Академизам и удружење посматрача

Родитељ Три

Primećen član
Poruka
786
Постоје две врсте знања:
- знање на страни акције, које академисти зову “како”
- знање на страни перцепције, које академисти зову “шта”.

Постоји и знање:
- “шта” у функцији од “како”, и то је функционално схватање појмова
- “како” у функцији од “шта”, и то је експеримент којим се доказује нека хипотеза

С тим у вези постоје две форме ширења знања:
- обука, којим се шири знање на страни акције
- прозелитизам, којим се шири знање на страни перцепције

Организације које шире знање обуком су организације на страни акције,
дакле предузећа за обуку.
Организације које шире знање прозелитизмом су организације на страни перцеције,
односно удружења посматрача.

Академизам је морбидна творевина која не разликује та два облика знања, и основи му је прикривени прозелитизам који се крије иза практичне обуке.

Дакле обука је једно, и она служи за рад,
а опис света је нешто друго, и она служи перцепцији света.

Академизам се крије иза обуке коју пружа за новац, као и свако предузеће, а у основи је (политичко економска) секта која лажно описује свет.

Родитељи афримишу академизам јер је обука услов за боље позицирање у подели рада, а то је услов за боље позиционирање у друштву, што они желе својој деци.
Због тога они добровољно и са ентузијазмом дају своју децу тој изопаченој секти.


Да би се деконструисала та морбидна изопачена секта, потребно је јасно схватање да постоје две врсте знања и да постоје два облика организовања која шире те две врсте знања, на два различита начина.

Предузећа за обуку траба да буду управо и само то: предузећа за обуку, без икакве мистификације.
Она треба да усвајају нову технологију и сазнања у вези обуке, као и свака предузећа.

Са друге стране, на страни перцепције, уместо академизма, као умоболне изопачење секте, људи треба да се организују у удружења посматрача,
која се развијају као непозитивистичке организације, од донација.

Свако ко жели да се развија на страни перцепције може да се придружи удружењу посматрача,
и да усваја знања на страни перцепције.

Удружење посматрача може да се бави слободним посматрањем било којег феномена,
и слободним формирањем модела перцепције који се шири преко удружења посматрача.

Удружење посматрача има своју архиву, традицију, и спиритуалност.
 

Nesnadjena

Aktivan član
Poruka
1.659
Sadasnji nacin obrazovanja ne prati nistaa..konkretno,nemamo jasno odredjene ciljeve,previse je *svastarenja* , pokusavamo da koristimo nacin rada Finske , sa kojom, nemamo nikakvih dodirnih tacaka u mentalnom i istorijskom smislu...znate li koliko seoskih skola ima najosnovnije? Pod time mislim obican toalet i igraliste? Pricamo o posmatracima i akademizmu a prosveta i obrazovanje nam se svelo na kupovinu diploma privatnih fakulteta...
 

Umri_muski

Buduća legenda
Poruka
45.054
Odakle vadis ovakve strukture...
Pazi sve to postoji i stoji...ali otkud ovakva struktura....
Poruka je automatski spojena:

Npr nemacka je to podelila na zanatsku skolu i akadmesku skolu , mi smo podelili na zanatske skole i gimnazije, pa je to puklo , posto mi smo daleko od shvatanja...Srbin oseca, on ne shvata , ne razmislja..on iz prsta..

Aj bas cu kad imam vremena da gledam dobitak tvoje strukture u oba smisla...
 

Mystic+

Legenda
Poruka
69.874
Sadasnji nacin obrazovanja ne prati nistaa..konkretno,nemamo jasno odredjene ciljeve,previse je *svastarenja* , pokusavamo da koristimo nacin rada Finske , sa kojom, nemamo nikakvih dodirnih tacaka u mentalnom i istorijskom smislu...znate li koliko seoskih skola ima najosnovnije? Pod time mislim obican toalet i igraliste? Pricamo o posmatracima i akademizmu a prosveta i obrazovanje nam se svelo na kupovinu diploma privatnih fakulteta...
То је питање чији смо робови, немачки, енглески или француски. Фински нисмо !

