ma nista treba mi jedna dezhurna budala..
Donji video pokazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
cilj mi je bio ko se prvi javi..da mi qurac popushi..jebga ti si prvi naletijo..a ochekivao sam Programera...on dobro pushi..isisa sve i kap..drinjaca:Јеси ли ти икада трчо и пишо? Ниси? Мого би!
nismo mi pushili u Srebrenici..nas su tamo pobili chetnici..takvi kao sto si ti i tebi slichnidrinjaca:Ма попушили сте ви у Сребреници :-))
e,shta tebe interesuje..kazhem ti da radim u jednom velikom,velikom sofisticiranom uredu(office) a shta radim to nije za javnost..drinjaca:80 посто наслова тема си ти отворио, нон стоп си на Интернету. Верујем да ти ниси сам у овоме. Поред "твог" компјутера стоји неколико дежурних провокатора. Плаћен си од исламске заједнице да пљујеш по Србима, или си обичан неотесанко?
Шта радиш у том турском софистицираном уреду?vispak:e,shta tebe interesuje..kazhem ti da radim u jednom velikom,velikom sofisticiranom uredu(office) a shta radim to nije za javnost..
zashto bi me uzbidjivalo provociranje..nije to nishta opasno..gore je zarobiti nekoliko djecaka i pobiti ih ko zeceve..kome ti drzhish lekciju..ako ko kome mozhe drzati lekciju onda ja to mogu vama srbima..drinjaca:Prema ponasanju ne bih ti dao vise od 10 godina. Ako imas vise od 18 godina, onda si zaista nezreo. Da li te uzbudjuje kad provociras osobe na ovom forumu? Neka karika nedostaje kod tebe, idi covece kod psihijatra dok jos nisi zaglibio. Mlad si, ima vremena, ozdravices. To ti je moj dobronameran savet.
Виспак оздравити неможе,луд је 100%!drinjaca:Prema ponasanju ne bih ti dao vise od 10 godina. Ako imas vise od 18 godina, onda si zaista nezreo. Da li te uzbudjuje kad provociras osobe na ovom forumu? Neka karika nedostaje kod tebe, idi covece kod psihijatra dok jos nisi zaglibio. Mlad si, ima vremena, ozdravices. To ti je moj dobronameran savet.