ramond and Neveu Schwarz-strings were separately inconsistent and needed to be combined. The resulting theory did not have a tachyon, and was proven to have space-time supersymmetry by John Schwarz and Michael Green in 1984. The same year, Alexander Polyakov gave the theory a modern path integral formulation, and went on to develop conformal field theory extensively. In 1979, Daniel Friedan showed that the equations of motions of string theory, which are generalizations of the Einstein equations of general relativity, emerge from the renormalization group equations for the two-dimensional field theory. Schwarz and Green discovered T-duality, and constructed two superstring theories—IIA and IIB related by T-duality, and type I theories with open strings. The consistency conditions had been so strong, that the entire theory was nearly uniquely determined, with only a few discrete choices.

RAVNOZEMLJAŠI prevazišli sami sebe...
Ne da je zemlja ravna - nego evo i kosmos !!!!!

Ево о чему се овде прича, кад већ опаљујеш те коментаре, образуј се мало.

https://en.wikipedia.org/wiki/Two-dimensional_conformal_field_theory
A two-dimensional conformal field theory is a quantum field theory on a Euclidean two-dimensional space, that is invariant under local conformal transformations.
In contrast to other types of conformal field theories, two-dimensional conformal field theories have infinite-dimensional symmetry algebras. In some cases, this allows them to be solved exactly, using the conformal bootstrap method.

https://arxiv.org/abs/hep-th/9704192
The main principles of two-dimensional quantum field theories, in particular two-dimensional QCD and gravity are reviewed. We study non-perturbative aspects of these theories which make them particularly valuable for testing ideas of four-dimensional quantum field theory. The dynamics of confinement and theta vacuum are explained by using the non-perturbative methods developed in two dimensions. We describe in detail how the effective action of string theory in non-critical dimensions can be represented by Liouville gravity. By comparing the helicity amplitudes in four-dimensional QCD to those of integrable self-dual Yang-Mills theory, we extract a four dimensional version of two dimensional integrability.

Ево о чему се овде прича, кад већ опаљујеш те коментаре, образуј се мало.

https://en.wikipedia.org/wiki/Two-dimensional_conformal_field_theory
A two-dimensional conformal field theory is a quantum field theory on a Euclidean two-dimensional space, that is invariant under local conformal transformations.
In contrast to other types of conformal field theories, two-dimensional conformal field theories have infinite-dimensional symmetry algebras. In some cases, this allows them to be solved exactly, using the conformal bootstrap method.

https://arxiv.org/abs/hep-th/9704192
The main principles of two-dimensional quantum field theories, in particular two-dimensional QCD and gravity are reviewed. We study non-perturbative aspects of these theories which make them particularly valuable for testing ideas of four-dimensional quantum field theory. The dynamics of confinement and theta vacuum are explained by using the non-perturbative methods developed in two dimensions. We describe in detail how the effective action of string theory in non-critical dimensions can be represented by Liouville gravity. By comparing the helicity amplitudes in four-dimensional QCD to those of integrable self-dual Yang-Mills theory, we extract a four dimensional version of two dimensional integrability.
Čoveče, šta se ložiš, koji ti je ? Idi nađi devojku, popij neko pivo i nauči da se opustiš. Zabole me i za ravnu zemlju i ravan svemir. Drago mi je što si obrazovan i načitan i u pravu...treba nam danas što više takvih ljudi, u svakom slučaju. Pusti druge ( r z ) da se nerviraju :D

Kao tepsija bureka s mesom ili sirom?
A nije ravna kao palačinka sa džemom recimo?
Šalu na stranu, sve je danas postalo marketing.............U doba kad aprebacivači loptice prkeo neca za deset godina karijere zarade kao 100 vrhunskih naučnika zajedno tokom celog života, naučnici morjau da se "snalaze2, pa traže babarogu tamo gde je i nema.
Dokle god naučnici ne saznaju gde to na tren nestaje elektron u svom okretanju oko jezgra atoma, ili dok ne saznaju kako se to kroz oba prolaza kristalne rešetke detektuje foton, koji je po definiciji nedeljiv, ili kako je moguće da u našem materijalnom svetu ne možemo da znamo i energiju i položaj čestice, dotle svakakve gluposti o teorijama struna ili sličnom, mogu da se okače mačku o rep.
To kao kad bi pričali o Americi dok sedimo i ceo život smo proveli u Pržogrncima.
A tek ko zna dokle taj marketing naučnika seže daleko u prošlost, te ko zna kakve sve gluposti već učimo kao nepobitne činjenice.

Jos neki argumenti koji ukazuju da je ova teorija tacna :super:
U decembru, japanski istraživači pokušali su da odgonetnu ovaj problem pružanjem matematičkog dokaza da bi princip holograma mogao biti tačan.
Princip holograma sugeriše da postoji dvodimenzionalna površina, poput čipa na kreditnoj kartici, koja sadrži sve informacije potrebne za opisivanje trodimenzionalnog objekta, u ovom slučaju našeg univerzuma.
img.jpg

Poslednja izmena:

Back