Шта ће народу образовање, ако је неваспитан ?

Или шта ће му образовање, ако га васпитава Пинк?

Или шта вреди троструки др.наука, ако није васпитаван шта је научна, технолошка или професионална етика, ако нема осећаја за етиком ???

Такви образовани су само фах идиотске штеточине, понекад и монструми, који имају сопствену материјалну корист !
 

Mystic+

Legenda
Poruka
69.874
Не би!

Постоје две врсте знања:
- знање на страни акције, које академисти зову “како”
- знање на страни перцепције, које академисти зову “шта”.

Постоји и знање:
- “шта” у функцији од “како”, и то је функционално схватање појмова
- “како” у функцији од “шта”, и то је експеримент којим се доказује нека хипотеза

С тим у вези постоје две форме ширења знања:
- обука, којим се шири знање на страни акције
- прозелитизам, којим се шири знање на страни перцепције

Организације које шире знање обуком су организације на страни акције,
дакле предузећа за обуку.
Организације које шире знање прозелитизмом су организације на страни перцеције,
односно удружења посматрача.

Академизам је морбидна творевина која не разликује та два облика знања, и основи му је прикривени прозелитизам који се крије иза практичне обуке.

Дакле обука је једно, и она служи за рад,
а опис света је нешто друго, и она служи перцепцији света.

Академизам се крије иза обуке коју пружа за новац, као и свако предузеће, а у основи је (политичко економска) секта која лажно описује свет.

Родитељи афримишу академизам јер је обука услов за боље позицирање у подели рада, а то је услов за боље позиционирање у друштву, што они желе својој деци.
Због тога они добровољно и са ентузијазмом дају своју децу тој изопаченој секти.


Да би се деконструисала та морбидна изопачена секта, потребно је јасно схватање да постоје две врсте знања и да постоје два облика организовања која шире те две врсте знања, на два различита начина.

Предузећа за обуку траба да буду управо и само то: предузећа за обуку, без икакве мистификације.
Она треба да усвајају нову технологију и сазнања у вези обуке, као и свака предузећа.

Са друге стране, на страни перцепције, уместо академизма, као умоболне изопачење секте, људи треба да се организују у удружења посматрача,
која се развијају као непозитивистичке организације, од донација.

Свако ко жели да се развија на страни перцепције може да се придружи удружењу посматрача,
и да усваја знања на страни перцепције.

Удружење посматрача може да се бави слободним посматрањем било којег феномена,
и слободним формирањем модела перцепције који се шири преко удружења посматрача.

Удружење посматрача има своју архиву, традицију, и спиритуалност.

Да би било шта радио слободно, па и вршио опажање (како кажеш посматрање), треба ти слобода и суверенитет!

Само најслободнији човек може да буде најкреативнији...
 

Umri_muski

Buduća legenda
Poruka
45.054
Evo ja sam ponovo procitao uvod i evo rezultata..

Prozelitizam, ne znam sta je, ali to je sustina..
Kako povecati , mada je to netacan izraz, prosiriti , uvesti bolju strukturnu mrezu, bolju strukturu percepcije , odrzavati percepciju , i percepcija nije isto sto i svest....zanimljivo ali nije isto...
Posmatrac ima percepciju , svesnik ima svest...
Percepcija je alat posmatraca, a svesnik misli kako se to uklapa, ne uklapa, sta da posmatra itd itd...

Tako da rezultat posmatranja prozelitizma koji jeste tema je podela na posmatraca i svesnika..
A ostaje podela znanja na vestine i znanja, tj zanate i akademije...za vas prevedeno...
 

Umri_muski

Buduća legenda
Poruka
45.054
Da vidimo sta se dobija ovakvom strukturom, malo neobicnom ali sta ima veze..

