problem sa pilulama i još ponešto...
Prikazujem rezultate 1 do 6 od 6

Tema: problem sa pilulama i još ponešto...

  1. #1
    Početnik
    Učlanjen
    23.01.2005.
    Lokacija
    Bgd
    Poruke
    11
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano problem sa pilulama i još ponešto...

    Pa evo da ispostujem sva pravila..... imam 20 god. i problem sa pilulama..... počela sam da ih pijem pre skoro 2 meseca (u pitanju su pilule Legravan, ako je ovo bitna iform.), kada sam krenula sa prvom tablom krvarenje mi je trajalo 10tak dana i posle toga je skoro uvek bilo pomalo krvi i imala sam napetost u grudima, i tako do kraja 21og dana, i posle dobila, normalno, u narednih nedelju dana..... shvatam da je to sve normalno, kako kaže i doktorka.

    E sad, sledeći tj. ovaj mesec.... krvarenje trajalo 4-5 dana, u prvih nedelju dana sledeće table sve ok, nema krvi, dobro se osećam... posle se ponovo pojavljuje ta neka krv, tj. to je više sekret roze boje i skoro da se ni ne provaljuje dok ne gurnem tampon da bih proverila ima li krvi jer se tako istripujem da nešto curi, i naravno napetost u grudima.... Davala sam bris koji je u redu i vadila krv i doktorka kaže da je i to u redu.

    Zanima me, dakle, koliko dugo je normalo da to slabo krvarenje traje nakon početka uzimanja pilula, koje su u mom slučaju sa malom količinom hormona? I ako ono više ne treba da se pojavljuje šta može da ne bude u redu?

    Na sve to nam se dogodilo i da je pukao kondom (prvi put, a nikada nismo imali odnos bez njega), na koji se, iskreno, više oslanjam nego na pilule..... veći deo sperme izlio se na samom ulazu u vaginu, što sam odmah isprala hladnom vodom i unutra koliko sam mogla da dosegnem prstima..... negde sam pročitala da nakon rizičnog odnosa mogu da se stave tablete vitamina C unutra (valjda menjaju ph vrednost ili tako nešto, "ubijaju spermatozoide" ili šta već) i u toj panici to sam i uradila....

    Da li taj Vitamin C može da poremeti efekat koje pilule imaju na sluz materice, koja valjda treba da je gušća ili tako nešto ili na moj ciklus uopšte? Da li treba da budem zabrinuta, jer dok ne odem kod ginekologa, što će da bude tek za nedelju dana kada završim sa tablom, otprilike neću moći da spavam?! Da li i ako dobijem menstruaciju u predviđeno vreme sigurno znam da nisam zatrudnela?
    Ne znam da li je bitno, ali evo da kažem da ne bolujem niodčega..... nemam misteriozne bolove u trbuhu, glavi, grudima itd..... što se pilula tiče, uzimam ih redovno, tačno u minut. I evo da ne zaboravim.... bilo je malo više krvi kada su se te tablete vitamina u meni istopile

    Izvinjavam se ako sam bila previše opširna,
    ali ako sam dobro razumela to se ovde traži....



  2. #2
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano Re: problem sa pilulama i još ponešto...

    Krvarenje i bolnost u grudima su nezeljena dejstva pilula, varijanta ili zameniti ih nekom drugom vrstom pilule ili prestati sa uzimanjem istih.
    Sve ostalo spada u domen sta bi bilo kad bi bilo.

  3. #3
    Aktivan član Garota De Brasil (avatar)
    Učlanjen
    30.07.2003.
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    1.510
    Reputaciona moć
    68

    Exclamation Re: problem sa pilulama i još ponešto...

    [font=Franklin Gothic Medium]laichki predlog iz lichnog ali i iskustva prijateljica
    zameni Legravan bilo kojim Scheringovim kobminovanim pilulama (Yasmin, Jeanine ili Logest
    [/font][font=Franklin Gothic Medium])
    http://www.femalelife.co.yu/html/products/
    http://www.femalelife.co.yu/html/basic_facts/

    pozdrav

    [/font]
    [font=Arial]…stizu nas priche kojima plashe dechake
    lazu nas oni koji nam duguju sve
    morash da mi oprostish shto nemam razuma…
    ovaj sistem najboljima zivot uzima…
    [/font]

  4. #4
    Početnik
    Učlanjen
    23.01.2005.
    Lokacija
    Bgd
    Poruke
    11
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: problem sa pilulama i još ponešto...

    hvala na odgovorima.... takođe sam pregledala ovaj site koji je Kelis preporučila, i dobih odgovor na evo već dva moja pitanja... ali bih ako neko može da mi kaže malo preciznije (iz iskustva) šta se dešava sa ovim vitaminom C.... mislim nisam valjda jedina kojoj je to palo na pamet

  5. #5
    Primećen član blacky333 (avatar)
    Učlanjen
    13.03.2006.
    Poruke
    578
    Reputaciona moć
    48

    Podrazumevano Re: problem sa pilulama i još ponešto...

    E stvarno mi nije jasno koja ti je to budala rekla za vitamin c.
    Pa da li si primetila da on izgrize jezik kada se sisa,a sta tek uradi tamo..
    Kada se pije vit.c moze da poveca dejstvo nekih pilula, tamo ti nece pomoci ispiranje vodom i slicne gluposti...
    Evo ti br. savetovalista,sheringovog. 011/ 3020535
    Tu odgovara ginekolog na pitanja.Rade od 16-20 osim nedeljom,pa mozes da zoves danas.
    Ne znam koliko imas god.ali delujes prilicno konfuzno.

  6. #6
    Početnik
    Učlanjen
    23.01.2005.
    Lokacija
    Bgd
    Poruke
    11
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: problem sa pilulama i još ponešto...

    he, he pa ovako.... to za vitamin C sam pročitala na nekom od hrvatskih zvaničnih sajtova vezanih za zdravlje žene, i ne nagriza jezik, boze pa žvaćem ga svaki dan po 2 i više tablete!, a tamo dole kada se stavlja tek sa određenom dozom (dakle uzima se tri dana po 2 tablete od 500mg na svakih 12 sati nakon odnosa i iritacija se leči tretmanom jogurta, (neki bi ovo nazvali alternativnom medicinom ili kako već).... i nebitno šta mi neće pomoći, već da li će mi odmoći.... pomoglo bi ako o tome nešto znaš.... hvala na ovom br. evo ću da pokušam čim se diskonektujem....

Slične teme

  1. nesto o kontraceptivnim pilulama
    Autor YoYoVoLiPeZ u forumu Zdravlje
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 04.01.2008., 15:59
  2. problem sa procesima i jos ponesto
    Autor gladiolica u forumu Sigurnost i zaštita
    Odgovora: 7
    Poslednja poruka: 26.10.2007., 15:25
  3. pitanjce:sta mislite o pilulama za abotrus?
    Autor ljubimica u forumu Zdravlje
    Odgovora: 14
    Poslednja poruka: 03.03.2007., 20:07
  4. IE i jos ponesto
    Autor Peruzzi u forumu Operativni sistemi
    Odgovora: 3
    Poslednja poruka: 22.01.2004., 19:24

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •