40+ namirnice za dugovečnost

Manga Hilux

Legenda
Moderator
Poruka
68.855

Najbolja hrana za dugovečnost i zdravlje: Među njima i jedan slatkiš​

Postoji mnogo stvari koje možemo da uradimo kako bismo izgradili zdrav život, a jedna od njih je svakako unos zdrave hrane.
Postoji mnogo stvari koje možemo da uradimo kako bismo izgradili zdrav život, a jedna od njih je svakako unos zdrave hrane.
Hrana i te kako utiče na naš život, a evo koje su namirnice izdvojili kao najzdravije doktori koji proučavaju dugovečnost.
Brokoli, kupus i kelj su prepuni hranljivih materija koje mogu povećati vaše šanse za dug i kvalitetan život. Specijalista za dugovečnost doktor Mark Hajman rekao je da tajna leži u fitonutrijentima protiv upale, protiv raka i starenja koji se nalaze u ovom povrću.
Inćuni, haringa i losos su odlični izvori proteina i omega-3 masnih kiselina. Prema rečima dr Hajmana, jedenje masne ribe dva puta nedeljno je dovoljno da smanji rizik od srčanog udara, aritmije, moždanog udara, visokog krvnog pritiska i povišenih triglicerida
Samo pola kašičice ekstra devičanskog maslinovog ulja dnevno može značajno da smanji rizik od smrti od kardiovaskularnih bolesti, neurodegenerativnih bolesti, respiratornih bolesti i raka – tvrdi dr Hajman.
Na primer, tamna čokolada ima više antioksidanata nego čak i borovnice, još jedna namirnica koja doprinosi dugovečnosti. Tamna čokolada je takođe zdrava za mozak. Važno je odabrati samo sorte sa 75 posto kakaa ili više.
Tu su i mahunarke, koje mogu stabilizovati šećer u krvi i sniziti holesterol. Potom paradajz, koji sadrži likopen, antioksidans koji pomaže zdravlju kardiovaskularnog sistema, kao i vitamin C, neophodan za jak imunitet
 

Najbolja hrana za dugovečnost i zdravlje: Među njima i jedan slatkiš​

Postoji mnogo stvari koje možemo da uradimo kako bismo izgradili zdrav život, a jedna od njih je svakako unos zdrave hrane.
Postoji mnogo stvari koje možemo da uradimo kako bismo izgradili zdrav život, a jedna od njih je svakako unos zdrave hrane.
Hrana i te kako utiče na naš život, a evo koje su namirnice izdvojili kao najzdravije doktori koji proučavaju dugovečnost.
Brokoli, kupus i kelj su prepuni hranljivih materija koje mogu povećati vaše šanse za dug i kvalitetan život. Specijalista za dugovečnost doktor Mark Hajman rekao je da tajna leži u fitonutrijentima protiv upale, protiv raka i starenja koji se nalaze u ovom povrću.
Inćuni, haringa i losos su odlični izvori proteina i omega-3 masnih kiselina. Prema rečima dr Hajmana, jedenje masne ribe dva puta nedeljno je dovoljno da smanji rizik od srčanog udara, aritmije, moždanog udara, visokog krvnog pritiska i povišenih triglicerida
Samo pola kašičice ekstra devičanskog maslinovog ulja dnevno može značajno da smanji rizik od smrti od kardiovaskularnih bolesti, neurodegenerativnih bolesti, respiratornih bolesti i raka – tvrdi dr Hajman.
Na primer, tamna čokolada ima više antioksidanata nego čak i borovnice, još jedna namirnica koja doprinosi dugovečnosti. Tamna čokolada je takođe zdrava za mozak. Važno je odabrati samo sorte sa 75 posto kakaa ili više.
Tu su i mahunarke, koje mogu stabilizovati šećer u krvi i sniziti holesterol. Potom paradajz, koji sadrži likopen, antioksidans koji pomaže zdravlju kardiovaskularnog sistema, kao i vitamin C, neophodan za jak imunitet
koristim iskljucivo maslinovo ulje i to ne na kasicicu, sve pecem na to ulje....................nego, di ti je krompir ? njega konzumiram u svim varijantama.
 

Back
Top