Prvo svaka osoba ima osobine percepcije i osobine umnosti...tj naizgled se cini da moze da bude i posmatrac i svesnik....
Ali nije ni jedno od ta dva dok ne razvije svoje sposobnosti...
E to jeste tacno , dzabe Srbi mislili da je misljenje laganica, kad nije..pogresno misljenje jeste laganica...olako razmisljanje, palo mi na pamet razmisljanje jeste laganica...ali nema vrednost ni odgovornost...
Zato postoje paradoksi...

Prednost je sto posmatrac otklanja situacije slepila....a mora da dobija od umnog tj svesnika rezultate koji zahtevaju duze vreme razmisljanja, jer perceptivac tj posmatrac mora da usmeri paznju na posmatranje, a ne na duboko razmisljanje, koje sa druge strane mora da zadovolji njegove uslove....
Tako da je u neku ruku sef tj izdavac naloga za svesnika, tj umnog...nalazi apsurde, paradokse, nebuloze, sukobe , nelogicnosti, misterije...
Sa druge strane ima razvijenu i svest jer pazi na percepcionu mrezu i sa tim polemise sa umnim, tj sa svesnim, posto je to vrlo vazno za percepciju a u domenu je svesti..tj tu je sef svesnik, i on daje instrukcije podesavanja posmatracu..

Znaci komparacija prideva npr, predosecaj, predumisljaj, predubedjenje , predrasuda je nadleznost svesnika....a utice na percepciju posmatraca...
Jer on sad u izvestaju posmatranja ili samom procesu pripisuje nekoj tezi , pitanju, teoriji i intezitet ubedjenja autora teorije, tj koje je tezine osecaj koji to prati.....u smislu ocekivanja, nadanja, verovanja, verovatnoce..
 

Родитељ Три

Primećen član
Poruka
786
Prozelitizam, ne znam sta je, ali to je sustina..
Прозелитизам је проповед.
Реч истог корена као и реч веда, ведске религије, у смислу знања које те води.

Постоји само два облика ширења знања:
- проповед, ширење знања на страни перцепције
- обука, ширење знања на страни акције.

Обуку можеш да наплатиш, и од тога живи академизам,
али проповед не можеш.

Удружење посматрача живи као и свака организација на страни перцепције, од донација.

Обрати пажњу да је удружење посматрача непозитивистичка организација - организација на страни перцепције (а не акције).
 

Родитељ Три

Primećen član
Poruka
786
Sadasnji nacin obrazovanja ne prati nistaa..konkretno,nemamo jasno odredjene ciljeve,previse je *svastarenja* , pokusavamo da koristimo nacin rada Finske , sa kojom, nemamo nikakvih dodirnih tacaka u mentalnom i istorijskom smislu...znate li koliko seoskih skola ima najosnovnije? Pod time mislim obican toalet i igraliste? Pricamo o posmatracima i akademizmu a prosveta i obrazovanje nam se svelo na kupovinu diploma privatnih fakulteta...
Академизам је узурпирао обуку и знање, као што су банке узурпирале монетарни систем.

Све гране привреде се развијају невероватном брзином, осим услуга обуке, које се уопште не развијају.
Зато што их је узурпирао академизам, који живи од те узурпације.
Услуга обуке је као и свака услуга, и зависи од развоја технологије, знања и организације.
Ту није потребан никакав "професор", него обичан радник у услузи обуке, који је за то обучен.
Ако се у услузи обуке користи неки научни рад, онда се мора платити то коришћење.

Обука служи за рад, то је унапређивање квалитативне стране радника као економског субјекта.

Са друге стране постоји знање на страни перцепције, које треба да развија и шири Удружење посматрача,
које је слободно и нема никакве везе са акадамизмом, који је изопачена будалаштина.
Занање на страни перцепције се не шири обуком.

Педагогија је нешто треће, и нема везе са тим, још једна перверзија академизма је да је и децу увукао у све то.
 
Poslednja izmena:

Top
  Blokirali ste reklame
Dragi prijatelju, nemojte da blokirate reklame - isključite Ad Blocker na Forumu, jer će tako mesto vaših susreta na Krstarici ostati besplatno za korišćenje.