Родитељ Три
Primećen član
- Poruka
- 786
Постоје две врсте знања:
- знање на страни акције, које академисти зову “како”
- знање на страни перцепције, које академисти зову “шта”.
Постоји и знање:
- “шта” у функцији од “како”, и то је функционално схватање појмова
- “како” у функцији од “шта”, и то је експеримент којим се доказује нека хипотеза
С тим у вези постоје две форме ширења знања:
- обука, којим се шири знање на страни акције
- прозелитизам, којим се шири знање на страни перцепције
Организације које шире знање обуком су организације на страни акције,
дакле предузећа за обуку.
Организације које шире знање прозелитизмом су организације на страни перцеције,
односно удружења посматрача.
Академизам је морбидна творевина која не разликује та два облика знања, и основи му је прикривени прозелитизам који се крије иза практичне обуке.
Дакле обука је једно, и она служи за рад,
а опис света је нешто друго, и она служи перцепцији света.
Академизам се крије иза обуке коју пружа за новац, као и свако предузеће, а у основи је (политичко економска) секта која лажно описује свет.
Родитељи афримишу академизам јер је обука услов за боље позицирање у подели рада, а то је услов за боље позиционирање у друштву, што они желе својој деци.
Због тога они добровољно и са ентузијазмом дају своју децу тој изопаченој секти.
Да би се деконструисала та морбидна изопачена секта, потребно је јасно схватање да постоје две врсте знања и да постоје два облика организовања која шире те две врсте знања, на два различита начина.
Предузећа за обуку траба да буду управо и само то: предузећа за обуку, без икакве мистификације.
Она треба да усвајају нову технологију и сазнања у вези обуке, као и свака предузећа.
Са друге стране, на страни перцепције, уместо академизма, као умоболне изопачење секте, људи треба да се организују у удружења посматрача,
која се развијају као непозитивистичке организације, од донација.
Свако ко жели да се развија на страни перцепције може да се придружи удружењу посматрача,
и да усваја знања на страни перцепције.
Удружење посматрача може да се бави слободним посматрањем било којег феномена,
и слободним формирањем модела перцепције који се шири преко удружења посматрача.
Удружење посматрача има своју архиву, традицију, и спиритуалност.
- знање на страни акције, које академисти зову “како”
- знање на страни перцепције, које академисти зову “шта”.
Постоји и знање:
- “шта” у функцији од “како”, и то је функционално схватање појмова
- “како” у функцији од “шта”, и то је експеримент којим се доказује нека хипотеза
С тим у вези постоје две форме ширења знања:
- обука, којим се шири знање на страни акције
- прозелитизам, којим се шири знање на страни перцепције
Организације које шире знање обуком су организације на страни акције,
дакле предузећа за обуку.
Организације које шире знање прозелитизмом су организације на страни перцеције,
односно удружења посматрача.
Академизам је морбидна творевина која не разликује та два облика знања, и основи му је прикривени прозелитизам који се крије иза практичне обуке.
Дакле обука је једно, и она служи за рад,
а опис света је нешто друго, и она служи перцепцији света.
Академизам се крије иза обуке коју пружа за новац, као и свако предузеће, а у основи је (политичко економска) секта која лажно описује свет.
Родитељи афримишу академизам јер је обука услов за боље позицирање у подели рада, а то је услов за боље позиционирање у друштву, што они желе својој деци.
Због тога они добровољно и са ентузијазмом дају своју децу тој изопаченој секти.
Да би се деконструисала та морбидна изопачена секта, потребно је јасно схватање да постоје две врсте знања и да постоје два облика организовања која шире те две врсте знања, на два различита начина.
Предузећа за обуку траба да буду управо и само то: предузећа за обуку, без икакве мистификације.
Она треба да усвајају нову технологију и сазнања у вези обуке, као и свака предузећа.
Са друге стране, на страни перцепције, уместо академизма, као умоболне изопачење секте, људи треба да се организују у удружења посматрача,
која се развијају као непозитивистичке организације, од донација.
Свако ко жели да се развија на страни перцепције може да се придружи удружењу посматрача,
и да усваја знања на страни перцепције.
Удружење посматрача може да се бави слободним посматрањем било којег феномена,
и слободним формирањем модела перцепције који се шири преко удружења посматрача.
Удружење посматрача има своју архиву, традицију, и спиритуалност.